jegern Skrevet Tirsdag klokken 15:57 Share Skrevet Tirsdag klokken 15:57 1 time siden, Kameleon skrev: Møtte en 23 åring for en hel kveld, betalte 4k og sprutet henne full flere ganger En hel kveld for 4k? Beste tilbudet jeg har fått på sugardaters er 4k for en time. Antagelig gjør jeg det feil eller så har jeg ikke lett godt nok Siter Lenke til kommentar
Mikhen Skrevet Tirsdag klokken 16:22 Share Skrevet Tirsdag klokken 16:22 1 time siden, Kameleon skrev: Er jo helt ok marked her. Møtte en 23 åring for en hel kveld, betalte 4k og sprutet henne full flere ganger. 40 åring som sliter med gjeld, en hel natt for 2k og en annen 28 åring for 3k, her var det med kondom med var med meg hele kvelden og alt på meny utenom sex uten kondom. Både svelget, og sugde uten. Flott Det høres veldig billig ut. Hvem er den jenta? Siter Lenke til kommentar
Kameleon Skrevet Tirsdag klokken 16:46 Share Skrevet Tirsdag klokken 16:46 47 minutter siden, jegern skrev: En hel kveld for 4k? Beste tilbudet jeg har fått på sugardaters er 4k for en time. Antagelig gjør jeg det feil eller så har jeg ikke lett godt nok Tror trynefaktor har en del å si. Jenta sa de fleste som møter henne er overvektige og skallet menn. Ikke at jeg er noe modell men er du slank og litt stelt så tror jeg man har mer suksee. Har hittil bare fått gode møter med alle og uten noen svindel forsøk. 2 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet Tirsdag klokken 19:18 Share Skrevet Tirsdag klokken 19:18 3 timer siden, jegern skrev: En hel kveld for 4k? Beste tilbudet jeg har fått på sugardaters er 4k for en time. Antagelig gjør jeg det feil eller så har jeg ikke lett godt nok Er/var en del der inne som du kan møte en hel kveld for 4k uten problemer. Kunne også møtes en hel natt for 6-7k mange av dem. Men nå har det vært ganske tørt der inne de siste månedene med falske profiler og lite attraktive damer. 1 Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Tirsdag klokken 19:40 Share Skrevet Tirsdag klokken 19:40 Tror det er bedre å øke alderspreferansen litt. Ikke like mye scam når du passerer 35. Og fortsatt mye futt og kåtskap 😄 Mitt inntrykk er at 18-25 har et litt vel velutviklet ego og litt urealistisk syn på verden, forsøker seg med svimlende summer. Evt så er det også her guttungene i kjellerstua lager profilene og prøver å tjene noen lettjente kroner på kåte surrehuer. 4 Siter Lenke til kommentar
Kameleon Skrevet Tirsdag klokken 21:18 Share Skrevet Tirsdag klokken 21:18 1 time siden, Suliet skrev: Er/var en del der inne som du kan møte en hel kveld for 4k uten problemer. Kunne også møtes en hel natt for 6-7k mange av dem. Men nå har det vært ganske tørt der inne de siste månedene med falske profiler og lite attraktive damer. Ser det er bilde av deg her på forumet. Om det er deg, så tror jeg nok du skiller deg ut fra den typiske kjøperen. Flott hårlinje med fyldig manke, tan hud og et glimt i øyet ungemann. Prisene du får er nok basert på trynefaktor som mange dessverre ikke forstår. Siter Lenke til kommentar
Mhaal903 Skrevet 17 timer siden Share Skrevet 17 timer siden Jeg må bare si meg enig i det med å søke eldre SB'er. Vil du ha en 21 år gammel studine som bor på Frogner? Da må du regne med å bla opp mer enn de gutta hun vanligvis har tilgang til på utestedene, de som spanderer og som hun ikke føler hun selger seg for. For med mindre du er så attraktiv at hun velger deg som frivillig sengepartner - så selger hun seg og det skal hun ha en del ekstra for å døyve. Da er plutselig 4 k bare starten. Nei, gi meg en alenemor i en drabantby. 30+, litt erfaren men samtidig setter hun faktisk pris på ukomplisert oppmerksomhet. Og siden hun har vært singel en stund og utforsket litt, så sier hun gjerne ja til langt mer - kanskje hun tar initiativ til ting du ikke tenkte på også? Og så er hun ferdig med barneproduksjon men ikke redd for litt varm innvendig sprut fra en høflig mann. Er du heldig så har hun også eget sted og kan invitere deg dit når barna er hos pappa annenhver uke. Og hun har tilogmed litt mellom ørene. Mer bang for the buck, spør du meg. 8 Siter Lenke til kommentar
Style Skrevet 16 timer siden Share Skrevet 16 timer siden 1 time siden, Mhaal903 skrev: Jeg må bare si meg enig i det med å søke eldre SB'er. Vil du ha en 21 år gammel studine som bor på Frogner? Da må du regne med å bla opp mer enn de gutta hun vanligvis har tilgang til på utestedene, de som spanderer og som hun ikke føler hun selger seg for. For med mindre du er så attraktiv at hun velger deg som frivillig sengepartner - så selger hun seg og det skal hun ha en del ekstra for å døyve. Da er plutselig 4 k bare starten. Nei, gi meg en alenemor i en drabantby. 30+, litt erfaren men samtidig setter hun faktisk pris på ukomplisert oppmerksomhet. Og siden hun har vært singel en stund og utforsket litt, så sier hun gjerne ja til langt mer - kanskje hun tar initiativ til ting du ikke tenkte på også? Og så er hun ferdig med barneproduksjon men ikke redd for litt varm innvendig sprut fra en høflig mann. Er du heldig så har hun også eget sted og kan invitere deg dit når barna er hos pappa annenhver uke. Og hun har tilogmed litt mellom ørene. Mer bang for the buck, spør du meg. 100% enig. Synes det imidlertid er alt for få av de SB så tar gjerne imot DM tips på det Siter Lenke til kommentar
karsten Skrevet 16 timer siden Share Skrevet 16 timer siden Enig med de fleste her. Ih ertfall siste taler ( @Mikhen). Sugarbabes er det jo ikke så lett å dele info om. Ihvertfall ikke de man utvikler et litt mer privat forhold til. De som er på Sugardaters og som kommer til deg, knuller, får penger og stikker etter et par timer er det lite som krever eller fortjener diskresjon, spør du meg. 1 Siter Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 15 timer siden Share Skrevet 15 timer siden 2 timer siden, Mhaal903 skrev: Jeg må bare si meg enig i det med å søke eldre SB'er. Vil du ha en 21 år gammel studine som bor på Frogner? Da må du regne med å bla opp mer enn de gutta hun vanligvis har tilgang til på utestedene, de som spanderer og som hun ikke føler hun selger seg for. For med mindre du er så attraktiv at hun velger deg som frivillig sengepartner - så selger hun seg og det skal hun ha en del ekstra for å døyve. Da er plutselig 4 k bare starten. Nei, gi meg en alenemor i en drabantby. 30+, litt erfaren men samtidig setter hun faktisk pris på ukomplisert oppmerksomhet. Og siden hun har vært singel en stund og utforsket litt, så sier hun gjerne ja til langt mer - kanskje hun tar initiativ til ting du ikke tenkte på også? Og så er hun ferdig med barneproduksjon men ikke redd for litt varm innvendig sprut fra en høflig mann. Er du heldig så har hun også eget sted og kan invitere deg dit når barna er hos pappa annenhver uke. Og hun har tilogmed litt mellom ørene. Mer bang for the buck, spør du meg. Dette er fasit!👌 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg