Gå til innhold

Forbrytelse og straff og gledens pris...


puletissen

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg legge hodet på blokken og må jo da bare regne med at noen drar øksen... Men etter noen års fravær fra Kongeriket har jeg nå sånn smått begynt å vurdere å gjenoppta en gammel hobby. Gjett hvilken... ;)
Men jeg er litt bakpå i forhold til politiets håndtering. Er dette et prioritert område for dem? Er det spesielle miljøer, adresser o.l som de fokuserer på? Noe som er tryggere enn andre? Er f.eks massasjjestudio tryggere enn jenter som annonserer på RE? Gatejenter finnes det vel ikke lenger. Har sett et par langt oppe i Kongensgate, ved Grims Grenka. Men ingen jeg ville dratt på pikknikk med (phun intended). Noen som har tanker og tips? Gjerne på PM om det ikke egner seg for åpen deling. Vi vet jo ikke hevn som er her inne heller...

Så til pris. Jeg vil jo anta at det er tryggere å treffe en norsk jente som jobber alene i egen leilighet eller hotell. Men... Prisene hos de norekve jentene kan jo være utfordrende, for å si det mildt. Jeg har erfaring med både norske og utenlandske fra tidligere og kan ikke huske at det var noen særlig kvalitetsforskjell. Jeg går ikke til eskorte for å ha en lang og dyp samtale, det er andre dyp jeg er på jakt etter. Men nå ser det ut til at timeprisen ligger et sted mellom 2 500 og 5 000. Er det bare jeg som synes dette er i overkant? Blir sikker nå møtt med at "kvalitet koster", men har som sagt basert på egen erfaring, så er det ingen forskjell i kvalitet som kan spores til norsk/ ikke norsk. Det er jo en enkel løsning: La vær å besøke de som jeg mener er for dyre og la være å lure... :) 

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...