Gå til innhold

Ana Maria


Gjest

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Ikke la deg lure av disse bildene. En jeg kjenner har vært der, om de er av henne er de tatt for mange år og kilo siden. Under middels opplevelse som ikke fristet til gjentakelse.

Lenke til kommentar
  • 2 years later...
  • 1 month later...
32 minutter siden, pupperogmus skrev:

Jeg er meget fornøyd med dama og service 

Fortell!  jeg venter i spenning på detaljene (så mange som du syns du kan dele uten at det avsløres hvilken kåt mann du er!)

Hvor gjør hun f.eks incall (by)?  Gjorde hun alle tjenestene du bestilte, og hva kan du si om utførelsen?  Regner jo med at du ville besøkt henne igjen.

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
På 1.2.2024 den 21.18, Tototre skrev:

Fortell!  jeg venter i spenning på detaljene (så mange som du syns du kan dele uten at det avsløres hvilken kåt mann du er!)

Hvor gjør hun f.eks incall (by)?  Gjorde hun alle tjenestene du bestilte, og hva kan du si om utførelsen?  Regner jo med at du ville besøkt henne igjen.

Hadde besøk over natten av denne skjønnheten på hotell i Oslo. Hun er til å stole på, kom med tog uten å kreve så mye som ei krone i forskuddsbetaling. Utførte alle tjenester som var avtalt. 

  • Like 4
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...