Gå til innhold

Andy Brown er bortvist fra Norge!


milan

Anbefalte innlegg

Les hele saken her:

https://www.nrk.no/norge/xl/sendt-ut-for-sexsalg-1.15349773

 

 

Sitat

 


«UDI bortviser deg fra Norge»
Andy forteller at hun sitter på PC-en da hun blir pågrepet av politiet hjemme i leiligheten sin i Oslo.

Politiet, som ifølge Andy skal ha vært i området på en utlendingskontroll, mistenker at hun er i Norge for å selge seksuelle tjenester. Kontoen hun bruker for å annonsere, har hun deaktivert 30 minutter før de kommer på døra. Kontaktlistene hennes er blitt slettet fortløpende.

Til NRK sier hun at dette er av hensyn til kundene: Hun vil ikke utsette dem for en risiko. Til patruljen gir hun en forklaring som de ikke fester lit til, kommer det frem av politiets dokumenter.

Andy forteller dem også at hun har inntil fem kunder i uken. Patruljen mistenker at det er fler. Hun forteller at hun bruker beskyttelse under samleie, og av og til munnbind. Myndighetene mener hun ikke ivaretar tilstrekkelig smittevern.

Når hun blir tatt med til arresten på Grønland, er det snaue to uker siden Andy først ble intervjuet av NRK. 10. februar kontakter hun oss fra skjult nummer.

– Jeg blir deportert.

Med seg i bagasjen har hun et bortvisningsvedtak. Det klinger unektelig likt som vedtakene hun to uker i forveien mente fremsto som velbegrunnet. Da hun sa at de som bryter dagens regler, ikke bør være i landet.

«Etter en helhetsvurdering av omstendighetene i saken, finner UDI at du har brutt gjeldende regler for smittevern. Vi viser til at du har hatt et stort antall kunder, men hvor du har forklart at du ikke gjennomfører tiltak for å begrense smitterisiko», heter det i Andys vedtak fra Utlendingsdirektoratet (UDI).

Til NRK opplyser UDI på generelt grunnlag at de siden april 2020 har nedfelt praksis for å kunne bortvise utlendinger som utgjør en særskilt smitterisiko.

– Etterlevelse av smittevernreglene er et svært viktig tiltak for å forhindre og begrense videre utbredelse av covid-19 i Norge. Vi ser derfor alvorlig på personer som bevisst og grovt bryter retningslinjene, til tross for at de er kjent med disse, skriver områdeleder i oppholdsavdelingen Camilla Torgersen.

I dokumentene Andy har sendt til NRK, fremgår det at hun vurderes som en av dem.

Oppholdet hennes innebærer stor smittefare både for henne selv og hennes kunder, konkluderer UDI. Andy bortvises av hensyn til folkehelsen.

Selv mener Andy vedtaket er basert på antakelser. Hun føler på sjokk, og på skuffelse.

– De tror vi alle er like. Det spiller ingen rolle om du jobber selvstendig eller er del av organisert kriminalitet. Hvis de mener at sexarbeidere generelt utgjør en risiko, bør de gjøre det ulovlig å selge sex i en periode. Så kan i hvert fall vi selvstendige jenter finne en annen måte å tjene til livets opphold på

 

 

Endret av milan
Lenke til kommentar

Sorry, men kan ikke annet enn å applaudere dette! Ingen andre har hatt mer pågående annonsering enn henne under en periode der hele Norge har gjort store ofringer for å holde smitten nede!

Hennes egen påstand om antall kunder og smittevern står ikke i forhold til hennes promoteringen og konstante jag gjennom de siste året, så her tror jeg mer på Politiet enn henne for å si det mildt...

Seriøse jenter gjør som resten av samfunnet og respekterer tiltakene som har blitt satt!

Stor takk til de fleste som faktisk respekterer og gjør dette👌😃

Lenke til kommentar

Er vel ikke bare Andy Brown som er deportert. Det er faktisk flere titalls (nærmere 60 sexarbeidere?) iflg  artikkelen i NRK. Grunnlaget er smittevernmessig tynt om vi skal tro samme artikkelen.

Deportasjoner er mye brukt av regimer (vi egentlig ikke liker å identifisere oss med) for å kvitte seg med brysomme folk. Ikke sant?

Den totalitære moralismen er dessverre inngrodd i mange kretser her på berget. Bruk stemmeseddelen riktig til høsten. Skygg unna AP, SV, KRF SP, Rødt  etc etc- Egentlig sitter vi igjen med V, H og FRP.

Godt valg :)

Endret av Jossen
  • Like 3
Lenke til kommentar
16 timer siden, Stakan skrev:

Sorry, men kan ikke annet enn å applaudere dette! Ingen andre har hatt mer pågående annonsering enn henne under en periode der hele Norge har gjort store ofringer for å holde smitten nede!

Hennes egen påstand om antall kunder og smittevern står ikke i forhold til hennes promoteringen og konstante jag gjennom de siste året, så her tror jeg mer på Politiet enn henne for å si det mildt...

Seriøse jenter gjør som resten av samfunnet og respekterer tiltakene som har blitt satt!

Stor takk til de fleste som faktisk respekterer og gjør dette👌😃

Hva gjør du her da, hvis du mener at vi måtte bare sitte hjemme alene og ikke gjøre noe annet?! Nesten alle som er aktiv her er enten ute etter sex eller massasje med happy ending, og begge to er like farlig ift. covid-19.

  • Like 1
Lenke til kommentar
15 timer siden, Jossen skrev:

Er vel ikke bare Andy Brown som er deportert. Det er faktisk flere titalls (nærmere 60 sexarbeidere?) iflg  artikkelen i NRK. Grunnlaget er smittevernmessig tynt om vi skal tro samme artikkelen.

Deportasjoner er mye brukt av regimer (vi egentlig ikke liker å identifisere oss med) for å kvitte seg med brysomme folk. Ikke sant?

Den totalitære moralismen er dessverre inngrodd i mange kretser her på berget. Bruk stemmeseddelen riktig til høsten. Skygg unna AP, SV, KRF SP, Rødt  etc etc- Egentlig sitter vi igjen med V, H og FRP.

Godt valg :)

Bor du i Norge nå?! Trodde vi har en blå-regjering nå! Absolutt enig med alt annet du har skrevet. Tror egentlig det burde ha vært mye bedre grensekontroll enn det som vi har nå. De har null oversikt over folk som ankommer landet og derfor de nyeste utgaven av viruset kommer inn.

Lenke til kommentar
4 timer siden, milan skrev:

Hva gjør du her da, hvis du mener at vi måtte bare sitte hjemme alene og ikke gjøre noe annet?! Nesten alle som er aktiv her er enten ute etter sex eller massasje med happy ending, og begge to er like farlig ift. covid-19.

Hva jeg gjør her?

Biter i meg at det er et unntaksår og tar meg en runk og skaffer meg gratis knull imens jeg venter på at verden går tilbake til det normale! 

Det er pannedødt å forsøke å knytte sexkjøpsloven opp mot dette. 

Jeg er mot sexkjøpsloven, men jeg er for at også denne bransjen pålegges samme restriksjoner som alle andre i en tid der landet er lukket!

Spesielt da at de værste blir tatt og silt ut!

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Må støtte dette.

Se f.eks. på thai-stedene som er i drift. Smittevernet er elendig, kundestrømmen er til dels stor. Men massasjestedene kommer innunder det samme regelverket som frisører, fysioterapeuter, tannleger etc. Håpløst. Dette er i praksis smitte-hub'er, der smittesporingen etterpå er umulig - for hvem oppgir at de har vært et slikt sted? Og hvilke thaisjapper kan gi seriøs info om besøkende fra de siste dagene? De stedene som har forsvunnet under pandemien kan ha koronasykdom (hos massøsene) som begrunnelse, ikke økonomi. Egentlig mener jeg at disse stedene burde blitt stengt akkurat som mange andre virksomheter.

Lenke til kommentar
  • 6 months later...

Lykke til til alle som prøve a bestille en tid meg henne.

Hun er forsett i Ungarn,hun har ikke løv til

kommer tilbake til Norge ,hun fikk

minst 2 år forbutt ,like andre jenta,men siden hun har bli kaste ut pga av helse fare,hun kan ta 7 år.

Betyr av hun prøve svindler folk.

Når vi fa nye restriksjoner..opps!

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...