Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

1 time siden, dealern skrev:

Lukter scam langt vei, men lykke til og si ifra hvis jeg tar feil. 

Det var det jeg tenkte, men vi får se om det er noe fornuft i verifikasjonsprosessen.

Tenkte det var greit å høre med folket her om noen allerede hadde vært der før meg, så jeg kan spare meg litt tid :)

• Like 1

Tok et 2 ukers premiummedlemskap for noen dager siden. Det er langt færre jenter tilgjengelige på sugardaters nå enn for noen år tilbake. Jeg kom i kontakt med svært mange engelsktalende profiler. Felles for de fleste er forskuddsbetaling. En påsto at hun hadde treffsted i Torggata 8 som kun har firma registreringer. Men det virker som det er noen veldig få som er mulig å få seriøse på kroken. En ville ha 15000 kroner for 2 timer uten at det var noe utseendemessig som gjorde henne fortjent til det. Men det blir kjedelig når jeg kommer i kontakt med en norsktalende jente? som får meg over på snap. Så forsøker hun å bygge opp tillit over tid hvor det så renner ut i sanden med at hun vil ha forskudd før treffet. Da ender det hele med at vi har sløst bort masse tid på hverandre.

• Like 6
9 timer siden, betalerfor6 skrev:

Tok et 2 ukers premiummedlemskap for noen dager siden. Det er langt færre jenter tilgjengelige på sugardaters nå enn for noen år tilbake. Jeg kom i kontakt med svært mange engelsktalende profiler. Felles for de fleste er forskuddsbetaling. En påsto at hun hadde treffsted i Torggata 8 som kun har firma registreringer. Men det virker som det er noen veldig få som er mulig å få seriøse på kroken. En ville ha 15000 kroner for 2 timer uten at det var noe utseendemessig som gjorde henne fortjent til det. Men det blir kjedelig når jeg kommer i kontakt med en norsktalende jente? som får meg over på snap. Så forsøker hun å bygge opp tillit over tid hvor det så renner ut i sanden med at hun vil ha forskudd før treffet. Da ender det hele med at vi har sløst bort masse tid på hverandre.

Vær direkte, ikke noe bygge tillit og den slags. Er summen riktig i forhold til lengde og tjenester, så møtes man.

• Like 1
1 time siden, ElonMusk skrev:

Hun her er scam. Del av en gruppe sammen med andre menn som dukker opp for å rane deg. Vet om minst 3 som er blitt utsatt for forsøk av dette. Heldigvis for dem var det ganske offentlig. Yelda Emilie Melgaard heter hun.

Skjermbilde.JPG

Fantastisk at du sier ifra. Hold på å møte henne for ikke så lenge siden. 

Hei, noen som har vært borti Sara6 på SD?

https://sugardaters.com/no/profile/VQR.NedOoy

Hun virker ikke god. Frekk i kjeften og truer med å ødelegge familie etc.

På SD står det 37 år men hun har profil på Seeking hvor alderen er 45, noe jeg tror er mer riktig.

https://members.seeking.com/member/36dd741b-6556-4399-9d44-2fe336483924

På 22.8.2025 den 6.18, Kneipp skrev:

Hun har jeg hatt en grei dialog med på snap, men foreløpig ikke møtt. Har en følelse av at det er litt risiko å møte henne, og jeg tenker at det er litt «gult flagg».
Hva er problemet med henne? Scam? Bør man ligge unna? 

Sugarizzzzzed00

Hun er ekte. Bildet kan ligne henne, men er ikke faktisk av henne. Midtøstenopprinnelse. Fake vipper. Lepper som er blåst opp. Naturlig kåt, suger deg villig. Lar deg knulle henne uten gummi og fylle henne med cum. God hore, men litt ustabil personlighet. Varierer om hun gidder å svare. 

• Like 2