Gå til innhold

Sugardating Oslo


Bloggern

Anbefalte innlegg

14 timer siden, DizzKneeLand skrev:

Imponerende av Suliet som har vært medlem på sugardatingsiden i 2 uker og allerede treffer 3 piker fast. Og i tillegg har oversikt over hvem som er useriøs. Effektiv!

Imponerende teft, ikke minst 😁

  • Haha 1
Lenke til kommentar
På 18.12.2022 den 10.57, NorskeSimen skrev:

Veldig bra innlegg. Ser du skriver Royalty og Angeldust er svindlere mens det var litt mer diffust på Emka93. Hun har begynt å skrive til meg på snap og sender snaps av seg og venninnen som er tatt live. De er ekte i hverrt fall. Lurte på om du har noe mer info om hvorfor dette er helt bortkastede penger og man ikke får noe igjen for pengene. Hørtes ut som svindel det også, men du brukte ikke ordet. Så lurte bare på hva som legges i bortkastede penger. Er det svindel eller bare at den som har møtt dem syns det var dårlig levert mtp tjenester?

Litt sent svar, beklager.

Når det gjelder Emka93, så har jeg spurt to andre som har møtt på de, og der er gjennomgangsmelodien at tjenestene de utfører ikke er verdt prisen i det hele tatt. Ikke svindel, men rett og slett en ripoff.

Lenke til kommentar

SARALXOXO
ASATAN
EMKA93
ROYALTY0_0 og ANGELDUST222
NORASECRET
VICTORIAMARIE
B

Dette var de jeg listet opp sist gang. Til den lista, så kan man legge til:

Francine
Silje
Emmysugar
Norasecret
Vildesugar

  • Like 1
Lenke til kommentar
19 minutter siden, Suliet skrev:

SARALXOXO
ASATAN
EMKA93
ROYALTY0_0 og ANGELDUST222
NORASECRET
VICTORIAMARIE
B

Dette var de jeg listet opp sist gang. Til den lista, så kan man legge til:

Francine
Silje
Emmysugar
Norasecret
Vildesugar

Jeg synes ingen av disse er interesserte å ta kontakt meg. Uten noe forkunnskaper tror jeg ifå av disse ville stått på min liste. De fleste er lite aktive og svarer knapt, fordi de ikke er pålogget

Lenke til kommentar
Akkurat nå, DizzKneeLand skrev:

Jeg synes ingen av disse er interesserte å ta kontakt meg. Uten noe forkunnskaper tror jeg ifå av disse ville stått på min liste. De fleste er lite aktive og svarer knapt, fordi de ikke er pålogget

Joda, de fleste er aktive. Du må bare sende en ordentlig melding, så får man svar. Men du må være innom siden flere ganger om dagen og sende melding til de som er online. Da får du som oftest svar. Så hjelper det å ha to-tre ordentlige bilder selv.

Lenke til kommentar

Noen her som har møtt fitover45? 
veldig interessert i å høre hvis noen ønsker å fortelle😁

 

takk for info om emka93 fikk høre at de skulle ha 4 hver så hvis det ikke er noe bra så gidder jeg ikke det.

Lenke til kommentar
På 27.12.2022 den 23.54, Pwhite skrev:

Noen her som har møtt fitover45? 
veldig interessert i å høre hvis noen ønsker å fortelle😁

 

takk for info om emka93 fikk høre at de skulle ha 4 hver så hvis det ikke er noe bra så gidder jeg ikke det.

Hun sier hun er lei av å levere varene gratis, men sier ikke noe om hva, virker litt prippen, hadde hun vært in it hadde hun ikke tatt seg nær av litt kommentarer 😂

320577A4-705E-491C-BEE1-B9992CA67523.png

F8707B65-6789-43FE-B978-4CFED1278391.png

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at man gidder å holde på med 45 år gamle kjerringer.  Er selv 49 og det er så forfriskende å møte noen midt på 20 tallet. Skal man sponse osv må man få noe igjen. Just my 2 cents

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 28.12.2022 den 23.19, Ringkeper86 skrev:

Karin 32. Fra Trondheim er i Oslo.

Flott Latina, som er svært flink på Bj.

Store silikon bryst og deilig sprettrumpe.

Denisa_90latina på snapp

Hvordan er hun. Noe som har testet. Har tenkt å besøke henne 

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vil man ha seg en real runde og ha noe kjapt så er RE enklere å lykkes med. Har man is i magen så kan man finne en juvel på SD siden. Har trålet siden en stund og vært noe bra og mye dårlig der. Mange av de profilene som er der så skal man jammen være glad for at de studerer for det er virkelig mange tafatte svar å få. 10k for en time, 3k for middag. Bare å se videre. 
Har to faste jeg treffer nå og de er midten av 20 årene, ene jobber og andre studerer og denne løsningen passer meg bra

Lenke til kommentar
19 minutter siden, TommyB skrev:

Vil man ha seg en real runde og ha noe kjapt så er RE enklere å lykkes med. Har man is i magen så kan man finne en juvel på SD siden. Har trålet siden en stund og vært noe bra og mye dårlig der. Mange av de profilene som er der så skal man jammen være glad for at de studerer for det er virkelig mange tafatte svar å få. 10k for en time, 3k for middag. Bare å se videre. 
Har to faste jeg treffer nå og de er midten av 20 årene, ene jobber og andre studerer og denne løsningen passer meg bra

Hva er navne på de du har? Og hva betaler du?

Lenke til kommentar
På 17.2.2023 den 17.37, TommyB skrev:

Vil man ha seg en real runde og ha noe kjapt så er RE enklere å lykkes med. Har man is i magen så kan man finne en juvel på SD siden. Har trålet siden en stund og vært noe bra og mye dårlig der. Mange av de profilene som er der så skal man jammen være glad for at de studerer for det er virkelig mange tafatte svar å få. 10k for en time, 3k for middag. Bare å se videre. 
Har to faste jeg treffer nå og de er midten av 20 årene, ene jobber og andre studerer og denne løsningen passer meg bra

Enig med deg. Har funnet to faste jenter i tidlig 20-årene som fyller mine behov, og jeg hjelper de med det de trenger. Ikke så mye kontanter, men flyreiser, bensin på bilen, mobilregninger etc. Funker helt greit for alle. 

Lenke til kommentar
10 timer siden, Perryhansen skrev:

Er der noen som kan bekrefte at Bellalolita er ekte og seriøs på SD?? 

Hva skriver hun i din kommunikasjon med henne? Hovedregelen er vel ingen gaver før treff. Krever de forskudd, så er det som oftest muffens.

Lenke til kommentar

Vær obs på melani31 på SD, skulle møtes med hende i Sorgenfrigata 2, etter at ha bedt om pengene i heisen kunne hun plutselig, når vi kom til døren, fortelle at det var 2 albanske menn i leiligheten, valgte at dra. Moz_899 på snap

Lenke til kommentar
5 timer siden, Danskem skrev:

Vær obs på melani31 på SD, skulle møtes med hende i Sorgenfrigata 2, etter at ha bedt om pengene i heisen kunne hun plutselig, når vi kom til døren, fortelle at det var 2 albanske menn i leiligheten, valgte at dra. Moz_899 på snap

Hun virker merkverdig opptatt i å ta kontakt for å invitere deg hjem til henne. Så spørs om de ikke kjører en scam operation.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...