Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

På 29.3.2025 den 20.04, Leo skrev:

Jeg har ikke møtt henne. Men virket seriøs ja. 

Kanskje enkel å være uekte på SD og Onedate men kanskje ikke så enkelt å lure på RE .. 

Hun er ekte, møtte hun når hun begynte med SD. Ung og vill som er med på det meste. Da gav jeg rundt 1500. 

• Like 1
Lenke til kommentar
22 timer siden, Logan120 skrev:

Hun er ekte, møtte hun når hun begynte med SD. Ung og vill som er med på det meste. Da gav jeg rundt 1500. 

når var det. virker det som hun trenger 5000+ 

• Like 1
Lenke til kommentar

Jaja,  da har man opplevd å bli svindlet av en sb.

Avtalte møte på hotell, betalte og hun ble med på rommet. 20 min med klein samtale og litt forspill og bj så overtaler hun meg til å gå ut for å kjøpe kondom da hun ikke har med. Ok, er kiosk over gata så jeg løper ut. Tilbake 3 min etterpå og hun er forduftet og har blokkert meg. Vet ikke om hun planla å baile fra starten eller om hun bare tok sjansen, men fy faen!

Flaut, jævlig frustrerende og dyrt. 

Har ikke aktiv SD så vet ikke om hun er der men hun kaller seg Sara Adele på Seeking.

• Like 1
  • Thanks 4
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Jig är i øjeblikket i Danmark!

Derefter london!! ^^:)^^ så vil jig prøve SD her!

Held öch lykke ;)

Endret av Amir30
Lenke til kommentar
På 20.4.2025 den 19.09, finkak skrev:

Jaja,  da har man opplevd å bli svindlet av en sb.

Avtalte møte på hotell, betalte og hun ble med på rommet. 20 min med klein samtale og litt forspill og bj så overtaler hun meg til å gå ut for å kjøpe kondom da hun ikke har med. Ok, er kiosk over gata så jeg løper ut. Tilbake 3 min etterpå og hun er forduftet og har blokkert meg. Vet ikke om hun planla å baile fra starten eller om hun bare tok sjansen, men fy faen!

Flaut, jævlig frustrerende og dyrt. 

Har ikke aktiv SD så vet ikke om hun er der men hun kaller seg Sara Adele på Seeking.

Oslo eller hvor?

• Like 2
Lenke til kommentar