Gå til innhold

Noen som har funnet jenter på finn.no


Gjest

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Atoro skrev:

Ja :) det er bare å sende melding. Spør ofte om det er mulig å prøve varen før jeg bestemmer for å kjøpe.

Ofte får du ja på det.

 

Napp...? 😉

Lenke til kommentar
23 timer siden, Oral6 skrev:

Skrev til annonsøren og foreslo at vi kunne fortsette samtalen på KIK eller snap. Hun lurte på hvorfor. 

Sikkert fordi hun ikke behøvde det for å selge en kjole

  • Haha 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, Atoro skrev:

Ja :) det er bare å sende melding. Spør ofte om det er mulig å prøve varen før jeg bestemmer for å kjøpe.

Ofte får du ja på det.

 

Mener du at du prøver f.eks en kjole?! 🤔 Skjønte ikke helt.

Lenke til kommentar
21 timer siden, Atoro skrev:

Ja :) det er bare å sende melding. Spør ofte om det er mulig å prøve varen før jeg bestemmer for å kjøpe.

Ofte får du ja på det.

 

Sendt også akkurat samme meldinga. Fikk svar Hei! Nei dessverre, på grunn av corona så blir prøving litt vanskelig. 

hva bør jeg svare?

 

Lenke til kommentar
29 minutter siden, høy skrev:

Fikk svar fra ei "Ja du kan komme imorgen kveld hvis du ønsker".. Hva kan det bety? Dere som har erfaringer med dette.

 

 

Komme veldig an på hva som ble skrevet før? Skal du prøve en kjole, eller spørte du om lekestund?

Lenke til kommentar
9 minutter siden, luksusmann skrev:

Komme veldig an på hva som ble skrevet før? Skal du prøve en kjole, eller spørte du om lekestund?

Hva mener du med prøve kjole? Har du erfaringer med det?

 

Lenke til kommentar
12 timer siden, luksusmann skrev:

Komme veldig an på hva som ble skrevet før? Skal du prøve en kjole, eller spørte du om lekestund?

Det betyr sannsynligvis at du kan komme imorgen kveld.....

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, milan skrev:

Vet hun at du er en mann?!

Jeg tror det er ikke farlig å gi det et forsøk og se hva som skjer?  😉

Det står i profilen min at jeg er mann. Så vil tror at hun vet det.

Lenke til kommentar
9 timer siden, FFrank skrev:

Kan jo være litt slitsomt og plagsomt for mottakere av disse forsøkene? 

Det er derfor jeg spurte om hun er klar over at kjøperen er en man, som skal komme og prøve en kjole?!! Jeg tror hvis hun vet det, da kanskje hun enten tuller eller bare liker slike leker? I vesrte fal man kan bare kjøpe den da, da blir det vel ikke så plagsomt tenker jeg. 

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, høy skrev:

Det står i profilen min at jeg er mann. Så vil tror at hun vet det.

Nei da, hvis navnet dit eller profilbilde o.l. viser ikke det, tror ikke at du kan regne med at hun har lest profilen din. Jeg aldri går og sjekker profilen til folk, når jeg skal kjøpe eller selge noe.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...