Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

Hei Jeg er administrator for et chatterom for utleieboliger for jenter i Skandinavia.  Jeg ser etter folk som ønsker å leie leilighet, konfidensielt, daglig, ukentlig i store byer i Norge.  1000 nok ett rom per dag.  Detaljer via WhatsApp +37258932215

Lenke til kommentar
20 minutter siden, RegularDude skrev:

Noen som har noe erfaring med Exotic?

Er bare tull og fanteri. Sier hun er med på treff men er bare snakk.

Og forlanger mye $... 

Men vet ikke om det er scam

• Like 2
Lenke til kommentar

Til alle Oslofolk. Vær på vakt med hun som kaller seg annahot99 på SD. Ikke ta hun seriøst. Hun sløste med tiden min nå nylig. Fikk meg til å bruke penger på hotell etc og var generelt bare en stor tidstyv. Hadde jeg hatt fult navn etc på hun skulle jeg jammen meg ha fakturert henne. Vet om andre og som har opplevd lignende Styr unna og spre ordet. Møkkahorer

• Like 2
Lenke til kommentar
50 minutter siden, Karsten skrev:

Mulig at dette er flisespikkeri... Men hvordan kan det ha seg at en dame er definert som legit hvis hun ikke har egne bilder...?

Mange gode grunner for å ikke publisere sitt eget ansikt på SD uten at det av den grunn er scam

• Like 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, RegularDude skrev:

Mange gode grunner for å ikke publisere sitt eget ansikt på SD uten at det av den grunn er scam

Ja men bør jo ikke bruke bilder av andre heller.

Og til alme de som tror at egne bilder med sladding funker?  Den tiden er forbi.  Med det rette AI-bildesøk med full gjenoppretting vil det ikke nytte å være "anonym" med egne bilder.  Kanskje derfor det blir mer å mer utbredt å bruke bildet av "en som ligner på meg så du får en ide om hvordan jeg ser ut"

Lenke til kommentar
8 timer siden, Tototre skrev:

Med det rette AI-bildesøk med full gjenoppretting vil det ikke nytte å være "anonym" med egne bilde

Hvilken AI tjeneste er best på reverse bilde søk om dagen?

• Like 2
Lenke til kommentar
9 timer siden, Tototre skrev:

Ja men bør jo ikke bruke bilder av andre heller.

Og til alme de som tror at egne bilder med sladding funker?  Den tiden er forbi.  Med det rette AI-bildesøk med full gjenoppretting vil det ikke nytte å være "anonym" med egne bilder.  Kanskje derfor det blir mer å mer utbredt å bruke bildet av "en som ligner på meg så du får en ide om hvordan jeg ser ut"

Næmmen bestefar, godt du henger med teknoligien😘❤️

Lenke til kommentar

Sikkert flere som møter på hu. Har slutta med SD med fikk flere smser fra lørenskogs finest, de som vet, de vet. Jenta er seriøs men respekterer ikke privatliv. Om dere bruker tlf nr så gi hore nummeret og ikke ekte nr, fått 32 sms og 4 anrop hvor hun maser om å møtes. 

Lenke til kommentar
1 time siden, Vestfold68 skrev:

Hun åpnet i går, så stengte hun igjen og kom med den beskjeden 😂

Har du fått pris, og om hun har sted?

Slutt å tenke med pikken og la ikke hjernen ruste ihjel. Lukter scam langt vei.

• Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Vestfold68 skrev:

Noen som har møtt Nnvj01
https://sugardaters.com/no/profile/KVzkjvgORq

Hun ber om 50,- for tilgang til bilder...
Er det en måte å sortere ut mange masete mannfolk, eller en måte å lure til seg penger og navnet vårt - men man får jo navnet hennes på Vipps også
Noen erfaringer med slike?

Pga veldig mange raringer her inne, og useriøse så ønsker jeg 50 kr på Vipps/paypal. ( send meld om d) Når Vipps er mottatt åpner jeg opp private bildene mine for deg og svarer på din samtale/ adder på snap om ønske. 😂😂😂. 50kr for å ha samtale med hu.

Angrer på at jeg betalte for SD😂. Useriøst

• Like 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Lasse6969 skrev:

Pga veldig mange raringer her inne, og useriøse så ønsker jeg 50 kr på Vipps/paypal. ( send meld om d) Når Vipps er mottatt åpner jeg opp private bildene mine for deg og svarer på din samtale/ adder på snap om ønske. 😂😂😂. 50kr for å ha samtale med hu.

Angrer på at jeg betalte for SD😂. Useriøst

Du har betalt? Fikk ikke noe mer enn å se bildene?

• Like 1
Lenke til kommentar