Gå til innhold

Sugardating Oslo


Bloggern

Anbefalte innlegg

På 21.1.2023 den 10.37, Møringen66 skrev:

Er det noen som har møtt BLUE-BELL, 44sugardates. 

 

 

 

 

Jaaa, noen har nok det, et deilig og hyggelig bekjentskap. Rå dame 😉

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 4.3.2023 den 0.26, Babehunter skrev:

Hun virker merkverdig opptatt i å ta kontakt for å invitere deg hjem til henne. Så spørs om de ikke kjører en scam operation.

Det gjelder også profilen sara_92 som muligens er den samme. 6. etasje i Sorgenfrigata. Profilene burde vært rapportert, men virker som de kommer og går. Dama snakker perfekt norsk, men er østeuropeisk

 

Lenke til kommentar
3 timer siden, pererher skrev:

Det gjelder også profilen sara_92 som muligens er den samme. 6. etasje i Sorgenfrigata. Profilene burde vært rapportert, men virker som de kommer og går. Dama snakker perfekt norsk, men er østeuropeisk

 

Hvor i Sorgenfrigata? Og hvilken av leilighetene i 6 egt?

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Har vært inne litt på SD og er en del Jenter som typisk kommer med «Vil bli med treff etterhvert men øsnker å starte online først». Pleier aldri å gå med på dette da jeg antar at de bare vil skvise ut det de kan ved å sende bilder/video og ikke har noen intensjon om å møtes, har noen noe erfaring med dette? Noen som faktisk har endt opp med å møte noen de har startet online med?

Lenke til kommentar
5 timer siden, Askherm skrev:

Har vært inne litt på SD og er en del Jenter som typisk kommer med «Vil bli med treff etterhvert men øsnker å starte online først». Pleier aldri å gå med på dette da jeg antar at de bare vil skvise ut det de kan ved å sende bilder/video og ikke har noen intensjon om å møtes, har noen noe erfaring med dette? Noen som faktisk har endt opp med å møte noen de har startet online med?

Stå over slikt, prøvde én gang, og der fikk jeg som svar hele veien: "jeg er ikke trygg på deg enda, mer tid".

Lenke til kommentar
1 time siden, Suliet skrev:

Hadde vært fint om noen kunne gitt mer info rundt søkerspenning? Noen som har møtt hun og er det reellt opplegg?

Det lurer jeg også på. Hun svarer og ønsker lek, men blir plutselig borte etter det.

Lenke til kommentar

Hun sendte meg snap og nummer, og når jeg ringte hun så sa hun at noen hadde brukt bilder av hun og gitt ut nummeret hennes.

Da er spørsmålet: er det mulig å sende en snap med et bilde av noen andre direkte? Ser ikke for meg at det går.

Merkelig hele greia med hun der, og hadde vært interessant å høre om noen faktisk har klart å møte på hun.

Lenke til kommentar

Ja, virker helt useriøst. Ser ikke ut som om noen har klart å få møtt på hun.

Forøvrig en annen bruker som er med på det meste, men hun krever spinnville summer. Trakk meg når hun nevnte summen hun ville ha. Dette gjelder brukeren TKS.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 6.5.2023 den 22.02, Suliet skrev:

Hun sendte meg snap og nummer, og når jeg ringte hun så sa hun at noen hadde brukt bilder av hun og gitt ut nummeret hennes.

Da er spørsmålet: er det mulig å sende en snap med et bilde av noen andre direkte? Ser ikke for meg at det går.

Merkelig hele greia med hun der, og hadde vært interessant å høre om noen faktisk har klart å møte på hun.

Har hatt flere profiler med ganske lik treff, og alltid forsvunnet før man har rukket å gjøre avtale. Prisen hun nevnte var også så lav at man stusset. Forøvrig nesten samme tekst av en i Bergen.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...