Gå til innhold

Drammen.


ViGu

Anbefalte innlegg

Tenker du på Yaya, så mener jeg at jeg var i kontakt der for en stud siden og fikk beskjed om at fp var uaktuelt, så da droppet jeg besøk.
Kan seff være at det har endret seg nå da... ;)

Lenke til kommentar
  • 5 weeks later...

Selvsagt svarer de nei hvis man spør på telefonen eller via melding. De aner jo ikke om de som spør er ordensmakten eller journalister. Jeg sukker alltid litt oppgitt når folk gjør sånn. 

  • 99 % av alle thai-steder tilbyr noe.
  • De som ikke tilbyr noe er lett å gjenkjenne: De har fratrukne gardiner, høy grad av innsyn og åpningstider på dagtid. Er dører/vinduer dekket til og det er kveldsåpent tilbys alltid noe.
  • Hva er "noe"? Det kommer an på, og det er enda en grunn til at du aldri får svar på telefon eller melding. Det kommer an på hvem du er, hvordan du ser ut, hvordan du oppfører deg, hva jenta har lyst til, hva hun nettopp har gjort sammen med en annen kunde, hvordan dagen hennes har vært, hvor sliten hun er og hvor mye penger hun har tjent denne uka.
  • Det kan også hende at hun som jobber der akkurat når du er innom, sjeldnere tilbyr denne typen tjenester enn hun som jobbet der i går, eller som allerede har en kunde på det andre rommet.

Alt dette betyr at du ikke kan vite - og at det aldri er ett svar på det du lurer på. Per kan oppleve noe annet enn Ola sammen sted, dagen i forveien. Og Per kan oppleve noe annet enn det han selv opplevde samme sted uken før, fordi han treffer en annen enn han gjorde sist, og denne jenta så ikke at han var der forrige uke. Men hvis hun hadde gjenkjent ham som en gjenganger, en kunde som har vært der før, ville hun trolig tilbudt mer - vel å merke dersom hun likte Per.

Derfor gjelder denne oppskriften fortsatt:

  • Velg et sted du synes virker ålreit, eller som du har hørt positive ting om.
  • Ikke spør om noe "ekstra" når du kommer.
  • Smil, hils, være høflig og respektfull.
  • Ta alltid imot tilbud om dusj.
  • Legg deg naken under håndkleet.
  • Se hva som skjer.
  • Smil, vær høflig og respektfull også når du går. Hils også dersom du ser andre som jobber der.
  • Hvis det var bra, kommer du tilbake igjen. Da sier du at du har vært der før.
Lenke til kommentar
  • 4 months later...
23 timer siden, Gummihest skrev:

fortell om havnegata og hva man kan forvente der

Jeg fikk inntrykk av at det ikke var noe annet enn HJ der. Det var utifra hele opplegget men det kan og være fordi hun hadde en annen kunde rett etter meg. Jeg var i dusjen når han kom hørte jeg. Jeg fikk ikke rom med dør heller. Jeg hadde ikke lyst på hj da men tilbudet om det kom.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...