Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Gard1 skrev:

Ja, samt gå inn på profilen hennes og rapportere at ho ber om penger før møter.

ja man bør det, men er redd det kan gå utover en selv også, jeg gjorde det på seeking.com en gang, og ble utestengt selv for å ha diskutert sexkjøp med jenta som prøvde å scamme meg. disse sidene beskytter de fake profilene og scammerne sine. de fake profilene er nok mye generert av de selv. 

vil også advare mot denne: https://sugardaters.com/us/profile/gPW2NV_YzY

hvis det er en reel person/sugarbabe så er det ei dame som er veldig useriøs og med ganske oppblåst ego. veldig vanskelig å få igang samtale med. kan være veldig på en kveld, og så blir hun borte leeenge. jeg fikk kontakt med henne første gang gjennom snap, da var det litt sånn den greia at det kunne gå 2-4 dager mellom hver gang hun svarte. så ble jeg utestengt fra snap, og hun kontaktet meg igjen på SD 20.12. litt samme greia, treg svaring, men kom oss over på kik, samtalen gikk til slutt veldig bra, vi avtalte det meste, gjenstod bare at jeg skulle ta blodprøve som hun ville at jeg skulle ta og avtale treffet - hos henne i tønsberg. så blir hun borte vekk, tok 9 dager før hun svarte meg igjen. hun fikk da klar beskjed om hva jeg syntes om det, og at jeg krevde videocall med henne for å se at hun er ekte, pluss litt annen info det er logisk å spørre om. da gikk hun helt i svart, da kom egoet frem til de grader, beskyldte meg for det ene og det andre, og kom med dårlige unnskyldinger hvorfor hun ikke hadde svart(skyldte mest på jobb, var veldig travelt i frisørsalongen hennes, tydeligvis også på helligdagene), hvorpå jeg da svarte at skylden helt enkelt ligger hos henne, man kan sende en enkelt melding om hva som skjer hvis man er seriøs og har respekt for andre. så jeg kaster ikke bort mer tid på den type damer, man kommer aldri i mål uansett. ps hun ville ha 5k for treffet, så hvis noen andre vil gi seg i kast med vidunderet så gjør gjerne det. men da er dere advart om hva som kan skje. 

• Like 2
  • Thanks 1

Legger ut dette da en nettkompis vart lurt av ei/en på Sugardaters nå i kveld.

Vet ikke helt detaljene men baben fikk ihvertfall pengene. Ho fikk en telefon av ei venninne,  ropte at ho er en mann og stakk av.

Det er berre en måte å stoppe slikt på...og det er å legge ut info om vedkommende. Jeg har chattet litt med vedkommende som ble svindlet og jeg støtter han i dette. Lag gjerne et helvete for denne personen. 

Ho/ han heter Valentina Barbosa Paivo

Snap valentinaxpaivo

Screenshot_20260115_204511_Snapchat.jpg

Screenshot_20260115_204530_Snapchat.jpg

Screenshot_20260115_204833_Gallery.jpg

Screenshot_20260115_205129_Samsung Internet.jpg

2 timer siden, Gard1 skrev:

Legger ut dette da en nettkompis vart lurt av ei/en på Sugardaters nå i kveld.

Vet ikke helt detaljene men baben fikk ihvertfall pengene. Ho fikk en telefon av ei venninne,  ropte at ho er en mann og stakk av.

Det er berre en måte å stoppe slikt på...og det er å legge ut info om vedkommende. Jeg har chattet litt med vedkommende som ble svindlet og jeg støtter han i dette. Lag gjerne et helvete for denne personen. 

Ho/ han heter Valentina Barbosa Paivo

Snap valentinaxpaivo

Screenshot_20260115_204511_Snapchat.jpg

Screenshot_20260115_204530_Snapchat.jpg

Screenshot_20260115_204833_Gallery.jpg

Screenshot_20260115_205129_Samsung Internet.jpg

Hun har flere profiler.