Gå til innhold

Gatejenter


deereboy4230

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, puletissen skrev:

Denne jenta var definitivt ikke transe. Og som jeg var inne på i innlegget, var det jo et litt rart sted og tid på dagen. De få jentene jeg har sett på jobb de siste årene, har vært fra broen ved festningen og nedover og sent på kvelden. Mulig jeg bare hadde flaks og at dette var noe annet en vanlig "jobb jente". 

Virker litt rart. Er ikke i oslo så ofte. Men, fra brua og nedover har ikke jeg sett noen de siste 5 åra. ?

Lenke til kommentar
9 minutter siden, Larsens skrev:

Virker litt rart. Er ikke i oslo så ofte. Men, fra brua og nedover har ikke jeg sett noen de siste 5 åra. ?

Er sjelden i området selv, spesielt på kveldstid. Men i sommer (juni) så jeg flere på dagtid i Kongens gate,  særlig utenfor Nasjonalmuseet, opp mot pidestallen og også noen nede ved Fiskehallen, rampen på forsiden der. Og dette har stort sett vært på tidlig ettermiddag. Men etter at jeg kom hjem igjen for snart to uker siden, har jeg ikke sett noen. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, puletissen skrev:

Er sjelden i området selv, spesielt på kveldstid. Men i sommer (juni) så jeg flere på dagtid i Kongens gate,  særlig utenfor Nasjonalmuseet, opp mot pidestallen og også noen nede ved Fiskehallen, rampen på forsiden der. Og dette har stort sett vært på tidlig ettermiddag. Men etter at jeg kom hjem igjen for snart to uker siden, har jeg ikke sett noen. 

Krysset Myntgata / kongensgate ett par bulgarske en sjelden gang, ja.   Hun ene er ofte å se på RE omtalt tidligere på denne siden .Men, videre. nedover mot kongeskipet osv. Kan ikke huske sist jeg så noen der. Absolutt mulig , selv om ikke jeg har sett noen der..

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 5 months later...

Her er visst flere tråder ang. temaet, men er det noe bevegelse i dette markedet?

Jeg tenker helst på andre enn jenter ra Romania/Moldova?

  • Like 2
Lenke til kommentar

ja, nå som sesongen tar seg opp vil det være fint om gatejenter i Oslo omtales her i denne tråden.  Så blir det enklere å finne dem.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...