Gå til innhold

Sikkerhet


Anbefalte innlegg

Det er riktig at de har gjordt det, men da er de mistenkt for en annen straffbar hendelse. Jeg ha aldri hørt om en eskorte som har sitt på det tørre har fått sine eiendeler ransaket.

hvor stor må den mistanken da være? må den være begrunnet eller noe slikt, jeg mener da er det vel bare for politiet å si at de mistenker dem for noe fiktivt og så kjøre over dem...nei jeg er ingen jurist eller noe slikt som du skjønner, men jeg vet at jentene som selger sex i Norge er omtrent like rettsløse i praksis som oss kunder...

..delvis derfor er jeg nå i Tyskland :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

De kan ikke ransake din telefon dersom mistanken bare gjelder sexkjøp, men de vil ofte forsøke å gå rundt dette ved å spørre om tillatelse. Kanskje vil de hevde at det er mistanke for trafficking e.l. for å få strafferammen opp på et tilstrekkelig nivå, men for ditt vedkommende vil de nok slite med å kunne hevde dette med særlig grad av troverdighet. Uansett er det i slike tilfeller viktig å være klar på at du nekter å gi dem tillatelse. Så får de i så fall komme opp med hva som er grunnlaget. :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
De kan ikke ransake din telefon dersom mistanken bare gjelder sexkjøp, )

'Kan ikke' ? Du kan være heeeelt sikker på at de 'kan' akkurat det de har lyst til.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...