Gå til innhold

Sugardating Oslo

Featured Replies

Skrevet

Er dessverre mye svindel og de samme som går igjen er mitt inntrykk. Men de som ønsker å holde på med dette, er vel ikke blitt mindre? Har forstått det på noen at de har flyttet over til Tinder og annet. Da har de mer oversikt hvem de møter osv. Men er vanskelig å skille de som ønsker et slikt arrangement og hvem som vil ha en date eller kjæreste. Noen forslag til de som har vært mye på Tinder? Eventuelt om det er andre steder de holder til.

• Svar 2.3k
  • Visninger 436.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• karsten
    karsten

God morgen, Ja, sugardating eller eskorter er et uutømmelig tema, tydeligvis. Som flere skriver her så er sugardating faktisk i praksis noe annet enn eskorter. Med Sugardating gjør man også vanlige ti

• Jeg vil bare si, til et slags "forsvar" for SD og noen av jentene der: Jeg har i ca 1,5 år tid pleiet et forhold der vi har kontakt et par ggr i mnd på snap, litt oppdateringer og det hender jeg

• Anbefaler alle her inne til å legge enkelte brukere i denne tråden inn på ignorelisten i innstillingene. Tråden blir mye mer ryddig og man slipper å forholde seg til det fjaset de spyr ut hver da

Posted Images

Skrevet

Hvis dere vil ha horer, hvorfor ikke bare holde dere på RE?

Sugardating er for viderekomne.

Skrevet
6 timer siden, John Galt skrev:

Hvis dere vil ha horer, hvorfor ikke bare holde dere på RE?

Sugardating er for viderekomne.

Det enkleste er ofte det beste, men det er en litt annen dimensjon når det klaffer. Prismessig behøver det heller ikke bli dyrere. Jeg har en del faste jeg møter, og tiden vi da oftest er sammen er alt fra 2-3 timer til natten over.

Spenningen i jakten på noe nytt, noe bra betyr mye for de fleste av oss. Forskjellen for meg i denne sammenheng blir litt som å fiske laks i elva kontra hive snøret opp i en fiskedam. Biter det så får jeg et større kick.

Men jeg vil definitivt ikke avslutte med å møte ei bra hore på Re.

Jeg liker å leve opp til mitt gamle brukernavn her inne. Olebrum sier ja takk til begge deler🤩

God påske folkens🐤🐣

Skrevet
31 minutter siden, Langbein skrev:

@Jabra2 .Du er tidlig oppe du også ja, olebrum. God påske 🙂

I'm afraid of missing out. So I never sleep🤭

Skrevet

God morgen,

Ja, sugardating eller eskorter er et uutømmelig tema, tydeligvis. Som flere skriver her så er sugardating faktisk i praksis noe annet enn eskorter. Med Sugardating gjør man også vanlige ting, og bruker tid sammen. Her finner du etter min erfaring 3 kategorier;

• Golddiggers

• Horer (de du treffer 1 gang, kanskje flere hvis bra kjemi)

• Enslige mødre - De som faktisk har dårlig råd, men som ikke vil selge sex

Golddiggerne vet jo alle hvem er. De annonserer med at de ønsker luksusshopping, dyre gaver, turer på topphoteller, og mange tusen for er treff. 10 - 20 har jeg hørt. De er oversminket, flasher rikdom på Instagram fra Dubai, Paris eller London, inkludert halvnakne bilder. Kosmetiske operasjoner av ansikt, pupper, mage, fitte, rumpe. Og mye vedlikehold. Bak fasaden er det ingen forskjell på "og og å", ordblindhet, drugs, alkoholisme, hysteri, etc . Og grov kinky sex. De synes nok det er litt rart i starten, men etterhvert ser det ut som sexen i Exit. Du kan få 100k for gruppesex, 3 i rumpa etc. Exit finnes faktisk.

Disse er det mange eksempler på på SC, Insta, etc.

Horene kan du like gjerne finne på RE som på Sugar-sider: De treffer deg hjemme hos deg, eller hos seg. Er litt mer rolige på tid enn de vanlige eskortene, og har en fast takst. Når de går ut av døren hører du ikke noe mer før de har litt dårlig råd igjen og gjerne vil treffes for å få 3-5 k. Tar frem glidemiddel når det skal knulles. Da er vel RE bedre. Da styrer du treffene og blir ikke kontaktet.

Enslige mødre. De har skviset ut et par kids, flyttet fra en idiot av en mann, har fått dårlig råd og lurer på hvordan de skal få det litt bedre. Har flere erfaringer med disse, men de er ute av markedet nå. Disse har ikke skyhøye forventninger til livet, men vil gjerne ha litt bedre råd. De treffer deg, kanskje for et glass vin eller en kaffe, kliner, blir faktisk kåte. Etterhvert blir det hyggelige middager, knulling uten kondom og mer og mer tiltro. Treffes dere jevnlig, og hun starter med å behandle deg som en kjæreste er du nok den eneste. Da har hun det fint: Litt ekstra penger og digg sex for begge.

Problemet med denne kategorien er at de tror at de har en kjæreste. De tror at du knuller kun de. Gjør du det er det greit. Gjør du det ikke må du være klar for en shit-storm hvis du oppdages. Hvordan skille her? Du betaler for sex. Men hun krever trofasthet. Selvmotsigende, spør du meg.

Jeg har bare sett disse kategoriene. Ikke truffet golddiggere. Det har de fleste ikke råd til. Og jeg tviler på at de som har jævlig mye penger finner damef på Sugardaters. De har "richandbeautiful.com" og slike steder.

Alenemødre passer meg best. Så lenge jeg holder de på avstand og betaler for treffene. Da skjønner de fleste sin plass, og det blir ikke den store konflikten.

Endret av karsten

Skrevet

Wow, for en grundig sammenstilling!

1 time siden, karsten skrev:

Bak fasaden er det ingen forskjell på "og og å"

For en ordsmed du er 😂. Måtte humre litt da jeg leste dette.

Skrevet
På 9.1.2026 den 1.18, leandro74 skrev:

https://sugardaters.com/us/profile/gPo2_Qw5oY

hu ber om 50% forskuddsbetaling. hadde vært kult om alle kunne plaget "henne" litt;-)

"... I will always obey to your commands...". Ja, da er det bare å si at 50% forskudd ikke er aktuelt. Så er den i boks ...

• 2 weeks later...
Skrevet

Noen som har møtt Ponytail?