Gå til innhold

Sugardating Oslo


Bloggern

Anbefalte innlegg

På 19.10.2023 den 16.12, Pennen skrev:

Er det virkelig noen som bryr seg om SD lenger? Er det ikke forlengst bekreftet at INGEN noen gang har oppnådd noe som helst der. 

SD er overpriset narreri, tidsspille og scam. Lettlurte menns drømmer og innbilninger om sex med freshe, naive norske jenter med behov for litt ekstra penger. Slutt å surre. La nå tråden dø.

Sååååååå uenig 

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 27.7.2023 den 19.37, leandro74 skrev:

sugardaters siden virker å være 98% useriøs, spesielt de norske er jo helt ille, og virker på meg som om de fleste profilene er fake. synes det er rart at det nesten er ingen her inne som nevner Seeking, som er en langt mer seriøs side, selv om de norske der inne også er ganske håpløse. det går stort sett i online, selge bilder etc. 

Jeg møter mange fine men fra SD og det er mange av oss som er seriøse. Men fyll ut profilene deres ordentlig og fortell hva dere er ute etter uten å pynte på noe så får dere svar fra de som er ute etter noe av det samme. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 19.10.2023 den 16.12, Pennen skrev:

Er det virkelig noen som bryr seg om SD lenger? Er det ikke forlengst bekreftet at INGEN noen gang har oppnådd noe som helst der. 

SD er overpriset narreri, tidsspille og scam. Lettlurte menns drømmer og innbilninger om sex med freshe, naive norske jenter med behov for litt ekstra penger. Slutt å surre. La nå tråden dø.

Jeg har møtt flere unge norske jenter på SD. Ingen av dem var hverken naive eller lettlurte. Men samtlige av dem hadde behov for ekstra penger. Faktisk hadde jeg ett av mine beste treff med ei 19-åring jeg fant på SD. Jeg har også møtt freshe norske jenter i 30-årene og 40-årene på SD. 

En av mine beste venner møtte jeg på SD for noen år siden. Gjennomtrent norsk dame. Var på rekruttlaget i langrenn i sin tid. Vi møttes mange ganger. Og ble gode venner. I dag er hun samboer med 2 barn. Men vi snakkes ofte og møtes ofte. Uten sex. 
 

Det meste jeg har betalt på SD er 2500kr. 
 

Men det skal sies at alle disse hører til under «Innlandet». Hedmark og Oppland. Alt er jo billigere på bøgda. 😉

  • Haha 1
Lenke til kommentar
14 timer siden, Idaws skrev:

Jeg har møtt flere unge norske jenter på SD. Ingen av dem var hverken naive eller lettlurte. Men samtlige av dem hadde behov for ekstra penger. Faktisk hadde jeg ett av mine beste treff med ei 19-åring jeg fant på SD. Jeg har også møtt freshe norske jenter i 30-årene og 40-årene på SD. 

En av mine beste venner møtte jeg på SD for noen år siden. Gjennomtrent norsk dame. Var på rekruttlaget i langrenn i sin tid. Vi møttes mange ganger. Og ble gode venner. I dag er hun samboer med 2 barn. Men vi snakkes ofte og møtes ofte. Uten sex. 
 

Det meste jeg har betalt på SD er 2500kr. 
 

Men det skal sies at alle disse hører til under «Innlandet». Hedmark og Oppland. Alt er jo billigere på bøgda. 😉

Enig der ja. Har møtt mange deilige damer mellom 18-42. Det meste jeg har betalt er 3000. Møter ei som jeg fant på SD i 2019. Møter henne fortsatt. Å har kontakt med 3 til som jeg møter med iblant. Har møtt jenter fra Miss Norway. 😊 Så vanlige damer som trenger cash. Alenemødre, studenter osv. 

 

Lenke til kommentar
På 19.10.2023 den 16.12, Pennen skrev:

Er det virkelig noen som bryr seg om SD lenger? Er det ikke forlengst bekreftet at INGEN noen gang har oppnådd noe som helst der. 

SD er overpriset narreri, tidsspille og scam. Lettlurte menns drømmer og innbilninger om sex med freshe, naive norske jenter med behov for litt ekstra penger. Slutt å surre. La nå tråden dø.

Mange useriøse ja, men du finner fort ut hvem som er seriøse. Møter å har møtt mange deilige jenter fra SD. 

