Gå til innhold

Sugardating Oslo

Featured Replies

Skrevet
På 6.7.2025 den 20.48, Sugardaddy701 skrev:

Tenkte på j.adore, men kom ikke opp noe. Ingen som har møtt henne? 

Junky student som lekker privat info, ikke verdt styret

• Svar 2.3k
  • Visninger 450.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• karsten
    karsten

God morgen, Ja, sugardating eller eskorter er et uutømmelig tema, tydeligvis. Som flere skriver her så er sugardating faktisk i praksis noe annet enn eskorter. Med Sugardating gjør man også vanlige ti

• Jeg vil bare si, til et slags "forsvar" for SD og noen av jentene der: Jeg har i ca 1,5 år tid pleiet et forhold der vi har kontakt et par ggr i mnd på snap, litt oppdateringer og det hender jeg

• Anbefaler alle her inne til å legge enkelte brukere i denne tråden inn på ignorelisten i innstillingene. Tråden blir mye mer ryddig og man slipper å forholde seg til det fjaset de spyr ut hver da

Posted Images

Skrevet
19 minutter siden, Daskeladden skrev:

Junky student som lekker privat info, ikke verdt styret

Du har møtt hun eller?

Skrevet
2 timer siden, LonasGahr6tøre skrev:

Fake Konto.

Hennes ekste insta - Norges deiligste jente: https://www.instagram.com/bkberger/

Hadde lett giftet meg! 

Screenshot 2025-07-09 100121.jpg

Jeg ser her at klientene deler identiteten til jentene. Dette kan også ramme noen eskortejenter som prøver å være veldig diskrete. Vi bør aldri stole på nye kunder.

Dette bør slettes fordi det kan påvirke denne sugarbaben i fremtiden.

Skrevet
2 timer siden, Suliet skrev:

xPia er fake konto. 

Jeg trenger en forklaring :) Dette må jeg høre om. Syns hun virker legit.

Skrevet

Forøvrig så er det 80% sjans for at hun her er fake. Ikke ekte bilder og sliter med økonomien gitt .... Men god dialog. Hvis noen kan fortelle meg at jeg tar feil så er det helt topp!IMG_2993.thumb.png.2c26fd25d0fea468badb3c15c131f5de.png

Skrevet
2 timer siden, Pwhite skrev:

Du har møtt hun eller?

Nei bare later som. 

Skrevet
3 timer siden, Daskeladden skrev:

Nei bare later som. 

Jeg vet ikke om du faktisk har møtt eller snakker med hun på tlf/ video og utifrå det kan se tydlige tegn. Å hvis du har møtt hun fortell litt mer om hva det er som gjøre at du skrev det du skrev

Skrevet
30 minutter siden, Pwhite skrev:

Jeg vet ikke om du faktisk har møtt eller snakker med hun på tlf/ video og utifrå det kan se tydlige tegn. Å hvis du har møtt hun fortell litt mer om hva det er som gjøre at du skrev det du skrev

Jeg har møtt hun. Avbrøt hele treffet når jeg så hvor ruset hun var.

Skrevet

Okey takk for svar

Skrevet
1 time siden, ElonMusk skrev:

Jeg har møtt hun. Avbrøt hele treffet når jeg så hvor ruset hun var.

Det er ikke hyggelig å møte jenter som ruser seg.

Ditt valg var det mest riktige.

Skrevet

Poledancebombsell er en dansk/norsk stripper som kun er ute etter å selge over nett..

Skrevet

Nora29, krever en del av summen forhåndsbetal på vipps. Skimter et skip med røde flagg i horisonten her 

Skrevet
19 minutter siden, Solitaire skrev:

Nora29, krever en del av summen forhåndsbetal på vipps. Skimter et skip med røde flagg i horisonten her 

Ikke noe å tenke på en gang. Move on

Skrevet
9 minutter siden, Babehunter skrev:

Ikke noe å tenke på en gang. Move on

29 minutter siden, Solitaire skrev:

Kom til Danmark til enhver by öch prøv en SB ^^ ;) ^^

Skrevet
1 minutt siden, Amir30 skrev:

Kom til Danmark til enhver by öch prøv en SB ^^ ;) ^^

Kan du utdype det @Amir30?

Skrevet
6 timer siden, karsten skrev:

Kan du utdype det @Amir30?

Danmark har bedre SD marked. Mye mer seriøse damer og mindre scam. Men der er jo sex kjøp lovlig og eskorte markedet er såpass bra at SD ikke er verdt styret. Selv eskorte forumet deres er på et annet nivå med kvalitets info. Får håpe FRP og Høyre har flertall og legaliserer sexkjøp i Norge snart 

Endret av Daskeladden

Skrevet
4 timer siden, Daskeladden skrev:

Danmark har bedre SD marked. Mye mer seriøse damer og mindre scam. Men der er jo sex kjøp lovlig og eskorte markedet er såpass bra at SD ikke er verdt styret. Selv eskorte forumet deres er på et annet nivå med kvalitets info. Får håpe FRP og Høyre har flertall og legaliserer sexkjøp i Norge snart 

Ja, godt resonnert der @Daskeladden. Har selv gitt info på denne siden, og du tenker vel på eroguide.dk(?) Mye kvalitetsinfo der 1👍

Skrevet
1 time siden, karsten skrev:

Ja, godt resonnert der @Daskeladden. Har selv gitt info på denne siden, og du tenker vel på eroguide.dk(?) Mye kvalitetsinfo der 1👍

Jmf hedomax om det er det forumet du viser til, så ser det ut til å være mye scam der også

Skrevet

Plutselig dukket opp mange som snakker engelsk her. Vanskelig å finne ei som er så seriøs at det er mulig å avtale treff. De fleste ser ut til å være nettbasert.

Skrevet
57 minutter siden, Babehunter skrev:

Jmf hedomax om det er det forumet du viser til, så ser det ut til å være mye scam der også

Hedomax?

Skrevet

Mye klare damer på SD i sommer!! 

Screenshot 2025-07-14 131939.jpg

Skrevet
5 timer siden, karsten skrev:

Hedomax?

Tror det er samme ting

Skrevet

De fleste av mine Fet/Lyst kvinner er på reise så jeg har laget en SD konto i dag. Videre ser jeg var 50%ish er kun ute etter FinDom og vil hverken treffes eller face times. De ønsker kun penger overført. 

Hvor mange menn er egentlig klart for dette? Høres galskap ut. 

Skrevet
1 time siden, AlexanderLarsen skrev:

De fleste av mine Fet/Lyst kvinner er på reise så jeg har laget en SD konto i dag. Videre ser jeg var 50%ish er kun ute etter FinDom og vil hverken treffes eller face times. De ønsker kun penger overført. 

Hvor mange menn er egentlig klart for dette? Høres galskap ut. 

Det er mange fake kontoer dessverre. Aldri send online penger før treff. Det er lureri i 99% av tilfeller. De fleste seriøse er mulig å få snap fra, og ta en telefon med før treff.