Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

https://sugardaters.com/us/profile/ELzLjBp9zp

For en nydelig voksen dame. Godt humør. Glimt i øyet. Gode samtaler. Trodde av bildene at hun hadde silikon. Men heldigvis naturlige bryster. Perfekte håndfuller som henger litt slik at de merkes mot kroppen under f.eks OWO. For meg som elsker modne damer har jeg ikke sett bedre bryster. 

Skikkelig flott og slank kropp. Ordentlig smal dame. Så helt guddommelig ut i en sexy body. Og enda bedre naken når leppene stakk ut som en innbydende pastrami-sandwich. Medium+ leppestørrelse med nydelige fargetoner. 

Tror hun har fillers i de øvre leppene som gjorde de ekstra myke å kysse og å bli sugd av. 

Tålmodig og ærlig. Morsom og snill. Avklar forventninger på en respektfull måte på forhånd, så får man en fantastisk tid. 

Fitta hennes er skikkelig trang, og hun er godt trent. Jeg er ikke stor, men fitta hennes sugde tak i kuken min og når hun strammet åpningen kjente jeg den og leppene hennes gli langs skaftet med helt perfekt mengde friksjon. Kjenner at det produseres precum bare av å skrive om det. 

For meg var hun en 10/10. Eneste jeg skulle ønske annerledes er at jeg hadde en hel helg med henne. Hennes vesen gjorde at all min nervøsitet og kleinhet gradvis ble mer og mer borte  

Liker du damer 45+ med kropp som om de var 15-20 år yngre, så er dette noe som må prøves. 

• Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
21 minutter siden, Lilletiss skrev:

https://sugardaters.com/us/profile/ELzLjBp9zp

For en nydelig voksen dame. Godt humør. Glimt i øyet. Gode samtaler. Trodde av bildene at hun hadde silikon. Men heldigvis naturlige bryster. Perfekte håndfuller som henger litt slik at de merkes mot kroppen under f.eks OWO. For meg som elsker modne damer har jeg ikke sett bedre bryster. 

Skikkelig flott og slank kropp. Ordentlig smal dame. Så helt guddommelig ut i en sexy body. Og enda bedre naken når leppene stakk ut som en innbydende pastrami-sandwich. Medium+ leppestørrelse med nydelige fargetoner. 

Tror hun har fillers i de øvre leppene som gjorde de ekstra myke å kysse og å bli sugd av. 

Tålmodig og ærlig. Morsom og snill. Avklar forventninger på en respektfull måte på forhånd, så får man en fantastisk tid. 

Fitta hennes er skikkelig trang, og hun er godt trent. Jeg er ikke stor, men fitta hennes sugde tak i kuken min og når hun strammet åpningen kjente jeg den og leppene hennes gli langs skaftet med helt perfekt mengde friksjon. Kjenner at det produseres precum bare av å skrive om det. 

For meg var hun en 10/10. Eneste jeg skulle ønske annerledes er at jeg hadde en hel helg med henne. Hennes vesen gjorde at all min nervøsitet og kleinhet gradvis ble mer og mer borte  

Liker du damer 45+ med kropp som om de var 15-20 år yngre, så er dette noe som må prøves. 

Hvilket nick har hun?

• Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Exitmann skrev:

Det er lenke rett til henne..

For meg virker ikke linkene, kommer bare til fremsiden og må logge inn. Selv om jeg er pålogget kommer jeg ikke inn på profilen. Får bare beskjed om og logge inn 

• Like 3
Lenke til kommentar
56 minutter siden, letende skrev:

For meg virker ikke linkene, kommer bare til fremsiden og må logge inn. Selv om jeg er pålogget kommer jeg ikke inn på profilen. Får bare beskjed om og logge inn 

Ok. Jeg kom rett til henne🤷🏼‍♂️

• Like 3
Lenke til kommentar

Kopier linken og lim den inn fremfor å trykke på den, så burde det funke. 

Alt annet kan man med konto snakke med damen selv om. Føler at det gir mer mening at de som faktisk er medlemmer der kontakter henne. For på slike sider er det ofte mange faktorer som spiller inn på hva slags ordning man kommer frem til med vedkommende.

Endret av Lilletiss
  • Like 3
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Lilletiss skrev:

Kopier linken og lim den inn fremfor å trykke på den, så burde det funke. 

Alt annet kan man med konto snakke med damen selv om. 

Er jo av interesse for oss andre å vite ca hva du måtte ut med for herligheten?

Endret av Por mi
  • Like 3
Lenke til kommentar
38 minutter siden, Por mi skrev:

Er jo av interesse for oss andre å vite ca hva du måtte ut med for herligheten?

Er fake review. Skrevet av kjerringa selv eller en fan. Hvem lager en ny bruker kun for å skryte opp en 45 år gammal dame. 

Lenke til kommentar
2 timer siden, letende skrev:

Ja, fint hvis noen kan legge ut et bilde. 

• Like 3
Lenke til kommentar
23 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Nei, for da får ikke vi uten konto sett det.

Du trenger ikke ha konto på SD om du blir Grand Master (GM) her på forumet med 10k i omdømmepoeng og mer enn 5k innlegg.

Jeg får jevnlig PM (private meldinger) om gode jenter på SD fra forummedlemmer som treffer gull.  Under forutsetningen om at de ikke deles videre med kreti og pleti. 

Bli GM du oxo!  Få frynsegoder du ikke ante fantes.  Kanskje du til og med får en copycat som @223.  (Hen har ikke imponert nevneverdig ennå, men det kan kanskje ta seg opp i helga om hen ikke må ta seg av kone og barn?)

Lenke til kommentar