Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet
  • Forfatter

Noen som vet når Perla :geek: er tilbake?

Skrevet
Noen som vet når Perla :geek: er tilbake?

hun er tilbake nå

Skrevet

Her er det bare løp & kjøp. Dette er ei kjempedame.

• 4 weeks later...
Skrevet

Link? Finner ikke

Skrevet
Link? Finner ikke

Det er for sent. Hun har nok reist hjem til jul.

• 4 weeks later...
Skrevet

Tilbake nå. Dette er et kjempetips, altså. :D Er litt opptatt selv nå, men vil gjøre mye for å få til et møte.

Skrevet

Hei

har noen tatt eller fått tilbud om å ta Perla BB??

Skrevet
4 minutter siden, kåtmann25 skrev:

Hei

har noen tatt eller fått tilbud om å ta Perla BB??

Eeeehhh... Om du tar deg tid til å lese annonsen hennes på RE så står det "Just safe sex". Normalt så betyr det at regnfrakken skal på før snoppen stikkes inn :ph34r:

Skrevet
4 timer siden, Jossen skrev:

Eeeehhh... Om du tar deg tid til å lese annonsen hennes på RE så står det "Just safe sex". Normalt så betyr det at regnfrakken skal på før snoppen stikkes inn :ph34r:

Helt riktig jossen.

kanskje jeg spør fordi jeg fikk vite noe annet.

mulig det også.

Skrevet
2 minutter siden, kåtmann25 skrev:

Helt riktig jossen.

kanskje jeg spør fordi jeg fikk vite noe annet.

mulig det også.

Ja la oss endelig håpe at noen svarer da. Skulle gjerne visst det heg og. For da kan jeg tipse speiderlederen min fra barndommen så han kan skygge banen ^_^

• 6 months later...
Skrevet

Lenge siden hun har vært i Norge nå, noen som vet når hun kommer?

• 5 months later...
Skrevet

Virker som om det er flere damer som omtales som PeRla i denne tråden.

Den PeRla jeg har møtt er asiatisk, hevder selv japansk (og jeg har ingen grunn til å betvile det), har store pupper til å være asiat, opplyser å være midt i 40-åra men ser yngre ut. Hun har en haug av spesialiteter, jeg trur de fleste fetisjer kan oppleves hos henne.

Jeg har møtt henne 8-10 ggr, sist høsten 2016. Etter min mening er hun helt rå, og gjør alt jeg kan drømme om.

Synd jeg ikke har sett henne siden, skulle gjerne truffet henne igjen. Om noen mot formodning vet om/når hun returnerer hit setter jeg pris på å høre om det :)

• 3 months later...
Skrevet

Bumper denne.. noen som vet når hun er tilbake :)