Endret av SugarDaddy
Lenke til kommentar
På 19.10.2023 den 16.12, Pennen skrev:

Er det virkelig noen som bryr seg om SD lenger? Er det ikke forlengst bekreftet at INGEN noen gang har oppnådd noe som helst der. 

SD er overpriset narreri, tidsspille og scam. Lettlurte menns drømmer og innbilninger om sex med freshe, naive norske jenter med behov for litt ekstra penger. Slutt å surre. La nå tråden dø.

Selv om du har denne opplevelsen så er det ikke greit at du skriver at alle er alt du skriver. Hvor mange har du møtt fra SD om jeg får spørre om det? 

Ønsker å motbevise dette. 

Lenke til kommentar
35 minutter siden, Blue bell skrev:

Selv om du har denne opplevelsen så er det ikke greit at du skriver at alle er alt du skriver. Hvor mange har du møtt fra SD om jeg får spørre om det? 

Ønsker å motbevise dette. 

1. Ingen. Har heller aldri besøkt SD. Jeg bygger inntrykket mitt på det jeg leser her.

2. Motbevise? Hvordan? Jeg registrerer jo at du sier det du sier, og må jo ta det til etterretning. Likevel...

Lenke til kommentar
8 timer siden, Pennen skrev:

1. Ingen. Har heller aldri besøkt SD. Jeg bygger inntrykket mitt på det jeg leser her.

2. Motbevise? Hvordan? Jeg registrerer jo at du sier det du sier, og må jo ta det til etterretning. Likevel...

Så uttaler deg om noe du overhodet ikke greie på! 🤣🤣🤣

 

Gratulerer. Du vant prisen for dagens idiot på internett. 

  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, Idaws skrev:

Så uttaler deg om noe du overhodet ikke greie på! 🤣🤣🤣

 

Gratulerer. Du vant prisen for dagens idiot på internett. 

Dersom vi skal tro på folks innlegg her inne, er det jo enkelt å mene noe om SD. Les tråden fra start til slutt, så blir inntrykket temmelig klart.

Og hvis man må ha gjort noe selv for å ha lov til å mene (og for ikke være en "idiot") må jo advarsler om ulike jenter være verdiløse, for man må jo ifølge ditt resonnement dra dit selv før man kan ha noen greie på det...🤔

Lenke til kommentar

Enig i at det har vært ganske labert nå i det siste. Stort sett kun salg av bilder/videoer og de som vil ha møtes, vil ha fra 10K og oppover. TKS f.eks. vil ha over 10K, mens andre vil prate og se an kjemien før de møtes. For denne pratingen vil de ha 4-5K.

Satser på at det tar seg opp igjen etter nyttår.

OSLOLEK er forøvrig samme person som hadde profilen SØKERSPENNING for en tid tilbake. Håper alle rapporterer brukeren, for her er det en eller annen person som liker å fjase rundt.

Lenke til kommentar

Synd søkerspenning var tøys. Men ja, sd tar litt tid men innimellom ramler jeg over gullkorn. Det er helt sprøtt hvor digge og villige jenter som dukker opp der for en fornuftig pris. Det kjedelige er at de som regel ikke har eget sted. Facefuck, anal, atm, bdsm, bareback, creampie, wet, rimming og cnc er noe av det jeg har hygget meg med når jeg har funnet gull. 

En annen ting som er litt kjedelig for resten her inne er at når jeg først finner gull, så er de ikke proffe samlebånd. De tar få treff og de vil jeg gjerne ha selv. Plutselig finner de seg kjæreste eller en riking som betaler tøysesummer og da er de borte like fort som de kom. Det er litt førstemann til mølla og finnern vinnern her.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Kunne ikke vært mer enig med deg, broder Ffrank. Akkurat slik jeg og sitter igjen med av inntrykk. De blir fort altfor kravstore eller faller bort for andre grunner. Har og møtt en hel del villige der inne. Men syns det krever en del arbeid også dessverre. Mye useriøst nå. 

Lenke til kommentar
4 timer siden, Suliet skrev:

Enig i at det har vært ganske labert nå i det siste. Stort sett kun salg av bilder/videoer og de som vil ha møtes, vil ha fra 10K og oppover. TKS f.eks. vil ha over 10K, mens andre vil prate og se an kjemien før de møtes. For denne pratingen vil de ha 4-5K.

Satser på at det tar seg opp igjen etter nyttår.

