Gjest Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 6 minutter siden, LoveOWO skrev: Iran ish kan være mulig. Jeg vil tro hun er noe mix med afro innblanding. Jeg møtte henne utenfor Drammen mot Sande i Vestfold. I en tomannsbolig. Fortalte at hun bodde der. Ja hun ja. Har operert fra både Oslo, drammen, asker og lillestrøm. Svart hår og spiss nese, bildet er ofte svart hvitt Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 1 time siden, Savitar skrev: Yoursb27 er samma kjerringa som sammarbeider med flere horevenniner og scammer. Hun andre vennina er en sliten 34 åring som holder til ved Asker. Kjører samme opplegget med å først be deg møte ved en skole i nærheten. Jeg kom meg bort så fort jeg kunne. Flere som har opplevd lignende tull og har kommet seg unna. Dem har også flere kontoer, hvor noen er «delt», påstår dem tilbyr trekant. Hun hadde flere snapper til meg hvor hun hadde med en veninne. Langt lyst hår, veldig sexy også. Tilbud om trekant ja. 3 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 2 minutter siden, Savitar skrev: Ja hun ja. Har operert fra både Oslo, drammen, asker og lillestrøm. Svart hår og spiss nese, bildet er ofte svart hvitt Jeg har ikke fått noe svart hvitt bilder. Men det er nok samme jente. 93....90 er nummeret jeg har hatt kontakt med. 3 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 SBB er en afrikansk jente, har også hørt fra andre at hun er seriøs med treff. 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 Maria_0113 VANESSA kiara_01 sara10 scammere Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 Angelina overvektig dame som ikke helt forstår hvordan hun ser ut. Krever 10k fordi hun har «queen energy». Ikke scam men ja.. Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 Hvem faen betaler kraftige damer nord 40 4-6k jeg blir faen målløs… 4 1 Siter Lenke til kommentar
Dirty Harry Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 15 minutter siden, Por mi skrev: Hvem faen betaler kraftige damer nord 40 4-6k jeg blir faen målløs… Det er mange av brukerne på her som er kukløse evnukker som betaler masse penger til feite, overvektige vrak på 45-50, og i tillegg liker det! 1 3 1 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 Hehe ja fult klar over det. 2 Siter Lenke til kommentar
sex42 Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 Er i kontakt med ei Bellarrr, 24 blå kjole og rød veske på profilbildet. Noen som vet noe? Gira på treff, men ikke så gira at det virker som noe scam. 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 35 minutter siden, sex42 skrev: Er i kontakt med ei Bellarrr, 24 blå kjole og rød veske på profilbildet. Noen som vet noe? Gira på treff, men ikke så gira at det virker som noe scam. Hun er legit, det er hun jeg snakket om og ikke hun ssb. Blandet navnene. Hun sliter med husleie og har høyt forbruk, så derfor litt frempå. Men er du smart med forhandlinger er det godt treff Siter Lenke til kommentar
letende Skrevet Oktober 26, 2024 Share Skrevet Oktober 26, 2024 11 timer siden, Savitar skrev: Hun er legit, det er hun jeg snakket om og ikke hun ssb. Blandet navnene. Hun sliter med husleie og har høyt forbruk, så derfor litt frempå. Men er du smart med forhandlinger er det godt treff Men synes hun forlanger litt for mye. Skulle ha 4,5K men er kanskje mulighet for forhandlinger 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 26, 2024 Share Skrevet Oktober 26, 2024 1 time siden, letende skrev: Men synes hun forlanger litt for mye. Skulle ha 4,5K men er kanskje mulighet for forhandlinger Fikk møtt ho for 2k. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 26, 2024 Share Skrevet Oktober 26, 2024 Noen som vet om CARRIBEAN? Siter Lenke til kommentar
