Gå til innhold

Sugardating Oslo


Bloggern

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Jeg har ordnet en jente fra SD som er keen på gangbang med 4 stk nå på lørdag. Hun skal ha 12K totalt for noen timer(det blir 3K per person, så blir det 300/400 per person på hotellrom). Ingen kondom, hun liker det røft og vil ha dobbel penetrering.

DM meg de som er interessert, så finner vi ut av det.

PS: Blir nytt gangbang neste uke med to andre fine jenter som vil ha 7 menn, så de 3 som er med denne gangen får også prioritet neste uke om de vil være med.

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 30.11.2023 den 23.04, Suliet skrev:

Hei folkens.

Jeg har ordnet en jente fra SD som er keen på gangbang med 4 stk nå på lørdag. Hun skal ha 12K totalt for noen timer(det blir 3K per person, så blir det 300/400 per person på hotellrom). Ingen kondom, hun liker det røft og vil ha dobbel penetrering.

DM meg de som er interessert, så finner vi ut av det.

PS: Blir nytt gangbang neste uke med to andre fine jenter som vil ha 7 menn, så de 3 som er med denne gangen får også prioritet neste uke om de vil være med.

Var disse møtene noe bra? 

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Legger dere ut profil med bilde på SD? Hvordan tenker dere som er i forhold og har familie vedrørende diskresjon overfor disse? Gjelder naturlig nok mest de som er i denne situasjonen. Råd og vink mottas med takk.

Lenke til kommentar
6 timer siden, RegularDude skrev:

Legger dere ut profil med bilde på SD? Hvordan tenker dere som er i forhold og har familie vedrørende diskresjon overfor disse? Gjelder naturlig nok mest de som er i denne situasjonen. Råd og vink mottas med takk.

Nei. Har sett innboksen til noen Sugarbabes. 90% av menn har ikke bilde. Det er ikke utslagsgivende. Hva du skriver er mye mer utslagsgivende. Disse sugarbabene får så inni helvete mye rart i innboksen fra både folk med og uten bilde. Vær litt normal, og vær tydelig på hva du er ute etter så kommer du langt 

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
12 timer siden, Lukas skrev:

Noen som har erfaring med Sugartitts på SD? Er det noe å satse på?

https://sugardaters.com/us/profile/jBZ7GwQnR-

Har snakket med hun ikke møtt ennå men virker som om hun prøver å skvise så

mye som mulig ut av folk, hun har of men den må du ikke betale for ikke verdt ett øre. Prøvde det trodde kanskje det skulle friste mer for treff men ga hint til at dama tror alt for mye om seg selv uten at den verdien ligger der

Lenke til kommentar
2 timer siden, Pwhite skrev:

Har snakket med hun ikke møtt ennå men virker som om hun prøver å skvise så

mye som mulig ut av folk, hun har of men den må du ikke betale for ikke verdt ett øre. Prøvde det trodde kanskje det skulle friste mer for treff men ga hint til at dama tror alt for mye om seg selv uten at den verdien ligger der

Thx bro 😉

Hun vil ha 5k for treff (før pruting). Tvilsomt om jeg tar en for laget her. I hvert fall ikke for 5

Lenke til kommentar

Har profil på Sugardating, men ikke brukt den noe særlig. Er den verdt pengene det koster for premium? Syntes ikke det er så mange aktive profiler på østlandet? Mulig jeg har feil?

Brukte Seeking for noen år siden med stort hell! Har fortsatt kontakt med ei derfra som jeg treffer nå og da. Totalt traff jeg vel 7stk fra Seeking. Alle ble gjentatt flere ganger. Nå er bare 2 av de aktive for treff av meg.

Lenke til kommentar
20 minutter siden, Gaggball skrev:

Har profil på Sugardating, men ikke brukt den noe særlig. Er den verdt pengene det koster for premium? Syntes ikke det er så mange aktive profiler på østlandet? Mulig jeg har feil?

Brukte Seeking for noen år siden med stort hell! Har fortsatt kontakt med ei derfra som jeg treffer nå og da. Totalt traff jeg vel 7stk fra Seeking. Alle ble gjentatt flere ganger. Nå er bare 2 av de aktive for treff av meg.

Jeg synes det er verdt det. Må gjerne legge litt innsat i det. Prisnivået har nok godt opp noe, men jeg betaler heller litt ekstra for en helaften + natt med en deilig norsk jente, enn en vanlig hore. De på SD kan man som regel knulle uten dong også 

Lenke til kommentar

Men kompisen har hatt stor suksess med seeking. Har visstnok flere derfra og har 2-3 faste som han møter jevnlig. Skal visstnok treffe en i kveld.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Har sett etter gode alternativer til SD, da jeg syns sd tar seg litt for godt betalt. Hvordan er prisene på seeeking. Spennende hvis det faktisk er høyere nivå og bedre utvalg der..Jentene der inne, lever de i en fantasiverden hvor ingenting under 4-5k blir akseptert?

All info tas i mot med åpne armer ;) 

Lenke til kommentar

Oki. 5k syns jeg begynner å bli i stiveste laget. Da er de mer hardcore enn jeg liker. Liker helst når de tar i mot mindre gaver istedenfor $$. 2-3k syns jeg holder lenge. Semipros er tingen 🤩

Lenke til kommentar
9 timer siden, Por mi skrev:

Hvordan er prisene på seeeking.

Jentene der inne, lever de i en fantasiverden hvor ingenting under 4-5k blir akseptert?

 

$110 for 30dg, da eg var aktiv på Seeking for en del år siden kostet det $50-60 for 30dg. Brukte Seeking flere steder i Europa og ikke minst Norge.

Du får alle varianter der. Noen er klar for PPM (pay per meet) andre ønsker seg fast "lønn" i mnd. Utvalget er mye større enn på SD etter min korte erfaring med SD.

Skjermbilde 2024-01-02 kl. 20.37.51.png

Endret av Gaggball
Lenke til kommentar
11 timer siden, N1rvana skrev:

Hun er ikke en SB, men eskorte. Hadde annonse på RE før jul.

 

Korrekt. Sjekk link for "anmeldelse" :-)

 

 

 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...