OSLOLEK er forøvrig samme person som hadde profilen SØKERSPENNING for en tid tilbake. Håper alle rapporterer brukeren, for her er det en eller annen person som liker å fjase rundt.

Er vel rimelig greit å finne profilen i sosiale medier. Da hun tydeligvis er medlem av et fotball lag i Haugesund distriktet, og har reist rundt på vest, midt-Norge på fjellturer. 
 

så er det da spørs om det er henne som står bak, eller noen som låner bildene

Lenke til kommentar

Har bare grovlest tråden , men jeg har tidligere møtt flere "norske gullkorn" Gjelder å være litt rett på sak uten gnåling og  1000 spørsmål. 

Hvis jeg går i dialog med noen så snakker vi treff samme dag, max dagen etter. 

just my 5 cents

 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Så lenge det er ensomme menn som er villige til å gi 2-3k bare for å drikke litt kaffe med noen og prate så vil prisene holde seg skyhøye. Så lenge nok menn totalt avslår fantasipriser vil vel problemet løse seg selv....

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 23.10.2023 den 6.11, Pennen skrev:

Dersom vi skal tro på folks innlegg her inne, er det jo enkelt å mene noe om SD. Les tråden fra start til slutt, så blir inntrykket temmelig klart.

Og hvis man må ha gjort noe selv for å ha lov til å mene (og for ikke være en "idiot") må jo advarsler om ulike jenter være verdiløse, for man må jo ifølge ditt resonnement dra dit selv før man kan ha noen greie på det...🤔

Det er mange gode SD jenter/damer der ute. En times jobb bør gi en god uttelling hvis man har en god profil selv. I en tråd som denne vil man nok først og fremst finne advarsler, og ikke anbefalinger. Når man har funnet noen man connecter med og kan kose seg en hel kveld med mat/vin og så mye BB sex man orker for prisen av en times slapp behandling i en sliten thaisjappe, ønsker man gjerne å beholde denne skatten for seg selv. Veldig mange av dem ønsker ikke en haug med "daddies". Jeg har 3 faste jeg møter nå. Etter å ha vært hos dem 2-3 ganger og etablert en relasjon, har de alle fjernet sine SD-profiler. 

Lenke til kommentar
4 timer siden, Por mi skrev:

Så lenge det er ensomme menn som er villige til å gi 2-3k bare for å drikke litt kaffe med noen og prate så vil prisene holde seg skyhøye. Så lenge nok menn totalt avslår fantasipriser vil vel problemet løse seg selv....

Problemet er at det er flere menn der inne dessverre som er villige til å bruke en god del penger på dette. Her gjelder det å være rask når nye jenter dukker opp og få kloa i dem.

  • Sad 1
Lenke til kommentar

Noen som har tips på kontaktinfo til ok damer på SD som kan treffes i Oslo. 
Har leitet litt på SD og KIK og ender som regel opp med forhåndsbetaling som er no go. 
Tar gjerne PM

Endret av Goggen69
Lenke til kommentar
3 timer siden, Goggen69 skrev:

Noen som har tips på kontaktinfo til ok damer på SD som kan treffes i Oslo. 
Har leitet litt på SD og KIK og ender som regel opp med forhåndsbetaling som er no go. 
Tar gjerne PM

Det er vel noe i at folk generelt ikke ønsker å dele de gode profilene.

Om du har en grei ting med en 20 åring, så ønsker en jo ikke nødvendigvis dele det med 100 andre her inne.

Terskelen er vel lavere for å dele om de useriøse profilene.

Lenke til kommentar

Min erfaring, etter å ha drevet med dette noen år, er at både antall profiler og kvaliteten har gått ned. For bare noen år siden så var det relativt lett å finne bra jenter som enten ikke tok betalt eller som nøyde seg med 1500 ish for en svingom. 

 

Nå, så er det svært mange som ber om forskudd, ber om avsindige summer, eller som bare lar være å svare. 

 

Noen ganger finner man gull da. 

 

Jeg lurer litt på hvor de jentene som i dag trenger penger har dratt. Kan det være onlyfans som har tatt over. 

 

Økonomien har jo ikke blitt noe bedre med årene. 

Lenke til kommentar
7 timer siden, Starkad skrev:

Jeg lurer litt på hvor de jentene som i dag trenger penger har dratt. Kan det være onlyfans som har tatt over. 

Mange som har dratt til snapchat og onlyfans ser det ut som.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...