sex42 Skrevet Oktober 26, 2024 Share Skrevet Oktober 26, 2024 På 14.10.2024 den 22.15, Suliet skrev: Null anelse med hun. Rapportering på sd hjelper ikke mye. Rappotering hjelper kun hvis damene promoterer konkurrerende nettsider. At du blir blokka eller lurt til å møte opp, kan eller vil de ikke bry seg med. Snakker av erfaring 🐶 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 26, 2024 Share Skrevet Oktober 26, 2024 2 timer siden, letende skrev: Men synes hun forlanger litt for mye. Skulle ha 4,5K men er kanskje mulighet for forhandlinger At hun og mange andre forlanger høye priser er også pga idiotene på den nettsiden. Ba SD jenta jeg har avtale om å vise meg meldinger hun får fra menn, det er hundrevis av meldinger fra folk som ikke har noen planer om å møte damene, men som bare sier høye priser for å så prute i ettertid. Mange jenter tror da at det er standarden. Også har du de raringene med ekstremt merkelig fetisher. Ene tilbydde 30k om jenta kunne låse han på badet hans i par dager og pisse+drite på han. Siter Lenke til kommentar
FFrank Skrevet Oktober 26, 2024 Share Skrevet Oktober 26, 2024 1 time siden, Savitar skrev: At hun og mange andre forlanger høye priser er også pga idiotene på den nettsiden. Ba SD jenta jeg har avtale om å vise meg meldinger hun får fra menn, det er hundrevis av meldinger fra folk som ikke har noen planer om å møte damene, men som bare sier høye priser for å så prute i ettertid. Mange jenter tror da at det er standarden. Også har du de raringene med ekstremt merkelig fetisher. Ene tilbydde 30k om jenta kunne låse han på badet hans i par dager og pisse+drite på han. Ikke overdriv nå da, jeg tilbydde bare 25k! 1 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 26, 2024 Share Skrevet Oktober 26, 2024 Ina.j useriøs, møtte ikke til avtale. Men pene pupper. Virker litt retarda. Siter Lenke til kommentar
Starkad Skrevet Oktober 26, 2024 Share Skrevet Oktober 26, 2024 20 timer siden, Savitar skrev: Angelina overvektig dame som ikke helt forstår hvordan hun ser ut. Krever 10k fordi hun har «queen energy». Ikke scam men ja.. Jeg har også pratet med henne, hun skulle av meg ha 3k, jeg syns det også er vel i overkant mtp på bmi. Jeg kunne godt møtt henne for 2k. Men ikke en krone mer. Nei vent, 1500 er mer riktig pris for slike. 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 26, 2024 Share Skrevet Oktober 26, 2024 23 minutter siden, Starkad skrev: Jeg har også pratet med henne, hun skulle av meg ha 3k, jeg syns det også er vel i overkant mtp på bmi. Jeg kunne godt møtt henne for 2k. Men ikke en krone mer. Nei vent, 1500 er mer riktig pris for slike. Jøss, da er jeg visst styggere en jeg trodde😂 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 26, 2024 Share Skrevet Oktober 26, 2024 Emmmy9988 Krever forskudd Siter Lenke til kommentar
Harry Hole Skrevet Oktober 26, 2024 Share Skrevet Oktober 26, 2024 En hel bataljon med til dels attraktive damer legger meg til som favoritt. De er typisk fra Tyskland og Frankrike, med innslag av andre land. Begynner du å chatte med dem er de veldig interessert.......siden de er så langt unna gidder jeg ikke. Hva er dette scammet om? 3 Siter Lenke til kommentar
Starkad Skrevet Oktober 26, 2024 Share Skrevet Oktober 26, 2024 40 minutter siden, Harry Hole skrev: En hel bataljon med til dels attraktive damer legger meg til som favoritt. De er typisk fra Tyskland og Frankrike, med innslag av andre land. Begynner du å chatte med dem er de veldig interessert.......siden de er så langt unna gidder jeg ikke. Hva er dette scammet om? Det er sikkert bare bots som prøver å holde deg på siden. Jeg pleier å bare ignorere de. 4 Siter Lenke til kommentar
223 Skrevet Oktober 27, 2024 Share Skrevet Oktober 27, 2024 Ganske skeptisk til dette, men tenkte å kjøre en prøve på 2 uker nå. Noen som har tips til ekte profiler som er aktive i Oslo og Omegn om dagen? 2 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg