Gå til innhold

Har noen tukla litt med bilder kanskje...?


Toffelhelt

Anbefalte innlegg

men de andre bildene hennes ser jo bra ut, er jo validerte da selv om det ikke alltid stemmer

ser deilig ut på bildene

noen som har vært hos henne?

sendte en sms men ikke fått svar ennå

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Muskler har hun også; noe jeg er fan av, så lenge det er fitness typ ting som på Karolina her. MEN!!! så skriver hun: "SWEET AND COMPLETE WITH AN SPECIAL SURPRISE THAT WILL MAKE YOUR MOST SECRET FANTASY INTO IN REALITY"... "special surprise" .... Hva mener.....Nei! Jeg vil ikke ha noen spesiell overaskelse! Du møter opp, også drar dama frem et 20cm ++ jern !!! Er hendene hennes store? Hva er skostørrelsen? Er jeg paranoid? :lol:

Synger hun bariton? ;)

Lenke til kommentar
  • 10 months later...

Nå har jeg møtt denne brasse jenta et par ganger de siste ukene. Jeg fikk iallefall skikkelig god behandling begge gangene. Super bra owo. Smaker godt hun også.

Brukte glider første gang, men ikke i dag.

Veldig hyggelig å snakke med. Hun fortalte at hun tar bilder selv og bruker et enkelt redigeringsprogram på telefonen for å fikse litt på bildene. Det er ikke så mye hun har fikset på bildene heller. Så du blir ikke negativt overrasket når hun åpner døren. Hun reiser snart hjem til Barcelona der hun bor nå for tiden.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...