Gå til innhold

Gatejenter


deereboy4230

Anbefalte innlegg

På 30.5.2022 den 0.20, thorm skrev:

Surret en runde rundt på MC sånn tidlig på ettermiddagen igår. Tenkte jeg kulle svinge innom for å se om det var noen damer der. Kjørte rundt ved bankplassen/revierstredet/myntgata/tollbugata. Der spaerte det ei jente.... pen, rødt langt hår, litt chubby og anstendig kledd.  For morro skyld kjørte jeg inn til siden og åpnet hjelmen. Hun kom bort og spurte, med sørlandsdialekt, om jeg ønsket å ha med dame hjem ikveld. Jeg spurte hva hun tenkte og hva det kostet. Hun skulle ha 700 riksdaler for full pakke. Siden jeg hadde ekstra hjelm i toppkassa sa jeg ja til dette. Hun lurte på om jeg kunne betale med en gang og kjøre innom en adresse..... noe jeg gjorde. Når vi kom hjem til meg rulla hu et par røyk og røyket de ute. Var nok Marihuana eller hasj hun kjøpte på adressen. Etter at hun hadde røyket en stund lurte hun på om vi skulle gå på soverommet. Der var jeg ikke vond å be. Hun sugde som en Nilfisk uten gummi. Så ville hun knulle..... Vil du ha det med eller uten spurte hun. Jeg valgte med men hun var nok trygg så jeg angrer på det. Hun satte seg på topp og sa etter en stund sa hun  " nå begynner jeg å like det". Etter en bitteliten stund til sa hun... vil du komme i munnen min eller i kondomen..... jeg valgte munnen og trakk meg etterhvert ut og gjorde det :-)'

Ei rå dame som skulle være hos en familie i Oslo i 2 uker. Jeg fikk info og opplysninger om når hun mest sannsynlig var å treffe. Jeg skal tilbake :-)

Dette hørtes jo ut som et lykketreff. Ventet bare på at dama ikke skulle komme ut igjen. Men hun tok seg jo veldig god tid for 700 kroner. Hvor treffer man henne nå?

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Så ble det en oslo tur. Nå på søndag. Der traff jeg "Vicki"? . Søt Rumensk dame. Mellom 25 og 30 år ett sted. En kjappis på samme sted som jeg har møtt Maria 2 ganger. Hun var der hun også og trodde nok jeg kom for henner. 1200 kr for 15/20 minutter. Alt med beskyttelse. Dama er flott og trang så det frister virkelig til gjentagelse. Vennlig rolig og lett å snakke med. Fortalte at hun var i gata en 4 til 5 kvelder pr uke. Ellers så var det en 3 til 4  andre gypsy nek og ca 3 transer i en eller annen utførelse. Noen afrikanere var merkelig nok ikke å se. Men, hu polske med de store brytere.  Hun som før kjørte rundt i bil var der også. Så det var litt utvalg, noe for en hver smak . 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Fikk høre at det var fult fest og kaos rundt Deli de Luca i går kveld . Noen hadde tipset politiet om flere halikker som satt på Deli de Luca og passet på jentene sine som jobber utenfor.. I følge en kamerat var det rundt 20 politi folk i sivilt. Hadde blitt slåssing og greier. Flott at ordensmakten ordner opp. Slike svin må settes på vann og brød i flere år.

Endret av Larsens
Lenke til kommentar
På 30.8.2022 den 21.41, Larsens skrev:

Så ble det en oslo tur. Nå på søndag. Der traff jeg "Vicki"? . Søt Rumensk dame. Mellom 25 og 30 år ett sted. En kjappis på samme sted som jeg har møtt Maria 2 ganger.

Hvor i byen er dette?

Lenke til kommentar

I krysset Skippergata/ Karl Johans gate ved Deli de Luca.  Og i krysset ovenfor . Dronningensgate. Vicki er Bulgarsk har jeg nå funnet ut. Men, det er vel ikke så nøye.

Endret av Larsens
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Noen oslo borgere som har sjekka om.det er noe utvalg på gatenivå fortsatt ? Har blitt litt kaldere i været og da pleier noen av de å reise sydover. Har selv en times kjøring til Oslo sentrum. Men, kanskje jeg tar en tur i løpet av helga. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 10.9.2022 den 18.10, Larsens skrev:

Noen oslo borgere som har sjekka om.det er noe utvalg på gatenivå fortsatt ? Har blitt litt kaldere i været og da pleier noen av de å reise sydover. Har selv en times kjøring til Oslo sentrum. Men, kanskje jeg tar en tur i løpet av helga. 

Sjekket de stedene nevt oppe rundt 2 om natta. Da var de ihvertfall ikke der. Dårlig timing?

  • Like 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Rafael skrev:

Sjekket de stedene nevt oppe rundt 2 om natta. Da var de ihvertfall ikke der. Dårlig timing?

På en søndag et nok det dårlig tining. Vanligvis er de fleste ute til både klokka 2 og 3 . For å få med seg de som kommer godt bedugget på vei til taxi eller sentralstasjonen.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Er vel langt flere sigøynere enn afrikanere der. Men, har selv mere eller mindre gitt opp de som går der. Sigøynerne er mere ute for stjele enn å gjøre en kunde fornøyd. De få andre der har ikke forstand angående priser. Er du heldig får du 15 minutter for 1200 kr , eller en 1/2 time for 1500/2000 kr. Sigøyner frøknene er billigere men, pass på . Dere er herved advart.

Endret av Larsens
  • Like 1
Lenke til kommentar

En i min bekjentskap krets ble frastjålet 8000 kr av sigøyner berter for ett par kvelder siden. 4000 på vipps resten tok han ut i minibank og da han overrekte pengene . Sa de ikke engang takk men, bare tok pengene og gikk. Så vær oppmerksom. Hvem ønsker vel å anmelde en slik sak. ??

Endret av Larsens
  • Like 1
Lenke til kommentar
19 timer siden, Larsens skrev:

En i min bekjentskap krets ble frastjålet 8000 kr av sigøyner berter for ett par kvelder siden. 4000 på vipps resten tok han ut i minibank og da han overrekte pengene . Sa de ikke engang takk men, bare tok pengene og gikk. Så vær oppmerksom. Hvem ønsker vel å anmelde en slik sak. ??

Seriøst...... syns det stinker av den historien..... OM ei rumener dame faktisk har vipps og han vippset henne 4000 og tok ut 4000 nye og ga henne..... Om den historien holder vann og dette er tilfelle fortjener han faen meg å miste de penga

  • Haha 2
Lenke til kommentar
På 19.9.2022 den 22.18, thorm skrev:

Seriøst...... syns det stinker av den historien..... OM ei rumener dame faktisk har vipps og han vippset henne 4000 og tok ut 4000 nye og ga henne..... Om den historien holder vann og dette er tilfelle fortjener han faen meg å miste de penga

Det er fakta. Vipps var til en sigøyner berta kjente, en med rumensk navn. Kanskje en bakmann. Disse er så utspekulerte som det går an å bli. Og de vet utmerket godt at ingen tør å gå til politiet. Var også en sak for vel ett år eller to  siden hvor ett par av de hadde stjålet over 300.000 fra en "klient" . Dette ble også omtalt i media . Og de ble dømt til å betale tilbake noe av beløpet.

Endret av Larsens
  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Hvor ligger leilighetene til de som jobber ved karl johans gate/skipper gate? Er det langt å gå? Jeg tenker at du blir fort mistenksom av sivil, hvis du følger etter en dame i 10min, når de vet hva dama jobber med.

er det mulig å avtale å bare møtes på stedet om feks 10min. Så tar dere begge hver sin vei ditt.

 

kompisen min har aldri vært med gatejenter og vil ha litt info. 

Endret av Rafael
  • Like 1
Lenke til kommentar

Noen av de bruker en leilighet ikke så langt unna sentrum kino. Mens noen også bruker ett par leiligheter bare ett minutt eller to unna der du nevner.. Går helt fint å avtales å møtes ett sted for å slippe å gå sammen. De må betale 200 kr for "leie" av leilighetene pr kunde. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
På 21.9.2022 den 20.52, Larsens skrev:

Det er fakta. Vipps var til en sigøyner berta kjente, en med rumensk navn. Kanskje en bakmann. Disse er så utspekulerte som det går an å bli. Og de vet utmerket godt at ingen tør å gå til politiet. Var også en sak for vel ett år eller to  siden hvor ett par av de hadde stjålet over 300.000 fra en "klient" . Dette ble også omtalt i media . Og de ble dømt til å betale tilbake noe av beløpet.

Seriøst...... De trenger vel ikke være så utspekulerte når de møter en som er så idiot at han vippser ei dame 4000 først for så å ta ut 4000 nye kroner å gi henne i labben....... OMG

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...