Gå til innhold

Thai Massage I Holmestrand


Anbefalte innlegg

Hei er på et arbeidsoppdrag i Holmestrand å skal være noen uker hær.

Jeg har sett et sted som har Thai-Massage, er det noen som vet om du får noe ekstra der, vet dere om det er flere Thai salonger der som gir massasje, den jeg har sett er på vei opp til fjellet

Håper på et eller flere raske positive svar, svar gjerne meg på PM  om dere ikke ønsker å legge ut svaret.

Takker på forhånd 😉

Lenke til kommentar
  • 9 months later...
På 24.10.2021 den 20.50, Invisibleman skrev:

Hei, jeg er ikke så veldig kjent med Holmestrand men vet du noe om Thai massasjer i Sandefjord?  Jeg letter etter noe sted som kan gi meg noe ekstra.

   Sandefjord er d muligheter for noe ekstra ja .     Har prøvd de fleste , toonan  er bra men  godt voksen dame der om d har no å si for deg  , har ikke vært på new enjoy.  Der er det noe yngre ,  kunne vært bra m  flere tilbakemeldinger i  område der .  

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 31.10.2021 den 13.16, Volvomann skrev:

   Sandefjord er d muligheter for noe ekstra ja .     Har prøvd de fleste , toonan  er bra men  godt voksen dame der om d har no å si for deg  , har ikke vært på new enjoy.  Der er det noe yngre ,  kunne vært bra m  flere tilbakemeldinger i  område der .  

Begge damene på new enjoy gjør ekstra

Lenke til kommentar
På 12/6/2021 den 19.42, Not bad skrev:

Begge damene på new enjoy gjør ekstra

Hva er prisen på ekstra? 

Bare HJ? 

Har ikke fått annet enn hj i larvik, Sandefjord og i tønsberg. Bortsett fra den ene i Tønsberg som annonserer? 

Noen tips i de byene? Dyrt?

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...