Gjest Skrevet Oktober 14, 2024 Share Skrevet Oktober 14, 2024 2 timer siden, GeorgeClooney skrev: Noen Sugarbabes sier de ikke har egen leilighet, sikkert fordi de bor i kollektiv eller fortsatt hjemme 🫣 Hva anbefaler dere da å bruke i slike tilfeller, som er trygt og ikke koster skjorta? Hotel er mulighet og Airbnb men mye styr. Hotell. Og når du avtaler med jenta så forhandler du ned prisen fordi du tar ansvar og booker rom. Ellers får hun jo ikke noen inntekt. Husk oxo at mange hoteller lar deg få leie rom på dagtid, mellom 10 og 17. Noen ganger med litt avslag i prisen. Og så ber du henne ikke komme opp på rommet. Møt henne i resepsjonen, eller utenfor for å være sikker på at hun ikke er luremus. Siter Lenke til kommentar
GeorgeClooney Skrevet Oktober 15, 2024 Share Skrevet Oktober 15, 2024 10 timer siden, Tototre skrev: Husk oxo at mange hoteller lar deg få leie rom på dagtid, mellom 10 og 17 Ok bare skeptisk til det siden må være innlysende for resepsjonen hva som skjer her 😅 Men hvilke hotel i Oslo anbefaler dere å bruke til dette ift. pris og diskrethet? 4 Siter Lenke til kommentar
sex42 Skrevet Oktober 15, 2024 Share Skrevet Oktober 15, 2024 Jeg har avtalt møte med denne dama på SD... Maria_0113 Noen som kjenner til henne? 3 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Oktober 15, 2024 Share Skrevet Oktober 15, 2024 13 timer siden, Tototre skrev: Hotell. Og når du avtaler med jenta så forhandler du ned prisen fordi du tar ansvar og booker rom. Ellers får hun jo ikke noen inntekt. Husk oxo at mange hoteller lar deg få leie rom på dagtid, mellom 10 og 17. Noen ganger med litt avslag i prisen. Og så ber du henne ikke komme opp på rommet. Møt henne i resepsjonen, eller utenfor for å være sikker på at hun ikke er luremus. Opplever at MANGE sd babes er lite tilbøyelige når det kommer til slike forhandlinger ;/ da blir man fort blokk er mitt inntrykk! Etterspørselen etter mus er for stor gitt hadde ei her som skulle ha minimum 8k(!) jeg kunne gi 4 (noe som jeg syns er mer enn nok) 3 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 15, 2024 Share Skrevet Oktober 15, 2024 16 timer siden, GeorgeClooney skrev: Noen Sugarbabes sier de ikke har egen leilighet, sikkert fordi de bor i kollektiv eller fortsatt hjemme 🫣 Hva anbefaler dere da å bruke i slike tilfeller, som er trygt og ikke koster skjorta? Hotel er mulighet og Airbnb men mye styr. Citybox i Oslo eller lux i lillestrøm, begge er selvbetjent Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Oktober 15, 2024 Share Skrevet Oktober 15, 2024 18 timer siden, GeorgeClooney skrev: Var det hun som hevdet å gi BJ for 500 kr i en klesbutikk?! Virker scam ja 😅 Yes helt riktig 3 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Oktober 15, 2024 Share Skrevet Oktober 15, 2024 Har du hørt noe mer fra hun eller har hun blokket deg også? 3 Siter Lenke til kommentar
Exitmann Skrevet Oktober 15, 2024 Share Skrevet Oktober 15, 2024 Dere må ikke forhandle over telefon… Det må gjøres ved oppmøte. Da er de allerede innstilt på å bruke tid. Å det er alltid lettere å takke nei via melding, eller samtale. Litt oppstramming nå, gutter. 5 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 15, 2024 Share Skrevet Oktober 15, 2024 7 timer siden, GeorgeClooney skrev: Ok bare skeptisk til det siden må være innlysende for resepsjonen hva som skjer her 😅 Men hvilke hotel i Oslo anbefaler dere å bruke til dette ift. pris og diskrethet? @Savitar nevner et par gode steder. Ellers er min erfaring at damer jeg tar med på hotell aldri er noe som helst problem bare jeg har bestilt og betalt for dobbeltrom. Ja, mange i resepsjonene vet at vi har sex, men de kan jo ikke vite at det er kjøpesex om det ikke står klart og tydelig i panna på kvinnen? Hvor mange er det ikke som er utro med andre akkurat på denne måten? Mange flere enn du skulle tro. Og de ansatte på hotellene spekulerer, snakker seg imellom og drømmer. Men de nekter oss aldri rom, og ringer i hvert fall ikke politiet. Mye tryggere og sikrere enn å besøke eskorter som jobber på hotellrom. Der er det en viss risiko for at betjeningen følger med og handler. Kanskje du ligger litt dårligere an om du er 40 og tar med deg en tenåring? Da skal du tenke deg om hvor du legger deg inn. Siter Lenke til kommentar
GeorgeClooney Skrevet Oktober 15, 2024 Share Skrevet Oktober 15, 2024 7 timer siden, Pwhite skrev: Har du hørt noe mer fra hun eller har hun blokket deg også? Blocked 2 Siter Lenke til kommentar
GeorgeClooney Skrevet Oktober 15, 2024 Share Skrevet Oktober 15, 2024 9 timer siden, Savitar skrev: Citybox i Oslo eller lux i lillestrøm, begge er selvbetjent Sjekket Citybox nå og de er fullbooket på alle hverdager neste 6 mnd. noen som har prøvd? Står også at de har «hosts» der, så er visst folk der som passer på selv om de ikke har tradisjonell resepsjon. 3 Siter Lenke til kommentar
GeorgeClooney Skrevet Oktober 16, 2024 Share Skrevet Oktober 16, 2024 Noen som har erfaringer med Sugardaters jenta Yoursb27 ? https://sugardaters.com/us/profile/q1o5qM9Lol 3 Siter Lenke til kommentar
