Gå til innhold

Tantric Touch / Sun Rise


Gjest

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Harry skrev:

Sunrise er fint og veldig seriøst. Lingam massasje inngår men ikke til orgasme. Det andre stedet har jeg ikke prøvd. 

Var massørene nakene? Var det noe kroppsberøring med pupp osv? Eller var det bare hånd / armer?

Lenke til kommentar
28 minutter siden, Harry skrev:

Massørene kan være nakne. Det er ikke kroppsberøring som du beskriver. De bruker hender, fjær, stoffstykker mv. 

Åja okei, er også 18 år, ville du anbefalt dette? Kanskje Tantric Touch siden de har body to body massasje er de kanksje bedre? 

Lenke til kommentar
17 timer siden, Oliver856948 skrev:

Kanskje det, selvom prisen har ikke så mye å si, mer opplevelsen. Men har vurdert: https://www.montramassasje.no/har du tilfeldigvis prøvd vært hos de?

Det utenfor Oslo er jo et av de velkjempe (og politibesøkte) småbordellene der FP satt løst. Har ikke vært der selv.

Filialen i Porsgrunn, som har arvet Montra-navnet tydeligvis, kjenner jeg ikke. Men adressen har jo vært på RE i flere omganger.

 

Lenke til kommentar
35 minutter siden, Pennen skrev:

Det utenfor Oslo er jo et av de velkjempe (og politibesøkte) småbordellene der FP satt løst. Har ikke vært der selv.

Filialen i Porsgrunn, som har arvet Montra-navnet tydeligvis, kjenner jeg ikke. Men adressen har jo vært på RE i flere omganger.

 

Politiet er der ofte? Men er det Montra du mener dette er? eller heter det Filialen? 

Lenke til kommentar
1 time siden, Oliver856948 skrev:

Politiet er der ofte? Men er det Montra du mener dette er? eller heter det Filialen? 

Hvis du går inn på den montramassasje-linken og ser adressen, ser du at de oppgir to "filialer". En i Porsgrunn og en på Kolbotn. Den på Kolbotn er vel det stedet som kalte seg Montra lenge og som ofte annonserer på RE. Søk på "Montra" i søkefeltet her og les mange innlegg.

Lenke til kommentar
20 timer siden, Oliver856948 skrev:

Åja okei, er også 18 år, ville du anbefalt dette? Kanskje Tantric Touch siden de har body to body massasje er de kanksje bedre? 

Du er ung så jeg ville styrt unna thai, siden mange av de er kamuflerte småbordeller og du risikerer en overraskende politirazzia eller en dårlig opplevelse. De er flinke til å haie penger og jeg tipper de vil flå deg for 1500 kr for 20 sekunder nytelse. Tantra-stedene er bedre. De er mer elegante, tryggere, renere, mindre smittefarlig (egentlig burde du holde seg unna slike steder nå i korona-tiden) og de sikrer deg en time deilig berøring.

De beste er Angels og Matahari. Angels holder stengt nå pga. korona, jeg vet ikke med Matahari. De tilbyr ikke sex eller oralsex. Aldri. Men de tilbyr god myk massasje fra dritlekre nakne kvinner, som er både høflige og smilende og europeiske. Du kan regne med omfattende og langvarig berøring mellom bena, body 2body og en deilig avslutning. Bare kos deg, ligge helt stille og ikke mas eller klå. Dette er énveis, høykvalitet, rent og pent, og du får ikke noe mer eller noe annet enn det jeg har sagt.

Disse jentene ambulerer mellom steder i Norge og steder i Praha. Noen av dem bor fast i Norge. 

Lenke til kommentar
På 22.2.2021 den 17.06, Pennen skrev:

Du er ung så jeg ville styrt unna thai, siden mange av de er kamuflerte småbordeller og du risikerer en overraskende politirazzia eller en dårlig opplevelse. De er flinke til å haie penger og jeg tipper de vil flå deg for 1500 kr for 20 sekunder nytelse. Tantra-stedene er bedre. De er mer elegante, tryggere, renere, mindre smittefarlig (egentlig burde du holde seg unna slike steder nå i korona-tiden) og de sikrer deg en time deilig berøring.

De beste er Angels og Matahari. Angels holder stengt nå pga. korona, jeg vet ikke med Matahari. De tilbyr ikke sex eller oralsex. Aldri. Men de tilbyr god myk massasje fra dritlekre nakne kvinner, som er både høflige og smilende og europeiske. Du kan regne med omfattende og langvarig berøring mellom bena, body 2body og en deilig avslutning. Bare kos deg, ligge helt stille og ikke mas eller klå. Dette er énveis, høykvalitet, rent og pent, og du får ikke noe mer eller noe annet enn det jeg har sagt.

Disse jentene ambulerer mellom steder i Norge og steder i Praha. Noen av dem bor fast i Norge. 

Informativt, man lærer hver dag. Kanskje prøve det en gang.

Ellers er jeg enig i at du er for ung. Du må prioritere sikkerhet hvor ikke noen kan gå rett inn døren, og forlange at du redegjør for hva du gjør på stedet. Det er bedre for deg med de private jentene som jobber mer diskre. Lytt til gode råd ovenfor, det kan komme godt med ;)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...