Gå til innhold

Hvem eer dette?


Gjest

Anbefalte innlegg

Eg forstår ikke spørsmålet; Celin tenker eg, hun har jo annonsert her lenge, og nå har hun endret teksten.

Nå er hun tydeligere på at hun leverer dominans i forhold til tidligere.

Om hun har fått samboer så skulle eg kanskje være misunnelig? :D

Lenke til kommentar

hun sa vel at hun vurderte og slutte, men skulle jobbe litt for og holde økonomien i orden :-)

Men uansett ikke noe dame for meg :-D

Men vi har alle forskjellig smak :lol:

Lenke til kommentar
Som hun selv sier det er en smakssak. Jeg så "dokumentaren" om henne, og større turnoff skal man lete etter en stund..

Og da er det jo greit at "bruksanvisningen" er så klar som den er.

Lenke til kommentar
  • 8 months later...

Jeg prøvde å slutte, men elsker jobben min litt for mye og mistet incall mulighet.

Men kommer med fast incall før sommeren.

Greit at dere ikke liker kroppen min, men mange elsker store damer, ingen tvinger dere til meg.

Men for de som ønsker dominans så har jeg hørt jeg ligner Eva som jobbet for en del år siden innen dominans.

Men jeg tar i mot vanlig sex besøk å. Jobber kun outcall til hotell

Lenke til kommentar
Jeg prøvde å slutte, men elsker jobben min litt for mye og mistet incall mulighet.

Men kommer med fast incall før sommeren.

Greit at dere ikke liker kroppen min, men mange elsker store damer, ingen tvinger dere til meg.

Men for de som ønsker dominans så har jeg hørt jeg ligner Eva som jobbet for en del år siden innen dominans.

Men jeg tar i mot vanlig sex besøk å. Jobber kun outcall til hotell

Smaken er som baken. Lykke til og håper du får full uttelling.

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
Jeg prøvde å slutte, men elsker jobben min litt for mye og mistet incall mulighet.

Men kommer med fast incall før sommeren.

Greit at dere ikke liker kroppen min, men mange elsker store damer, ingen tvinger dere til meg.

Men for de som ønsker dominans så har jeg hørt jeg ligner Eva som jobbet for en del år siden innen dominans.

Men jeg tar i mot vanlig sex besøk å. Jobber kun outcall til hotell

Smaken er som baken. Lykke til og håper du får full uttelling.

Å godt er det, derfor er det min telefon som har ringt i hele dag og ikke din ..

Men nå stikker jenta i seng, i morgen er det hendene fulle i Oslo, med fornøyde slave gutter som veit å sette pris på en god domina ...

Gjest kan du ikke bare leve med at jeg ikke er din type dame og garantert du er ikke min type mann i og med at du hater meg uten å ha møtt meg, eller kanskje du er svartelistet hva veit jeg.

Jeg ønsker faktisk å respektere deg vis du viser respekt for meg. Vi kan gjerne være kvalme mot hverandre på tull og tøys eller alvor men la det være saklig og ikke lek nett troll, de er så feige ;) vær saklig i framtiden, så er vi forumvenner ...

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Her skrives det side opp og side ned om angtagelser. Det er det som er verst for et forum og som gjør innleggene så forbaskat dårlige. Ingen følger tråden og alt blir kaos. Vel jeg er vel selv en av dem, men håper at jeg i den senere tid har greid å løsrive meg fra denne "sykdommen" Medisinen er: Bruk HUE

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...