Gå til innhold

Sugardating Oslo


Bloggern

Anbefalte innlegg

sugardaters siden virker å være 98% useriøs, spesielt de norske er jo helt ille, og virker på meg som om de fleste profilene er fake. synes det er rart at det nesten er ingen her inne som nevner Seeking, som er en langt mer seriøs side, selv om de norske der inne også er ganske håpløse. det går stort sett i online, selge bilder etc. 

  • Confused 1
Lenke til kommentar
14 minutter siden, leandro74 skrev:

sugardaters siden virker å være 98% useriøs, spesielt de norske er jo helt ille, og virker på meg som om de fleste profilene er fake. synes det er rart at det nesten er ingen her inne som nevner Seeking, som er en langt mer seriøs side, selv om de norske der inne også er ganske håpløse. det går stort sett i online, selge bilder etc. 

min er erfaring med steking er at det bare er tull jente er aldri pålogget, også og ikke noe særlig etter registrering. Ville ikke anbefalt noen den siden. De er bare på i en dag eller to før de aldri mer bruker profilen, hvis du mener at denne siden er bra og kanskje jeg bruker den feil kom gjerne med tips om hvordan jeg skal bruke den.

Lenke til kommentar
4 timer siden, Pwhite skrev:

min er erfaring med steking er at det bare er tull jente er aldri pålogget, også og ikke noe særlig etter registrering. Ville ikke anbefalt noen den siden. De er bare på i en dag eller to før de aldri mer bruker profilen, hvis du mener at denne siden er bra og kanskje jeg bruker den feil kom gjerne med tips om hvordan jeg skal bruke den.

du har rett i at de norske der for det aller aller meste er tullball, de kan man nærmest bare glemme. det er mer ekte vare der blant de i andre land, særlig england med utgangspunkt i london er bra

Lenke til kommentar
22 timer siden, DizzKneeLand skrev:

Hei, har snakket med Tittycookie et par uker på siden, men vanskelig å komme noe videre. Hyggelig jente. Noen som har møtt henne

Det er vel noe av det de fleste av oss opplever på SD. Jenter som tilsynelatende er ivrige, men som plutselig stopper å kommunisere.

Personlig tror jeg at SD har en del "moderatorer" som chatter med gud og hvermann. For å skape og holde på interessen og ditt betalte abo.

Vet at de også lager falske profiler med bruk av bilder fra jenter som tidligere har hatt profil på siden. Så de bruker alle triksa i boka. 

Men det positive er at du finner ekte jenter der. Det er bare mye prøving og feiling desverre.

  • Confused 1
Lenke til kommentar
På 2.8.2023 den 17.26, Lukas skrev:

Noen som har vært borti Angelnikii fra SD? 

https://sugardaters.com/no/profile/gPZ2jvVERY

Er dette noe å anbefale eller holde seg langt unna?

Sa hun gjorde enkelt treff. Forsøkte i går å få noen penger på Vipps fordi hun skulle på ferie med veninnene i 10 dager. Ba henne kontakte meg når hun er tilbake.  Jeg er ikke overbevist om at hun faktisk møter folk IRL.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Har snakket endel med henne på snap, fikk en mld for tre uker siden om hun og en venninne kunne komme på nasch hos meg, og sa ja til det og etter det så ble det stille fra den kanten…..

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Er det virkelig noen som bryr seg om SD lenger? Er det ikke forlengst bekreftet at INGEN noen gang har oppnådd noe som helst der. 

SD er overpriset narreri, tidsspille og scam. Lettlurte menns drømmer og innbilninger om sex med freshe, naive norske jenter med behov for litt ekstra penger. Slutt å surre. La nå tråden dø.

Lenke til kommentar

Ja, jeg bryr meg noe 😜Både til en viss grad enig i utsagnet ditt samtidig som jeg også er uenig. Har vært nokså rævva nå i flere mnd. Men senest i går møtte jeg ei ung ei i tidlig tyveårene for 2k. 90 prosent der inne er bare tull og tøys med enten scammers eller så vil de aldri faktisk møtes og kun selge bilder. Er faktisk mulig å finne noe der inne. Og de jeg har møtt opp igjennom årene har for det meste vært helt topp! Og billigere og bedre kvalitet enn RE. Dog , så krever det mye arbeid og prat og man vet liksom aldri hvor mange møter man får i stand. Det er en jungel av dårlige jenter , men finnes definitivt noe bra i mengden av dårlig. Merker prisene har steget og det er vanskelig å finne jenter som gjør noe under 3k. Gjelder å fa tak på de mens de enda er SEMIpros og ikke hardcore prostituerte med faste timespriser omtrent..da er det jo dyrere enn re...og litt av moroa forsvinner også for min del da..

 

Endret av Por mi
  • Like 2
Lenke til kommentar
18 minutter siden, Por mi skrev:

Ja bryr meg noe 😜Både til en viss grad enig i utsagnet ditt samtidig som jeg også er uenig. Har vært nokså rævva nå i  flere mnd. Men senest i går møtte jeg ei ung ei i tidlig tyveårene for 2k. 90 prosent der inne er bare tull og tøys med enten scammers eller så vil de aldri faktisk møtes og kun selge bilder. Er faktisk mulig å finne noe der inne. Og der jeg har møtt opp igjennom årene har for det meste vært helt topp! Og billigere og bedre kvalitet enn RE. Dog , så krever det mye arbeid og prat og man vet liksom aldri hvor mange møter mang får i stand. Det er en jungel av dårlige jenter , men finnes definitivt noe bra i mengden av dårlig. Merker prisene har steget og det er vanskelig å finne jenter som gjør noe under 3k. Gjelder å fa tak på de mens de enda er SEMIpros og ikke hardcore prostituerte med fast timespriser omtrent..da er det jo dyrere enn re...og litt av moro forsvinner også for min del da..

 

Hvem var det du møtte?

Lenke til kommentar

De som ber om mer enn 3k bør vi vel egentlig bare be ryke og reise. Hvis nok faktisk gjør det, vil vel prisene gå ned...? Har hatt nokså middels jenter som nå plutselig skal ha 5 høvdinger for litt moro, det er bare sprøtt. 

Lenke til kommentar

Noen som har vært i kontakt med PenaBaby i Oslo..? Hu skulle ha intet mindre enn 8-10 k for en artig kveld. 4-5 k for middag...noen som kan si noe annet enn at hu her absolutt ikke har noen bakkekontakt..?

Lenke til kommentar
9 minutter siden, TommyB skrev:

Har vært i kontakt med henne og 8k for ei natt med henne. Fra ca 18 til 12 dagen etter. Alt med dong. Men bakkekontakt, nja… 

Hadde avtalt treff med ho for en stund siden...det vart en billig affære da ho ikke møtte opp

  • Haha 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...