Gå til innhold

Fullblods domina


glingi4

Anbefalte innlegg

Jeg har et behov for å treffe en erfaren domina, helst en som kun utfører hard dominans og ikke noe mer. Etter at Susann ikke er tilgjengelig lengre, leter jeg etter andre alternativer. Men finner ingen som annonserer. Noen som har noe tips?

Lenke til kommentar

Vet ikke om så mange som er her nå, som passer til din beskrivelse.

Domina Sara stikker innom Oslo nå og da, og kan hjelpe med det meste på den fronten.

www.saradomina.dk

Alltid godt utstyrt. Kommer tilbake i slutten av denne måneden for tredje gang i 2015.

Annonserer på RE når det nærmer seg.

Har ikke møtt Susann, så har ikke mulighet for å bidra med noen sammenligning der.

Lenke til kommentar
Vet ikke om så mange som er her nå, som passer til din beskrivelse.

Domina Sara stikker innom Oslo nå og da, og kan hjelpe med det meste på den fronten.

http://www.saradomina.dk

Alltid godt utstyrt. Kommer tilbake i slutten av denne måneden for tredje gang i 2015.

Annonserer på RE når det nærmer seg.

Har ikke møtt Susann, så har ikke mulighet for å bidra med noen sammenligning der.

Har du vore hos Sara?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Har hendt vi har tatt en kaffe når hun har besøkt byen....

Vet jo ikke om det er hva du er ute etter, men menyen stemmer med hva du spør etter.

Samtidig er det en veldig trivelig og morsom dame, som ikke er redd for å "ta i et tak".

Det er jo også mulig å sende henne en mail for å høre om dine ønsker lar seg oppfylle.

Har du (eller noe andre) tips innen dette, mottas det med takk. ( Ikke så nøye med fullblods, bare at dette er en tjeneste de virkelig nyter/liker).

Lenke til kommentar
  • 8 months later...
Jeg har et behov for å treffe en erfaren domina, helst en som kun utfører hard dominans og ikke noe mer. Etter at Susann ikke er tilgjengelig lengre, leter jeg etter andre alternativer. Men finner ingen som annonserer. Noen som har noe tips?

Bare ta kontakt.

Trenger masse slaver nå, vært for lite etter jeg mistet incall.

Tilgjengelig i oslo 10 og 11 februar.

Hørt jeg holder høyt europeisk nivå fra kunder, flere som har sluttet med andre i norge og reise til Tyskland, England osv .

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...