Gå til innhold

Noen som har funnet jenter på finn.no


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har sendt ut en del mail til annonser som jeg føler virker "suspekte". Jeg har ennå ikke fått positiv respons tilbake. Tror at kamuflerte annonser på finn.no er betydelig overdrevet. Skal slutte å plage annonsørene fremover.

Lenke til kommentar

Ååå! Jeg har lest nå og sett for meg mye kleine situasjoner 🤣 Dette er noe av den mest spennende tråden på lenge! Lykke til til den som prøver og gratulerer til den som har hell!!

 

Jeg ser absolutt et tema i dette :D

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, Rufus skrev:

Har du lest hva som står i første setning i annonsen hennes?

«JEG VIL IKKE SJEKKES OPP. TAKK»

 

Mistenker at det er et resultat av denne tråden 😆😆

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Mange sykinger der ute. Det faktum at denne tråden lever nører opp under stereotypien av en sexkjøper som hjerne- og skruppeløs .. Fitte for en hver pris. Gå den veien kuken peker. No matter how. No matter who.  Skam dere, 🙄Skjerpings..

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
10 timer siden, Jossen skrev:

Mange sykinger der ute. Det faktum at denne tråden lever nører opp under stereotypien av en sexkjøper som hjerne- og skruppeløs .. Fitte for en hver pris. Gå den veien kuken peker. No matter how. No matter who.  Skam dere, 🙄Skjerpings..

👍

Lenke til kommentar
På 23.1.2021 den 0.11, Jossen skrev:

Mange sykinger der ute. Det faktum at denne tråden lever nører opp under stereotypien av en sexkjøper som hjerne- og skruppeløs .. Fitte for en hver pris. Gå den veien kuken peker. No matter how. No matter who.  Skam dere, 🙄Skjerpings..

Helt enig. For jævlig for ei ung dame/jente som vil spe på økonomien ved å selge noen klær hun ikke bruker å bli kontaktet av kåte, gamle griser som vil kjøpe sex. Skjønner ikke hvor hjernedød det er mulig å bli når du linker en kjoleannonse opp mot at jenta vil tilby sex.

Vet for mang år siden at det var noen som annonserte for massasje på Finn hvor det som på så mange andre massasje annonser var mulig med noe ekstra.

Men asså..... nappe i løken og kontakte folk som selger klær blir for dumt. Skulle vært bedre og mer fornuftig admin av dette forumet for denne tråden skulle aldri vært her av hensyn til jentene.

  • Like 5
  • Confused 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 20.1.2021 den 19.58, Norwayboy skrev:

Ååå! Jeg har lest nå og sett for meg mye kleine situasjoner 🤣 Dette er noe av den mest spennende tråden på lenge! Lykke til til den som prøver og gratulerer til den som har hell!!

 

Jeg ser absolutt et tema i dette :D

Bare for å gjøre det klart. Jeg har sett mange annonser på finn som ser virkelig ut til å by opp på dans. Men flere som var linket her ville jeg aldri plaget. Jeg er selvfølgelig enig med Jossen.

Her handler det om å sette linjen. Og det er vanskelig her. :D Derfor jeg så for meg mye kleint. Skulle jeg prøvd ;har jeg ikke mer baller enn at jeg ratt hadde stått hjemme med flerfoldige kjoler skjørt og lærbukser. -Om det hadde passet da 🤣

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
  • 3 years later...
På 24.1.2021 den 11.29, thorm skrev:

Helt enig. For jævlig for ei ung dame/jente som vil spe på økonomien ved å selge noen klær hun ikke bruker å bli kontaktet av kåte, gamle griser som vil kjøpe sex. Skjønner ikke hvor hjernedød det er mulig å bli når du linker en kjoleannonse opp mot at jenta vil tilby sex.

Vet for mang år siden at det var noen som annonserte for massasje på Finn hvor det som på så mange andre massasje annonser var mulig med noe ekstra.

Men asså..... nappe i løken og kontakte folk som selger klær blir for dumt. Skulle vært bedre og mer fornuftig admin av dette forumet for denne tråden skulle aldri vært her av hensyn til jentene.

Helt enig med deg, folk her har virkelig null sosiale antenner. Det må virkelig være noe galt med folk som antar helt vanlige annonser prøver å tiltrekke seg horekunder. Blir oppriktig flau av enkelte her. Hvis man skal selge en topp, er det naturlig å dele bilde av seg selv i toppen, det betyr ikke at dama inviter til sexkjøp. Faens barbariske kjøtthuer som henger her, denne tråden bør slettes.

Lenke til kommentar

Ser den men ser ikke den desverre. Ser ikke noe seksuelle tegn i den annonsen i det hele tatt. Direkte/Indirekte,
Ser hva du sier Revenger ;)

Lenke til kommentar

Egentlig helt umulig, hun selger en sexy topp som passer til en flott jente - faren hennes kunne åpenbart ikke solgt den. Men humor finner vi overalt, også på finn finner vi det - right?

NB! Hvorfor selge? Den passer perfekt, og kr 70?

Endret av Revenger
Lenke til kommentar
35 minutter siden, alpdlp skrev:

Si meg @Apeesel, er du en ape-esel?

Enkelte driver å tuller her, det ser man. Problemet er at løkhoder som ikke er aktive eller bare titter, kontakter disse jentene og spør om seksuelle tjenester, noe som er helt på trynet. Det er utrolig hvor mange som sender privat meldinger på forumet her, folk som ikke engang har skrevet et eneste innlegg. Disse personene spør om helt vanvittige ting og er en av mange som feil tolker og tar alt bokstavelig. Men dessverre kan man ikke forvente noe mer av kjøtthuer som oppfører seg som dyr.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...