Gå til innhold

Sugardating Oslo

Featured Replies

Skrevet
2 timer siden, Gard1 skrev:

Ho ønsker jo paypigs...kun online...står jo i profilteksten hennes det

Kommet til i etterkant av melding, men bra hun presiserer det. 

• Svar 2.3k
  • Visninger 450.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• karsten
    karsten

God morgen, Ja, sugardating eller eskorter er et uutømmelig tema, tydeligvis. Som flere skriver her så er sugardating faktisk i praksis noe annet enn eskorter. Med Sugardating gjør man også vanlige ti

• Jeg vil bare si, til et slags "forsvar" for SD og noen av jentene der: Jeg har i ca 1,5 år tid pleiet et forhold der vi har kontakt et par ggr i mnd på snap, litt oppdateringer og det hender jeg

• Anbefaler alle her inne til å legge enkelte brukere i denne tråden inn på ignorelisten i innstillingene. Tråden blir mye mer ryddig og man slipper å forholde seg til det fjaset de spyr ut hver da

Posted Images

Skrevet

Rekk opp hånda alle paypigs. Er veldig nysgjerrig på hvor mange dere er. Og gjerne utdyp om hva som trigger ved det

Skrevet

Gangbang i kveld, kort varsel. Deilig ung jente, 3500 hver + 200 for hotell.

Endret av Suliet

Skrevet

.

Endret av Suliet

Skrevet

Ettar å ha lest denne tråden lurer jeg på om det faktisk eksisterer en stabil og seriøs sugarbabe som er under 30 år i Oslo og omegn. Er det noen som har noe å anbefale? 

Skrevet
På 16.6.2025 den 7.39, betalerfor6 skrev:

Ettar å ha lest denne tråden lurer jeg på om det faktisk eksisterer en stabil og seriøs sugarbabe som er under 30 år i Oslo og omegn. Er det noen som har noe å anbefale? 

Lurer på det samme, men dobler, og tar gjerne imot tips om en stabil, seriøs sugarbabe under 60.

Skrevet
På 16.6.2025 den 7.39, betalerfor6 skrev:

1 time siden, Style skrev:

Lurer på det samme, men dobler, og tar gjerne imot tips om en stabil, seriøs sugarbabe under 60.

De ønsker nok mer enn 2-3000 for et  møte.

Skrevet

Det er vel noe med at en ikke har ønske om å dele de gode med for mange, men beholde dem selv.

Skrevet

De få jeg treffer fast, er ikke aktive på SD og da er det ikke naturlig å dele info

Skrevet

Er det noen som har møtt Francine fra sd nå nylig og kan gi en kjapp status? 

Skrevet
1 time siden, Starkad skrev:

Er det noen som har møtt Francine fra sd nå nylig og kan gi en kjapp status? 

Link?

Skrevet
26 minutter siden, Pwhite skrev:

Link?

Finner henne ikke på sd, så henne der for et par dager siden. Men vet hun har holdt på i flere år, så ville bare sjekke om noen hadde noen nylige erfaringer med henne. 

Skrevet

Hva synes folk om den nye looken (på mobil i hvert fall med sugarcubes og det hele)?

Skrevet
21 minutter siden, Style skrev:

Hva synes folk om den nye looken (på mobil i hvert fall med sugarcubes og det hele)?

Jeg syns det virker ok. Greit med en liten ansiktsløftning.

Skrevet
46 minutter siden, Starkad skrev:

Finner henne ikke på sd, så henne der for et par dager siden. Men vet hun har holdt på i flere år, så ville bare sjekke om noen hadde noen nylige erfaringer med henne. 

Lurer om vi tenker på samme dame men er usikker

Skrevet
På 18.6.2025 den 11.12, Otono skrev:

De ønsker nok mer enn 2-3000 for et  møte.

Vanligvis 5-7000 for noen timer.

Skrevet

https://sugardaters.com/us/profile/qGWKDO34zE

Vanessssa er 100 % scam, så her er det bare å holde seg unna. Veldig ustabil.

Har forstått det slik at hun har tung gjeld som må betales ned, dessverre...

Skrevet
2 timer siden, kalleklovn1234 skrev:

https://sugardaters.com/us/profile/qGWKDO34zE

Vanessssa er 100 % scam, så her er det bare å holde seg unna. Veldig ustabil.

Har forstått det slik at hun har tung gjeld som må betales ned, dessverre...

Ho er nok ikke 100% scam.. har møtt ho....dog en stund siden....så har ho nok de siste åra gått fra å bruke diverse stoff av og til....til mer regelmessig

Skrevet
24 minutter siden, Gard1 skrev:

Ho er nok ikke 100% scam.. har møtt ho....dog en stund siden....så har ho nok de siste åra gått fra å bruke diverse stoff av og til....til mer regelmessig

Triste greier 🥺

Skrevet

Noen andre som har problemer med innlogging sugardaters?

Skrevet
59 minutter siden, pererher skrev:

Noen andre som har problemer med innlogging sugardaters?

Har ikke det problemet. Synes det er trist at det er så utrolig mye scam her nå.

Skrevet
4 minutter siden, Style skrev:

Har ikke det problemet. Synes det er trist at det er så utrolig mye scam her nå.

Ja alle skal selge bilder etter en viss samtale

Skrevet
1 time siden, pererher skrev:

Ja alle skal selge bilder etter en viss samtale

Ja, eller skal ha penger til prevensjonsmidler og rødvin til treffet. Andre tar ikke cash, men vil vippses på forhånd. For å nevne noen av de mer eller mindre kreative måtene å få penger uten å yte eller møte noen

Skrevet
13 minutter siden, Style skrev:

Ja, eller skal ha penger til prevensjonsmidler og rødvin til treffet. Andre tar ikke cash, men vil vippses på forhånd. For å nevne noen av de mer eller mindre kreative måtene å få penger uten å yte eller møte noen

Ja dessverre mange av dem nå. Ikke lett å sile ut de seriøse