Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

2 timer siden, LonasGahr6tøre skrev:

Fake Konto.

Hennes ekste insta - Norges deiligste jente: https://www.instagram.com/bkberger/

Hadde lett giftet meg! 

Screenshot 2025-07-09 100121.jpg

Jeg ser her at klientene deler identiteten til jentene. Dette kan også ramme noen eskortejenter som prøver å være veldig diskrete. Vi bør aldri stole på nye kunder.

Dette bør slettes fordi det kan påvirke denne sugarbaben i fremtiden.

• Like 3
6 timer siden, karsten skrev:

Kan du utdype det @Amir30?

Danmark har bedre SD marked. Mye mer seriøse damer og mindre scam. Men der er jo sex kjøp lovlig og eskorte markedet er såpass bra at SD ikke er verdt styret. Selv eskorte forumet deres er på et annet nivå med kvalitets info. Får håpe FRP og Høyre har flertall og legaliserer sexkjøp i Norge snart 

Endret av Daskeladden
  • Like 2
  • Thanks 1
4 timer siden, Daskeladden skrev:

Danmark har bedre SD marked. Mye mer seriøse damer og mindre scam. Men der er jo sex kjøp lovlig og eskorte markedet er såpass bra at SD ikke er verdt styret. Selv eskorte forumet deres er på et annet nivå med kvalitets info. Får håpe FRP og Høyre har flertall og legaliserer sexkjøp i Norge snart 

Ja, godt resonnert der @Daskeladden. Har selv gitt info på denne siden, og du tenker vel på eroguide.dk(?) Mye kvalitetsinfo der 1👍

• Like 1

De fleste av mine Fet/Lyst kvinner er på reise så jeg har laget en SD konto i dag. Videre ser jeg var 50%ish er kun ute etter FinDom og vil hverken treffes eller face times. De ønsker kun penger overført. 

Hvor mange menn er egentlig klart for dette? Høres galskap ut. 

• Like 2