Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, Otono skrev:

Det blir litt spesielt når (godt) voksne menn slår knyttneven i bordet og skal samarbeide for å avsløre ungjenter med fullt navn og bilder bare fordi de prøver å lure dere for noen hundrelapper.

Du har på en måte et poeng her. Tenker det er helt greit å si i fra om jenter som svindler og lurer, enten det er hundrelapper eller tusenlapper. Men å oute fullt navn etc er unødvendig. Vi får holde oss til nick og profilbilde fra SD

• Thanks 2
1 time siden, Por mi skrev:

Tipper bildene også er fake

Bare minner om at det er straffbart å publisere bilder uten samtykke.

Ugreit etisk også når du ikke vet om det er falske eller ekte bilder som er brukt.

Til slutt: her på forumet er det ikke muligheter til å angre om du publiserer noe. Etter 60 minutter kan du ikke slette eller endre noe av det du legger ut.

Det er fint at dere advarer om svindel og hvilke brukere det gjelder, men

Styr unna å publisere ekte navn og bilder.

• Like 4
  • Thanks 1
28 minutter siden, Por mi skrev:

Har ikke publisert noe som helst bilder om noen jeg vel

Jeg vil finne ut vippsnr slik man vet hvem dette er i tilfelle svindel. Og nei hadde ikke postet her på hovedsiden

Takker for din/deres advarsel om svindel.

Det er nyttig og lærerikt å se hvordan de prøver å svindle. Takk for at dere deler!

Tenkte bare jeg ville advare om publisering sånn generelt og forumet her spesielt, og at det har gått en kule varmt når noen tidligere har publisert bilder og navn. Faktisk så varmt at hele forumet har holdt på å gå dukken.

• Like 4
2 timer siden, Otono skrev:

Det blir litt spesielt når (godt) voksne menn slår knyttneven i bordet og skal samarbeide for å avsløre ungjenter med fullt navn og bilder bare fordi de prøver å lure dere for 

Info av deg? De fleste på forumndiskuteres på bordet om deg. 

Fylla😆🤪 fortel oss 

• Sad 1
10 timer siden, SolanGundersen skrev:

Takker for din/deres advarsel om svindel.

Det er nyttig og lærerikt å se hvordan de prøver å svindle. Takk for at dere deler!

Tenkte bare jeg ville advare om publisering sånn generelt og forumet her spesielt, og at det har gått en kule varmt når noen tidligere har publisert bilder og navn. Faktisk så varmt at hele forumet har holdt på å gå dukken.

Solangundersen for Noresk President💫👀

• Thanks 2