Gå til innhold

Sugardating Oslo


Bloggern

Anbefalte innlegg

The_sweetbaby er bare lureri...

Avtalte treff...så ville ho ha litt cash for nye negler...mot litt dirtysnap...var litt skeptisk..fikk noe...men ikke alt som avtalen var.. har også blokka meg på Sugardaters...  The Sweet_baby på Snap og

Frøken Bella, 96974168

Styr unna henne.. eller chatt og lat som dere er med..

Lenke til kommentar
På 22.5.2023 den 13.27, Norse skrev:

The_sweetbaby er bare lureri...

Avtalte treff...så ville ho ha litt cash for nye negler...mot litt dirtysnap...var litt skeptisk..fikk noe...men ikke alt som avtalen var.. har også blokka meg på Sugardaters...  The Sweet_baby på Snap og

Frøken Bella, 96974168

Styr unna henne.. eller chatt og lat som dere er med..

Folk lærer aldri. Penger i hånda før en har møtt hverandre, det er stort sett scam. Dessverre er det mange slike profiler på sugardaters og andre tilsvarende sider.

Endret av Babehunter
Lenke til kommentar

Jepp. men av og til må en knekke noen egg...

Fikk en melding fra en som også har blitt lurt...av ei Ophelia.. hadde vistnok en bruker til på Sugardaters 

Lille Ophelia     941 35 862

Det burde vore en egen seksjon for svindlere😅

20230523_215913.jpg

Screenshot_20230523-111523_Facebook.jpg

Lenke til kommentar
7 timer siden, Geronimo9 skrev:

Mann 53 gir massasje kun de neste 2 dagene

Kan du ikke være snill å lage deg en egen tråd her i stedet for å spamme rundt over alt?

Lenke til kommentar

Nora_99 er ei luremus...kommuniserer kun på Sugardaters..chatter i en uke....når treff nærmer seg slutter hun å svare...og blokkerer deg...(gjerne send inn anmerkning på henne så de skipper henne ut....

Heldigvis lukta jeg lunta og hadde backup planen klar😎

Screenshot_20230601-173754_Samsung Internet.jpg

Lenke til kommentar
3 timer siden, Norse skrev:

Nora_99 er ei luremus...kommuniserer kun på Sugardaters..chatter i en uke....når treff nærmer seg slutter hun å svare...og blokkerer deg...(gjerne send inn anmerkning på henne så de skipper henne ut....

Heldigvis lukta jeg lunta og hadde backup planen klar😎

Screenshot_20230601-173754_Samsung Internet.jpg

Er smart å få minst få igang en samtale med stemme i tidlig fase. Så en føler seg nogenlunde sikker på at en prater med vedkommende på bildet.

Lenke til kommentar
4 timer siden, Norse skrev:

Nora_99 er ei luremus...kommuniserer kun på Sugardaters..chatter i en uke....når treff nærmer seg slutter hun å svare...og blokkerer deg...(gjerne send inn anmerkning på henne så de skipper henne ut....

Heldigvis lukta jeg lunta og hadde backup planen klar😎

Screenshot_20230601-173754_Samsung Internet.jpg

Hmmm…. Jeg har møtt henne flere ganger siden mars

Lenke til kommentar
På 16.6.2023 den 15.18, Norse skrev:

Tomine...veksler mellom Sandnes og Oslo....

Ville ha forskudd før treff

20230616_151546.jpg

Screenshot_20230616-151344_Samsung Internet.jpg

Mange inne der forsøker på det. Det er en del som lover gull og grønne skoger bare en sender penger, kjent svindelfenomen. Gi aldri annet en cash til noen du aldri har møtt.
 

I noen tilfeller kan flybilletter bestilt av deg selv være aktuelt. Da du får refundert de til egen konto, om ikke brukt.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Styr unna hu der ja!

Bare ei useriøs luremus som ikke stiller når treff faktisk står for tur. Aldri greid å lure meg dog. Hu og flere i gjengen hennes vil ha penger up front. Styr unna, dette er en timewaster!

 

Lenke til kommentar

Bbooty22 er bare å styre unna...

Avtalte treff med trønderske frøken Langås...alt var på stell...dagen før treff sendte jeg ny Snap...da ville ho vite betingelsene (cash) og fikk de...da sa ho at ho kom til å få mer med en annen...Jeg takket høflig for samtalen

Screenshot_20230622-094124_Samsung Internet.jpg

Lenke til kommentar
3 minutter siden, Norse skrev:

Bbooty22 er bare å styre unna...

Avtalte treff med trønderske frøken Langås...alt var på stell...dagen før treff sendte jeg ny Snap...da ville ho vite betingelsene (cash) og fikk de...da sa ho at ho kom til å få mer med en annen...Jeg takket høflig for samtalen

Screenshot_20230622-094124_Samsung Internet.jpg

Hva heter hun på snap?

Lenke til kommentar

Kjøpte video av henne for noen hundrelapper. Betalte via Paypal. Fikk ikke noe, nekter svare etterpå. 
Snakker om Sigrid selger/treff

Endret av BigRoller
Lenke til kommentar
55 minutter siden, TattooedMF skrev:

ms.naughty lover gull og grønne skoger, men vil ha halvparten av summen på forskudd. Har uansett ikke bilder. 

Jeg rapporterer konsekvent alle babes på SD som vil ha forskudd...det burde alle gjøre..kansje de blir blokkert av Sugardaters til slutt

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, Norse skrev:

Jeg rapporterer konsekvent alle babes på SD som vil ha forskudd...det burde alle gjøre..kansje de blir blokkert av Sugardaters til slutt

Det er slettes ikke dumt. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...