Gå til innhold

Sugardating Oslo

Featured Replies

Skrevet

Så fint for deg da

• Svar 2.3k
  • Visninger 450.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• karsten
    karsten

God morgen, Ja, sugardating eller eskorter er et uutømmelig tema, tydeligvis. Som flere skriver her så er sugardating faktisk i praksis noe annet enn eskorter. Med Sugardating gjør man også vanlige ti

• Jeg vil bare si, til et slags "forsvar" for SD og noen av jentene der: Jeg har i ca 1,5 år tid pleiet et forhold der vi har kontakt et par ggr i mnd på snap, litt oppdateringer og det hender jeg

• Anbefaler alle her inne til å legge enkelte brukere i denne tråden inn på ignorelisten i innstillingene. Tråden blir mye mer ryddig og man slipper å forholde seg til det fjaset de spyr ut hver da

Posted Images

Skrevet
42 minutter siden, Otono skrev:

Det blir litt spesielt når (godt) voksne menn slår knyttneven i bordet og skal samarbeide for å avsløre ungjenter med fullt navn og bilder bare fordi de prøver å lure dere for noen hundrelapper.

Du har på en måte et poeng her. Tenker det er helt greit å si i fra om jenter som svindler og lurer, enten det er hundrelapper eller tusenlapper. Men å oute fullt navn etc er unødvendig. Vi får holde oss til nick og profilbilde fra SD

Skrevet

Nå har denne jenta ikke svindlet noen enda. I og for seg ikke unaturlig å kreve et mindre forskudd ved denne typen avtaler. Så jeg synes det var galt å legge ut profilbildet fra SD her. Denne siden er åpen for alle, det er ikke SD

Endret av Norge35

Skrevet
  • Moderatorer
1 time siden, Por mi skrev:

Tipper bildene også er fake

Bare minner om at det er straffbart å publisere bilder uten samtykke.

Ugreit etisk også når du ikke vet om det er falske eller ekte bilder som er brukt.

Til slutt: her på forumet er det ikke muligheter til å angre om du publiserer noe. Etter 60 minutter kan du ikke slette eller endre noe av det du legger ut.

Det er fint at dere advarer om svindel og hvilke brukere det gjelder, men

Styr unna å publisere ekte navn og bilder.

Skrevet

Har ikke publisert noe som helst bilder om noen jeg vel

Jeg vil finne ut vippsnr slik man vet hvem dette er i tilfelle svindel. Og nei hadde ikke postet her på hovedsiden

Skrevet
  • Moderatorer
28 minutter siden, Por mi skrev:

Har ikke publisert noe som helst bilder om noen jeg vel

Jeg vil finne ut vippsnr slik man vet hvem dette er i tilfelle svindel. Og nei hadde ikke postet her på hovedsiden

Takker for din/deres advarsel om svindel.

Det er nyttig og lærerikt å se hvordan de prøver å svindle. Takk for at dere deler!

Tenkte bare jeg ville advare om publisering sånn generelt og forumet her spesielt, og at det har gått en kule varmt når noen tidligere har publisert bilder og navn. Faktisk så varmt at hele forumet har holdt på å gå dukken.

Skrevet
2 timer siden, Otono skrev:

Det blir litt spesielt når (godt) voksne menn slår knyttneven i bordet og skal samarbeide for å avsløre ungjenter med fullt navn og bilder bare fordi de prøver å lure dere for noen hundrelapper.

Litt info av deg?😆

Skrevet
2 timer siden, Otono skrev:

Det blir litt spesielt når (godt) voksne menn slår knyttneven i bordet og skal samarbeide for å avsløre ungjenter med fullt navn og bilder bare fordi de prøver å lure dere for 

Info av deg? De fleste på forumndiskuteres på bordet om deg. 

Fylla😆🤪 fortel oss 

Skrevet
Akkurat nå, Amir30 skrev:

Info av deg? De fleste på forumndiskuteres i bordet om deg. 

Fylla😆🤪 fortel oss 

Skrevet
10 timer siden, SolanGundersen skrev:

Takker for din/deres advarsel om svindel.

Det er nyttig og lærerikt å se hvordan de prøver å svindle. Takk for at dere deler!

Tenkte bare jeg ville advare om publisering sånn generelt og forumet her spesielt, og at det har gått en kule varmt når noen tidligere har publisert bilder og navn. Faktisk så varmt at hele forumet har holdt på å gå dukken.

Solangundersen for Noresk President💫👀

Skrevet
2 timer siden, Amir30 skrev:

Solangundersen for Noresk President💫👀

The well ?

Skrevet
16 timer siden, Lukas666 skrev:

Tror ikke det er lenge før hun lager ny profil om vi er mange som har tatt kontakt med henne.

Klarte ikke å la være jeg heller.

Ble blokkert etter at jeg sendte mld. Haha

Screenshot_20241217-164611.png

Screenshot_20241217-164537.png

Hvilken app er dette?

Skrevet

Har noen erfaring med justme2024 maddie88 eller emily0? 

Skrevet
3 timer siden, Mann72mod skrev:

Hvilken app er dette?

sugardaters.com

Skrevet
3 timer siden, Starkad skrev:

Ja det er dattera di. Hu har fått herpes av Aksel Hennie.

Skrevet
4 timer siden, Starkad skrev:

Løp og kjøp Justme2024 er verifisert!!!

Søker dere taxi ikveld?Send PM+Info kjører maks(30km fra byen)

Skrevet
57 minutter siden, Amir30 skrev:

Har du møtt henne? 

Skrevet
1 time siden, Amir30 skrev:

Anbefales ikke å bruke Amir. Han rævpuler alt inkludert kunder hvis han får lov. 

Skrevet
12 timer siden, Starkad skrev:

Har du møtt henne? 

Nei

Skrevet
12 timer siden, homserrr skrev:

Anbefales ikke å bruke Amir. Han rævpuler alt inkludert kunder hvis han får lov. 

Alt inkludert kunder 😛

Skrevet
På 18.12.2024 den 19.43, Starkad skrev:

Har du møtt henne? 

I dag 🙂 hun er mest på det meste leverer alt som ble avtalt

Ingen tøys hos ho 

Sterke anbefales 

Skrevet

Se rlitt halv fake ut

Skrevet

Har en plan om å treffe henne lørdag. 

Skrevet
16 timer siden, LoveOWO skrev:

Noen som har møtt denne jenta? 

https://sugardaters.com/no/profile/q1o5qM9Lol

Det virket litt suspekt hele greia, så jeg avlyste en drøy time før avtalt tid. Da haglet det inn meldinger om at dette måtte jeg betale for osv osv. Hun har faktisk funnet adressen og diverse. Hva tenker dere at jeg bør gjøre?