Gå til innhold

Advarsel om NorskeSimen!


Gjest

Anbefalte innlegg

Vil bare advare de andre jentene her. Jeg kom på forumet her for noen uker siden og skrev at jeg ville begynne som eskorte. Denne brukeren NorskeSimen tok kontakt og addet meg på snap og jeg sa at jeg ikke følte meg komfortabel med å møte han så fort. Han var veldig pressende og ville avtale tid og sted med en gang uten å chatte noe først, kjeftet fordi jeg ikke ville gi han en tid med en gang, og som ny så vil jeg være forsiktig med hvem jeg møter siden erfarne eskorter har rådet meg til å bruke tid på å finne ordentlige kunder og ikke de respektløse. Jeg var hyggelig mot NorskeSimen som forresten ikke er norsk men mørk bare så dere vet det.. Jeg sa at jeg måtte tenke litt på det om jeg ville møte han (fordi jeg fikk en veldig dårlig vibe). Ca en uke etterpå skriver han på snap igjen og har en truende tone og spør hvorfor jeg svarer andre menn på forumet her når jeg ikke vil møte han, og han sier at jeg er oppmerksommhetssyk og markedsfører meg kraftig her inne fordi jeg har svart i noen få tråder her og han nevner en tråd jeg skrev i en tråd om corona at reisende gir større sjanse for smitte og at det var tryggest å holde seg til norske. Postet en VG link om reisende eskorter som hadde blitt utvist fordi de tok i mot kunder i karantene og regjeringen sier smitten kommer fra reisende... Det mente NorskeSimen at var å fiske etter kunder og at han er så fjern å kan tolke det ut av et diskusjoninnlegg om corona og eskorter i en tråd om corona og sexkjøp sier mye om hvor gal og langt ute han er! Skal ikke jenter få skrive her å svare i tråder? Om det så hadde vært fisking etter kunder so what? Det er ikke hans business hva jeg skriver her hvem jeg treffer og ikke. Hele kjernen her er at han har vært pressende og kontrollerende fra starten av og ble sur for at jeg ikke vil møte han, sjalu for at jeg er åpen for å møte andre kunder, og han virker kjempe maktsyk og kontrollerende som kan bli så sint og prøve å presse meg enda mere! Vi har skrevet sammen minimalt og jeg har sagt hyggelig fra de to gangene vi har chattet at jeg ikke føler meg komfortabel med å møte han men han skriver som om han eier meg 

Så styr unna han er mitt tips!! Skummel type endte med at jeg blokket han fordi han ble så truende/kontrollerende/sjalu, ufin og sur, så magefølelsen min fra starten av hadde rett. Glad jeg ikke lot meg overtale å møtte han! 

Jeg er kun interessert i å møte normale, snille menn, som jeg får en god kjemi med og begge har lyst på hverandre og at NorskeSimen prøver å presse noen til sex med han som ikke vil sier også mye... At jeg er åpen for å møte andre betyr nemlig IKKE at jeg vil møte ALLE og hvertfall ikke når de er så kontrollsyke og ufine. 

Lenke til kommentar

Jeg sletter meg herfra nå fordi det var så skremmende opplevelse. Har heldigvis vitne på alt og screenshots men syns det er ekkelt at en fremmed skal klikke for at jeg har svart andre menn og ikke vil møte akuratt han og kontrollere alt jeg skriver her 

Lenke til kommentar

Hahaha, morsom lesing.

Det går ann å legge ved filer her, så du har min fulle tillatelse til å dele screenshots av det du beskriver.

Hvis noen tenker med feil hode og vil gi vedkommende en sjanse så krev videochat i forkant av treff og ikke finn på forskuddsbetaling.

God bedring.

Endret av NorskeSimen
skrivefeil
Lenke til kommentar
7 minutter siden, NorskeSimen skrev:

Hahaha, morsom lesing.

Det går ann å legge ved filer her, så du har min fulle tillatelse til å dele screenshots av det du beskriver.

Hvis noen tenker med feil hode og vil gi vedkommende en sjanse så krev videochat i forkant av treff og ikke finn på forskuddsbetaling.

God bedring.

 

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Jeg har aldri bedt om forskuddsbetaling og har bare fornøyde kunder som respekterer at jeg er relativt ny og behandler meg bra. Å bli sint og truende for at jeg ikke vil treffe deg og overvåke hva jeg gjør med andre menn er psyko. At du ler av det viser hvor psyko og lite selvreflekterende du er. Har fått melding fra tre andre jenter her inne som også har dårlig og skumle erfaringer med deg. 

PS er bare innom for å purre på admin så profilen min blir slettet så siste gang jeg går inn i tråden her. Blir kvalm bare av å skrive med deg igjen her så ubehagelig du var privat! 

 

Lenke til kommentar
8 timer siden, Norskjentenypådette skrev:

Jeg har aldri bedt om forskuddsbetaling og har bare fornøyde kunder som respekterer at jeg er relativt ny og behandler meg bra. Å bli sint og truende for at jeg ikke vil treffe deg og overvåke hva jeg gjør med andre menn er psyko. At du ler av det viser hvor psyko og lite selvreflekterende du er. Har fått melding fra tre andre jenter her inne som også har dårlig og skumle erfaringer med deg. 

PS er bare innom for å purre på admin så profilen min blir slettet så siste gang jeg går inn i tråden her. Blir kvalm bare av å skrive med deg igjen her så ubehagelig du var privat! 

 

Du lukter som en svindler

Lenke til kommentar
På 13.1.2021 den 23.06, milan skrev:

Du lukter som en svindler

Fordi jeg ikke svarte deg på noen dager første gangen jeg var her inne som nyregistrert og ikke logget inn før en uke senere og du hadde sendt meg melding? Blir kvalm av sånne som dere som tror dere kan eie og bestemme over eskorter bare fordi dere har penger SOM JEG HAR SAGT NEI TIL FRA DERE. 

Har møtt hyggelige menn herfra men sånne som dere ødelegger for alle. Skjønner ikke hvorfor du mener jeg er svindler når jeg aldri har bedt om forhåndsbetaling, aldri har svindlet noen, men velger selv hvilke menn jeg vil møte og ikke. Milan du skrev til meg på innboks at du hadde hatt sex med eskorter som ikke ville ha sex med deg = voldtekt så det sier egentlig alt om deg det. Så kommer du inn her i en advarsel som handler om en som har trakassert og truet flere jenter her inne og angriper meg istedet? Jaja søppel kaller man sånne menn! 

 

Lenke til kommentar
6 timer siden, Norskjentenypådette skrev:

Fordi jeg ikke svarte deg på noen dager første gangen jeg var her inne som nyregistrert og ikke logget inn før en uke senere og du hadde sendt meg melding? Blir kvalm av sånne som dere som tror dere kan eie og bestemme over eskorter bare fordi dere har penger SOM JEG HAR SAGT NEI TIL FRA DERE. 

Har møtt hyggelige menn herfra men sånne som dere ødelegger for alle. Skjønner ikke hvorfor du mener jeg er svindler når jeg aldri har bedt om forhåndsbetaling, aldri har svindlet noen, men velger selv hvilke menn jeg vil møte og ikke. Milan du skrev til meg på innboks at du hadde hatt sex med eskorter som ikke ville ha sex med deg = voldtekt så det sier egentlig alt om deg det. Så kommer du inn her i en advarsel som handler om en som har trakassert og truet flere jenter her inne og angriper meg istedet? Jaja søppel kaller man sånne menn! 

 

Wow for en reaksjon fra en svindler! Du lyver hele tiden. Var det ikke du som sa at du skulle ikke besøke denne nettsiden lenger?! 🤔 Du lyver som faen. Søppel er du som kommer hit og skriver dårlig om en annen bruker som har mer enn 300 innlegg her. Snakker jeg med en gutt eller en voksen mann her? 😉

 

Er det noen her inne som kan bekrefte å ha møtt denne brukeren?

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...