blackmamba Skrevet Oktober 16, 2024 Share Skrevet Oktober 16, 2024 14 timer siden, Tototre skrev: @Savitar nevner et par gode steder. Ellers er min erfaring at damer jeg tar med på hotell aldri er noe som helst problem bare jeg har bestilt og betalt for dobbeltrom. Ja, mange i resepsjonene vet at vi har sex, men de kan jo ikke vite at det er kjøpesex om det ikke står klart og tydelig i panna på kvinnen? Hvor mange er det ikke som er utro med andre akkurat på denne måten? Mange flere enn du skulle tro. Og de ansatte på hotellene spekulerer, snakker seg imellom og drømmer. Men de nekter oss aldri rom, og ringer i hvert fall ikke politiet. Mye tryggere og sikrere enn å besøke eskorter som jobber på hotellrom. Der er det en viss risiko for at betjeningen følger med og handler. Kanskje du ligger litt dårligere an om du er 40 og tar med deg en tenåring? Da skal du tenke deg om hvor du legger deg inn. Store hoteller som The Hub er også en bedre løsning enn små om en vil være mest mulig anonym. Der er det stort sett så mye folk i resepsjonsområdet at ingen vil legge merke til deg og følget. Det er også noen hoteller der en ikke trenger å gå rett forbi resepsjonen for å komme til heisen. Eks. Comfort Hotel Karl Johan og Comfort Hotel Express Central Station. På Scandic Oslo City er det så vidt jeg vet fortsatt mulig å bruke heisene uten nøkkelkort om en vil at besøket skal komme rett opp til rommet, men er et par år siden jeg var der, så dette kan ha endret seg. 5 1 Siter Lenke til kommentar
RegularDude Skrevet Oktober 16, 2024 Share Skrevet Oktober 16, 2024 Yoursb27 er ren scam. https://sugardaters.com/no/profile/q1o5qM9Lol Samarbeider med andre som ringer litt etter avtalt tid og skal "hente nøkler". Gir også beskjed om at første møtet kun er platonisk men selvsagt skal ha penger. Stay away. Ps. Ikke selvopplevd, men greit å informere om all scam som er på SD om dagen. 2 6 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 Ser hun har slettet profil eller bare blokket meg, men navnet var Sweetoslo2 elns, er scam, møtte opp på hotel og forlanget forskudd. Dro avgårde når hun ikke fikk. Siter Lenke til kommentar
Harry Hole Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 Hva med Tittycookie, noen som har møtt henne? 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 20, 2024 Share Skrevet Oktober 20, 2024 13 timer siden, Harry Hole skrev: Hva med Tittycookie, noen som har møtt henne? Sluttet å svare rett før møte, men pen dame. Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet Oktober 20, 2024 Share Skrevet Oktober 20, 2024 Kan jeg spørre dere hvordan dere er registrert på sugardaters.no? Før i tiden så måtte det et bankkort til, noe jeg synes er litt risikabelt nå for tiden. 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 20, 2024 Share Skrevet Oktober 20, 2024 49 minutter siden, Thermos skrev: Kan jeg spørre dere hvordan dere er registrert på sugardaters.no? Før i tiden så måtte det et bankkort til, noe jeg synes er litt risikabelt nå for tiden. Bruk applepay eller revolut. Evt bruk revolut kort som er knytta til apple brukeren din. Lag en seperat konto om du ikke ønsker at kjerringa finner ut av det. Det beste er seperat mobil med egen appleid og engangskort. Siter Lenke til kommentar
Harry Hole Skrevet Oktober 20, 2024 Share Skrevet Oktober 20, 2024 4 timer siden, Savitar skrev: Sluttet å svare rett før møte, men pen dame. litt som her da. Hadde en fin samtale med henne, men tyst siste 2 uker. Luremus sikkert da, jaja 3 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Oktober 21, 2024 Share Skrevet Oktober 21, 2024 Dorthe 96 på SD ,noen som kjenner til ? 3 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Oktober 21, 2024 Share Skrevet Oktober 21, 2024 Hva med annahot99 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 21, 2024 Share Skrevet Oktober 21, 2024 1 time siden, Por mi skrev: Hva med annahot99 Er mulig jeg blander navnene. Men om det er hun samiske som tar 5k så er det ikke verdt det. Lite initativ og virker deprimert. Også vært i sb bransjen i par år nå, tydeligvis ikke den mest motiverte lenger. Finnes endre alternativer Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Oktober 21, 2024 Share Skrevet Oktober 21, 2024 Nord norsk ja, men usikker på om samisk?? Men med noen digre patter sant? Hu virker noe frekk av seg , «tok «bare»3k dog ikke eget sant? Tidlig tyveårene 2 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Oktober 21, 2024 Share Skrevet Oktober 21, 2024 11 minutter siden, Savitar skrev: Er mulig jeg blander navnene. Men om det er hun samiske som tar 5k så er det ikke verdt det. Lite initativ og virker deprimert. Også vært i sb bransjen i par år nå, tydeligvis ikke den mest motiverte lenger. Finnes endre alternativer Del gjerne de alternativene som er bedre. Utrolig mye useriøst 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg