Style Skrevet Oktober 23, 2024 Share Skrevet Oktober 23, 2024 9k er bare sykehus 🤣 For treff opptil en time så har jeg en maks på 2k. Og jeg bruker både RE og SD som markedsplasser. Og det er fullt mulig å få tak i både det lidderlig møre kjøttet samt det mer stramme til bedervede kjøttet begge steder. 3 Siter Lenke til kommentar
N1rvana Skrevet Oktober 24, 2024 Share Skrevet Oktober 24, 2024 (endret) Mye bra om dagen. Kompisen har fått flere inn i rotasjonen. Også var han så "heldig" at han møtte noen freestylere ute på byen. Noen som kjenner til ei mørk en som kaller seg SBB på Snapchat? Det er nicket hennes, og ikke brukernavnet. Endret Oktober 24, 2024 av N1rvana 3 Siter Lenke til kommentar
jason3 Skrevet Oktober 24, 2024 Share Skrevet Oktober 24, 2024 21 timer siden, Suliet skrev: Ninjakey virker seriøs, med på mye av det jeg har snakket med hun om. Fin er hun også. Men krever høy pris, så blir nok ikke besøk fra min del. Noen som har møtt henne? Ninjakey?? 3 Siter Lenke til kommentar
N1rvana Skrevet Oktober 24, 2024 Share Skrevet Oktober 24, 2024 Kompisen er I slaget nå og har litt for mange han må sjonglere. Så han er villig til å introdusere noen til de han har. Men han ønsker noen konkrete tips i retur. Ta kontakt hvis no n er interessert i å dele så skal jeg si ifra til han. 3 1 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet Oktober 24, 2024 Share Skrevet Oktober 24, 2024 38 minutter siden, N1rvana skrev: Noen som kjenner til ei mørk en som kaller seg SBB på Snapchat? Det er nicket hennes, og ikke brukernavnet. Snakket en del med hun. Villig til å være med på mye, kåt jente. 3 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet Oktober 24, 2024 Share Skrevet Oktober 24, 2024 16 timer siden, Style skrev: 9k er bare sykehus 🤣 For treff opptil en time så har jeg en maks på 2k. Og jeg bruker både RE og SD som markedsplasser. Og det er fullt mulig å få tak i både det lidderlig møre kjøttet samt det mer stramme til bedervede kjøttet begge steder. Ja, det er helt sykehus. Har snakket med jenter der inne som vil ha 20K også. Syke greier, og enda mer sykt at det er noen som betaler det. 3 Siter Lenke til kommentar
N1rvana Skrevet Oktober 24, 2024 Share Skrevet Oktober 24, 2024 2 minutter siden, Suliet skrev: Snakket en del med hun. Villig til å være med på mye, kåt jente. Møt henne? Er hun reell eller scam? 3 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet Oktober 24, 2024 Share Skrevet Oktober 24, 2024 Akkurat nå, N1rvana skrev: Møt henne? Er hun reell eller scam? Ikke møtt, men virker reell. Hun ville være med på en gangbang også. 3 Siter Lenke til kommentar
N1rvana Skrevet Oktober 24, 2024 Share Skrevet Oktober 24, 2024 Ok, takk. 3 Siter Lenke til kommentar
sex42 Skrevet Oktober 24, 2024 Share Skrevet Oktober 24, 2024 SBB det er hun mørke, klar for treff sier hun. 3k Hun virket nesten for lett å få til noe med, så enten er hun både blakk og kåt, eller scam 😇 Hun ser jo diggdeilig ut da. Holder til på Skøyen sa hun. 4 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 24, 2024 Share Skrevet Oktober 24, 2024 28 minutter siden, sex42 skrev: SBB det er hun mørke, klar for treff sier hun. 3k Hun virket nesten for lett å få til noe med, så enten er hun både blakk og kåt, eller scam 😇 Hun ser jo diggdeilig ut da. Holder til på Skøyen sa hun. Sliter med husleie og er prutbar. Menigheten anbefaler å droppe besøk, er visst populær blant pensjonistene og tar sprut fra enhver sjel som betaler. Siter Lenke til kommentar
Lasse6969 Skrevet Oktober 24, 2024 Share Skrevet Oktober 24, 2024 35 minutter siden, sex42 skrev: SBB det er hun mørke, klar for treff sier hun. 3k Hun virket nesten for lett å få til noe med, så enten er hun både blakk og kåt, eller scam 😇 Hun ser jo diggdeilig ut da. Holder til på Skøyen sa hun. Hun sa 1500kr til meg. Og hun holder til Majorstuen sa hun. Fikk tilbud trekant for 3000kr😂. Virket useriøs. 4 Siter Lenke til kommentar
Lasse6969 Skrevet Oktober 24, 2024 Share Skrevet Oktober 24, 2024 Noen seriøse suger babes på snap? 3 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Oktober 24, 2024 Share Skrevet Oktober 24, 2024 Sbb er bare å holde seg unna. Egen erfaring med scam. Men jeg tok en for laget. 4 Siter Lenke til kommentar
sex42 Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 SBB, scam ja, ante meg litt. Noe du kunne ha utdypet @LoveOWO? 2 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 (endret) 9 minutter siden, sex42 skrev: SBB, scam ja, ante meg litt. Noe du kunne ha utdypet @LoveOWO? Hvis du har søker her inne, så finner du svaret. Redigert. Det var på pm svaret mitt var. Endret Oktober 25, 2024 av LoveOWO Tilleggsinformasjon 3 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 Bare å holde deg unna. Mine anelser om at det var bare bullshit ble bekreftet i dag. Jeg har tatt høyde for det, men kjipt å blåse 2800 likevel. Opplegget hennes ble som følger. Vi lager en avtale kl 12.00 i dag. Jeg kommer til henne 12. Setter oss i sofaen og prater litt. Hva som skal skje osv. Hun er kledd veldig sexy. Økonomisk rituale blir gjennomført. Deretter går hun ut på badet, kommer tilbake etter et drøyt minutt. Da ringer veninnen på telefonen og hun setter tlf på høyttaler, da er hun på vei til SBB og har 2 gutter i bilen som er helt idioter. Hun viser meg hull i sofaen og forteller at politiet var der i går kveld. Pluss mye annet pissprat. Hun ber meg om å komme tilbake senere i dag, men det jo ikke mulig. Jeg sto parkert like ved i 10 minutter og så ingen komme. 2 1 Siter Lenke til kommentar
sex42 Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 Takker, det er greit å styre unna slikt 😉 3 Siter Lenke til kommentar
GeorgeClooney Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 15 timer siden, Suliet skrev: Snakket en del med hun. Villig til å være med på mye, kåt jente. Som hva da? Er nysgjerrig hva hva de blir med på. Mer enn RE? 2 Siter Lenke til kommentar
GeorgeClooney Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 15 timer siden, N1rvana skrev: Noen som kjenner til ei mørk en som kaller seg SBB på Snapchat? Det er nicket hennes, og ikke brukernavnet. Jeg har chattet med ei som kaller seg SBBBBSSSSS på Majorstua, men hun krever halvparten på Vipps før oppmøte «for å føle seg trygg» så sender hun adressen. Scam. 3 Siter Lenke til kommentar
GeorgeClooney Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 18 minutter siden, LoveOWO skrev: Mine anelser om at det var bare bullshit ble bekreftet i dag. Jeg har tatt høyde for det, men kjipt å blåse 2800 likevel. Helt mørkt hår fra Iran ish? Majorstua? Samme type scam fra Yoursb27. Blir invitert inn i leiligheten, men etter penger blir teamet fort politi måtte kaste ut forrige SD osv. scam. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 4 timer siden, LoveOWO skrev: Bare å holde deg unna. Mine anelser om at det var bare bullshit ble bekreftet i dag. Jeg har tatt høyde for det, men kjipt å blåse 2800 likevel. Opplegget hennes ble som følger. Vi lager en avtale kl 12.00 i dag. Jeg kommer til henne 12. Setter oss i sofaen og prater litt. Hva som skal skje osv. Hun er kledd veldig sexy. Økonomisk rituale blir gjennomført. Deretter går hun ut på badet, kommer tilbake etter et drøyt minutt. Da ringer veninnen på telefonen og hun setter tlf på høyttaler, da er hun på vei til SBB og har 2 gutter i bilen som er helt idioter. Hun viser meg hull i sofaen og forteller at politiet var der i går kveld. Pluss mye annet pissprat. Hun ber meg om å komme tilbake senere i dag, men det jo ikke mulig. Jeg sto parkert like ved i 10 minutter og så ingen komme. Mulig jeg blander nå. Men er ikke SBB hun afrikanskje 23 åringen? Med blå kjole i profilbilde. Har per nå ikke fornyet medlemskapet så får ikke sjekket. Hun har jeg hørt fra flere av at gjør treff men er desperat og kan prutes med. Pga husleie utfordringer. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 (endret) 3 timer siden, GeorgeClooney skrev: Helt mørkt hår fra Iran ish? Majorstua? Samme type scam fra Yoursb27. Blir invitert inn i leiligheten, men etter penger blir teamet fort politi måtte kaste ut forrige SD osv. scam. Yoursb27 er samma kjerringa som sammarbeider med flere horevenniner og scammer. Hun andre vennina er en sliten 34 åring som holder til ved Asker. Kjører samme opplegget med å først be deg møte ved en skole i nærheten. Jeg kom meg bort så fort jeg kunne. Flere som har opplevd lignende tull og har kommet seg unna. Dem har også flere kontoer, hvor noen er «delt», påstår dem tilbyr trekant. Endret Oktober 25, 2024 av Savitar Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 5 timer siden, GeorgeClooney skrev: Helt mørkt hår fra Iran ish? Majorstua? Samme type scam fra Yoursb27. Blir invitert inn i leiligheten, men etter penger blir teamet fort politi måtte kaste ut forrige SD osv. scam. Iran ish kan være mulig. Jeg vil tro hun er noe mix med afro innblanding. Jeg møtte henne utenfor Drammen mot Sande i Vestfold. I en tomannsbolig. Fortalte at hun bodde der. 2 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Oktober 25, 2024 Share Skrevet Oktober 25, 2024 1 time siden, Savitar skrev: Mulig jeg blander nå. Men er ikke SBB hun afrikanskje 23 åringen? Med blå kjole i profilbilde. Har per nå ikke fornyet medlemskapet så får ikke sjekket. Hun har jeg hørt fra flere av at gjør treff men er desperat og kan prutes med. Pga husleie utfordringer. Det kan jeg ikke svare på. Fikk tips på pm her inne. Har bare hatt kontakt via Snap. Men jeg tror det stemmer med noe afrikansk innblanding. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg