Gå til innhold

Gatejenter


deereboy4230

Anbefalte innlegg

Noe nytt på gatefronten ?

Fortsatt kun triste gypsys som jeg kunne se . Lille runde Maria var borte ?? Ellers eldre eller lite attraktive sigøyner damer. Noen med erfaring ?? 

Endret av Larsens
  • Like 1
Lenke til kommentar

Tok , som nesten vanlig ett par runder i sentrum på lørdags kvelden.Rett og slett nesten tomt for mennesker. Men, det var en 5 /6 gatejenter å se. Det var faktisk flere av de en det var av sivile oslo borgere. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
13 timer siden, Larsens skrev:

Kikka litt rundt i går kveld etter at thai besøket gikk i vasken .Rett og slett forferdelig dårlig . De få jeg så hadde jeg ikke tatt i med tang.      

Lenke til kommentar

Blir ikke klok på hvor d er bra .  En må jo på innsida i sjappa for å se hva  som er der ,vindu er offte stengt for innsyn.   Alt kommer an på hvem som er på jobb osv .   Ei sjappe kan  gjerne ha 10 forskjellige .     Prøving/feiling i gamet her .  Er skeptisk til å ringe rundt og.    Bra at noen legger ut hvor en ikke bør gå da 

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Gatejenter er undervurdert. Jeg foretrekker ofte gatejenter av flere grunner; det er spennende, du ser hva du får før du bestemmer deg, det er praktisk og ikke minst er det økonomisk. Heller 500 til en gatejente for et kjappe knull i bilen enn 1500-200 til ei i leilighet for det samme. Har opplevd ofte nok å betale for en time og være ute etter mindre enn 30 min... 

Nå er ikke markedet i Oslo all verden, selv om jeg har hatt noen fine opplevelser her også. Men det er mange år siden. De siste årene (minus 2020-2021 pga covid) har jeg truffet mange gatejenter i Spania. Det fungerer veldig greit og treffer man noen som man får god kjemi med, er det som regel mulighet til innetreff. Har også hatt mange treff med gatejenter på tur gjennom Tyskland, her treffer man dem ofte på rasteplasser, men også langs med veiene. Særlig i grenseområdene mot øst, retning Polen og Tsjekkia. 

Sukk... Fikk plutselig reiselyst :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
11 timer siden, TerjeNilsen skrev:

Men hvordan vet man at de er gatejenter og ikke bare……..ehh, jenter??? 😅

Jeg hadde GARANTERT tråkket skikkelig i salaten her. 😆

Det ser du ganske fort.  Ikke så mange som står rolig på ett hjørne og prøver å få kontakt med deg. Eller går opp og ned Karl Johans gate gang etter gang . Ellers så er de fleste innom Deli de luca ? til stadighet. Står som regel bestandig noen å henger der eller rett utenfor. Men, 500 for en kjappt nummer i bilen er noen år siden. Dersom hun ikke er ei av de gamle slitna . 

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 31.3.2022 den 12.21, TerjeNilsen skrev:

Men hvordan vet man at de er gatejenter og ikke bare……..ehh, jenter??? 😅

Jeg hadde GARANTERT tråkket skikkelig i salaten her. 😆

Kommer jo litt an på... I Oslo er det jo som Larsens skriver. Andre steder i Europa er jentene mer synlig. I Tyskland, Polen og Tsjekkia finnes det mange på de store rasteplassene med mye tungtrafikk. Ikke vanskelig å få øye på, der de går rundt i miniskjørt og høye hæler. I Spania står det ofte langs med veien og når været tillater det, er de ofte bare i bikini. Når det verken er busstopp eller stand i nærheten, er det et sikkert tegn. Også hvis de sitter langs med veien, helst ved en mindre avkjørsel hvor de har rigget seg til med stol og parasol. 

Ellers er det min erfaring at dersom du er i tvil, så prøv å få øyekontakt. Er de ute på jobb, søker de aktivt kontakt og øyekontakt og et lite nikk med hode er et sikkert tegn. Krake søker make....

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 18.12.2021 den 14.58, Mickos skrev:

Hva er årsaken ??

Glem det og virkelighet er ikke forskjell mellom hanen og ulven ahahahah

int.jpg

Er det virkelig noen som lurer på årsaken så mye som 13 år etter at sexkjøpsloven blei innført.....

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Surret en runde rundt på MC sånn tidlig på ettermiddagen igår. Tenkte jeg kulle svinge innom for å se om det var noen damer der. Kjørte rundt ved bankplassen/revierstredet/myntgata/tollbugata. Der spaerte det ei jente.... pen, rødt langt hår, litt chubby og anstendig kledd.  For morro skyld kjørte jeg inn til siden og åpnet hjelmen. Hun kom bort og spurte, med sørlandsdialekt, om jeg ønsket å ha med dame hjem ikveld. Jeg spurte hva hun tenkte og hva det kostet. Hun skulle ha 700 riksdaler for full pakke. Siden jeg hadde ekstra hjelm i toppkassa sa jeg ja til dette. Hun lurte på om jeg kunne betale med en gang og kjøre innom en adresse..... noe jeg gjorde. Når vi kom hjem til meg rulla hu et par røyk og røyket de ute. Var nok Marihuana eller hasj hun kjøpte på adressen. Etter at hun hadde røyket en stund lurte hun på om vi skulle gå på soverommet. Der var jeg ikke vond å be. Hun sugde som en Nilfisk uten gummi. Så ville hun knulle..... Vil du ha det med eller uten spurte hun. Jeg valgte med men hun var nok trygg så jeg angrer på det. Hun satte seg på topp og sa etter en stund sa hun  " nå begynner jeg å like det". Etter en bitteliten stund til sa hun... vil du komme i munnen min eller i kondomen..... jeg valgte munnen og trakk meg etterhvert ut og gjorde det :-)'

Ei rå dame som skulle være hos en familie i Oslo i 2 uker. Jeg fikk info og opplysninger om når hun mest sannsynlig var å treffe. Jeg skal tilbake :-)

  • Like 3
Lenke til kommentar

Ble noen runder med bil i Oslo i går kveld . Lørdag.. Var da en del damer/jenter å se . Som hang rundt ved Deli de Luca nederst i Karl Johans gate. De er ikke så lette å få kontakt med fra bil. Må nesten parkere og ut å gå. Inflasjon på dette markedet også. Snakket med ett par gypsys. Det var 1000 kr for 20/30 minutter og 1500 for 45 minutter. Anbefalte å bli med til leilighet . Da de så det var for risikabelt med bil tur. Pga av diverse sivilt politi. Så jeg droppa det. Var heller ingen av de som fristet meg så veldig. Og det at prisene var stive for litt utvidet meny.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Prøvde lykken igjen for noen dager siden. Traff ei på Karl Johan litt ovenfor Skippergt.  Lita ,  litt lubben og rund over baken , litt skeiv i understellet , langt svart hår , pent ansikt . Hvit jakke. Sa hun het Maria noe 9 av 10 av disse jentene sier.  1000 nkr for 20 min i leilighet ved Gunerius. Alt med beskyttelse. Uten gummi var helt uaktuelt ? . Grei opplevelse , for en tøm og røm tur. Var veldig ivrig på å bli fort ferdig. Men, jeg ble fornøyd . Ett grei kjapt nummer. Kommer nok til å besøke henner igjen for en kjappis.  Lengre besøk er hun ikke typen til. Var for stressa etter min smak. Ps, fine brytere .

Endret av Larsens
  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Var en tur i går kveld ( lørdag). Veldig vanskelige arbeidsforhold for disse bertene . Strøket kryr av politi både uniformert og i sivilt.  Årsaken er at flere av de har pimp. Og disse henger også rundt å passer på. En av de ble sendt ut av landet for en liten stund siden. Men, er visst allerede tilbake. Rumensk registrert BMW står alltid parkert der, ble fortalt at han som kjører den har to jenter å passe på. Ikke bra , håper snuten får kloa i de svina.

Endret av Larsens
  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Litta rundtur Lørdag kveld 02.06

Karljohansgate i kveld bydde på 3-4 afrikanske jenter som står spredt fra bunn og opp til scottsman. Relativt frodig damer for de som liker det. Bunn av karljohan ved 7/11 er de faste rumenske/bulgarske, imposlitne jentene som grabber til seg hver mann som som går forbi dem. En blond eldre, to yngre mørkhåret hvorav den ene hadde ganske så grei kropp, men igjen virket masete på de som gikk forbi. Disse er nok best å få kontakt med på fot. Kongensgt og Myntegata er det bare å glemme. Ikke en sjel å se og bekmørkt. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Måtte ta en tur da, da ingen har noe å melde.  Og der traff jeg "Maria".  Så da ble det en kjappis i leilighet rett ved Gunerius. "Suck and Fuck white condom lick my pussy" Maximum 20 minutter. 1200 nkr. Denne gangen traff jeg henner rett utenfor Deli de luca. Brun aktig jakke. Ikke noe glansbilde, litt fyldig men renslig og søt. Ellers så var det ett par transer. Og noen litt for ivrige sigøynere.

Endret av Larsens
  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...