Gå til innhold

Perla


Piotrcionek

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
4 minutter siden, kåtmann25 skrev:

Hei

har noen tatt eller fått tilbud om å ta Perla BB??

 

Eeeehhh... Om du tar deg tid til å lese annonsen hennes på RE så står det "Just safe sex". Normalt så betyr det at regnfrakken skal på før snoppen stikkes inn :ph34r:

Lenke til kommentar
4 timer siden, Jossen skrev:

Eeeehhh... Om du tar deg tid til å lese annonsen hennes på RE så står det "Just safe sex". Normalt så betyr det at regnfrakken skal på før snoppen stikkes inn :ph34r:

Helt riktig jossen.

kanskje jeg spør fordi jeg fikk vite noe annet.

mulig det også.

Lenke til kommentar
2 minutter siden, kåtmann25 skrev:

Helt riktig jossen.

kanskje jeg spør fordi jeg fikk vite noe annet.

mulig det også.

Ja la oss endelig håpe at noen svarer da. Skulle gjerne visst det heg og. For da kan jeg tipse speiderlederen min fra barndommen så han kan skygge banen ^_^

Lenke til kommentar
  • 6 months later...
  • 5 months later...

Virker som om det er flere damer som omtales som PeRla i denne tråden.

Den PeRla jeg har møtt er asiatisk, hevder selv japansk (og jeg har ingen grunn til å betvile det), har store pupper til å være asiat, opplyser å være midt i 40-åra men ser yngre ut. Hun har en haug av spesialiteter, jeg trur de fleste fetisjer kan oppleves hos henne.

Jeg har møtt henne 8-10 ggr, sist høsten 2016. Etter min mening er hun helt rå, og gjør alt jeg kan drømme om.

Synd jeg ikke har sett henne siden, skulle gjerne truffet henne igjen. Om noen mot formodning vet om/når hun returnerer hit setter jeg pris på å høre om det :)

Lenke til kommentar
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...