Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt mange jenter siden sist sommer fra sugardaters.com. 8 av 10 har falske bilder. De som stikker ansiktet sitt frem kan du regne med bruker bilder som "ligner" på seg selv. De som er nøye med å skjule ansikt har som regel rett bilde av selg selv.

Og flere stikker halen mellom beina å enten sletter sin profil eller blokkerer en, fordi det holder på å bli alvor. Disse tror jeg bare leker med tanken om å treffe noen fordi det er spennende å prate med oss menn, men har aldri intensjonen på rett plass.

• Like 6
57 minutter siden, Amir30 skrev:

Hu spør om telegram styr unna

https://sugardaters.com/us/profile/qGWK1w.2oE

De aller fleste som...... I'm looking for someone who's as interested in a long-term relationship  

Er stort sett scam. Har pratet med flere. De vil ha Telegram eller WhatsApp nr. Nå har jeg flere hemmelige numre og pratet med 3-4 av disse. For å se hvor langt dem drar det. 

Men finner egentlig aldri ut hva som er motivasjonen for å lage fake profil....

Dem bor i UK eller USA. 

Dem er i Oslo for å gjøre ferdig kles-kolleksjonen sin eller noen siste investeringer. Og alle skal reise hjem "dagen etter".

En gang sa jeg at "jeg er i Oslo sentrum nå, skal vi møtes for en kaffe?"... da ble jeg blokkert.... hehe

Ei har også utgitt seg for å være en særs høyt profilert golf-spiller. Fant henne fort på Instagram.

Da jeg spurte henne om hvordan det gikk i Australien Open og hvordan hennes mann hadde det....ble tonen litt annerledes. 

Nei, bare å holde seg unna.

• Like 2
4 timer siden, Leo skrev:

Dem er i Oslo for å gjøre ferdig kles-kolleksjonen sin eller noen siste investeringer. Og alle skal reise hjem "dagen etter".

En gang sa jeg at "jeg er i Oslo sentrum nå, skal vi møtes for en kaffe?"... da ble jeg blokkert.... hehe

Hehe..det er sant..helt patetisk!Flere har klage av noen dama vil ha 6k bare for møtes for kaffi.😂

• Like 1
  • Haha 4
22 minutter siden, ZezeeRealBack skrev:

Hehe..det er sant..helt patetisk!Flere har klage av noen dama vil ha 6k bare for møtes for kaffi.😂

Hun som utga seg for å være en profilert golf-utøver er denne:
https://sugardaters.com/no/profile/w7R3m1g_W.

Og da jeg fikk bilder var det av en flott og søt blondine med langt hår. 

Vi hadde til og med video-telefon samtale når jeg spurte om verifisering av hvem hun var. Hun satt foran en stasjonær pc, litt langt unna kamera og lignet veldig på denne golf-dama. Men jeg syns det hakket litt i bilde. Ble ikke overbevist. Og det er sikker mange som ligner veldig. Sånn standard blond USA-idrettsdame...

Men det var aldri snakk om å betale for noe eller spørre om penger.

Ville bare prate og "se om vi kunne bli et seriøst par".... Ikke faen om hun har 200 reisedager i året.... om det var henne da.

Finner liksom ikke helt frem til hvilken motivasjon dem har for å prate i dagesvis.....

Endret av Leo
  • Like 1
4 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Kanskje på den måten de finner ut hvem de kan klare å svindle på en eller annen måte.

Bygge tillit før spørsmålene om penger etterhvert kommer

Ja, mulig det. Blir litt trigget til å skyte med for å se hvor langt den tar det... Men hopper av når tolmodigheten er brukt opp....

• Like 1