Gå til innhold

Norske Sofie?


Karsten

Anbefalte innlegg

Bildene på hjemmesiden "hennes" finnes mange steder på det store internettet. På siden "hennes" kan du shoppe treff og forhåndsbetale som på en hver netthandel. Tro om det er Bring eller Post Nor som sender henne hjem til deg? 🤪

Enig med de fleste over: SVINDEL !

Endret av Jossen
Lenke til kommentar

Morsomt å høre besserwissere konkludere med at dette er svindel. Sofie er ei utrolig hyggelig, flott og deilig dame som kan jobben sin. Jeg addet henne på instagram og hun garanterer svar innen 1 time. Det tok nok noe lenger tid siden jeg la henne til grytidlig på morran. Dialogen videre på instagram gikk bra. Bestilte tjenesten og betalte på hjemmesiden. Hun tok kjapt kontakt og avtalte tid og sted. Som avtalt en time seinere troppet hun opp hos meg og tjenestene ble utført til toppkarakter.

Så dere må gjerne konkludere med at dette er fake. Det er dere som går glipp av noe. Makan til forhåndsdømming da gitt.

Ser utfordringen jentene har da 90 %  av den feige mannfolk bestanden ikke tør å møte til avtalt tid. Jentene sitter å venter og får bomtur. Løsningen til Sofie er helt suveren for en kunde som betaler møter. Vet det er flere som har begynt med denne løsningen. Noen krever depositum andre full sum. Om dere mener slike annonser er fake så vil markedet deres skrumpe inn da mange begynner med dette nå

  • Confused 2
Lenke til kommentar
På 29.11.2020 den 23.08, thorm skrev:

Morsomt å høre besserwissere konkludere med at dette er svindel. Sofie er ei utrolig hyggelig, flott og deilig dame som kan jobben sin. Jeg addet henne på instagram og hun garanterer svar innen 1 time. Det tok nok noe lenger tid siden jeg la henne til grytidlig på morran. Dialogen videre på instagram gikk bra. Bestilte tjenesten og betalte på hjemmesiden. Hun tok kjapt kontakt og avtalte tid og sted. Som avtalt en time seinere troppet hun opp hos meg og tjenestene ble utført til toppkarakter.

Så dere må gjerne konkludere med at dette er fake. Det er dere som går glipp av noe. Makan til forhåndsdømming da gitt.

Ser utfordringen jentene har da 90 %  av den feige mannfolk bestanden ikke tør å møte til avtalt tid. Jentene sitter å venter og får bomtur. Løsningen til Sofie er helt suveren for en kunde som betaler møter. Vet det er flere som har begynt med denne løsningen. Noen krever depositum andre full sum. Om dere mener slike annonser er fake så vil markedet deres skrumpe inn da mange begynner med dette nå

Har vanskelig for å tro på det du sier. En uke med alt inkludert for 7999 ,-

Enten så er dette Norges dummeste jente eller så er du involvert i svindelen? 

Det siste virker mer sannsynlig.

Endret av NorskeSimen
Lenke til kommentar
1 time siden, LiteAktiv1 skrev:

Hei,

Jeg kan bekrefte svindel!

prøvde med et mindre beløp for å ta en for laget.

Fikk ikke svar etter transaksjon. 
Holder saken oppdatert..

Skjønner virkelig ikke hvorfor du gjorde det når det var så åpenbart..

Lenke til kommentar
13 timer siden, NorskeSimen skrev:

Skjønner virkelig ikke hvorfor du gjorde det når det var så åpenbart..

Thorm må jo åpenbart være med på denne svindlingen. Og han er en relativt aktiv bruker her. Derfor jeg begynte å stusse og ville prøve.

Lenke til kommentar

Tenker og at det er mistenkelig at thorm har en helt annerledes opplevelse av "Sofie". Jeg tror også at det er en fraud. Thorm kan gjerne avkrefte, men etter at betaling er utført så blir man utestengt fra Instagram følgeren. Får noen meldinger om at betaling ikke er mottatt. Når jeg viser utskrift så lukkes døra og meldingschat forblir ubesvart. Er Thorm virkelig med på dette? Hvis ikke så anbefaler jeg han om å bruke sin credential for å påvirke. Enten har han møtt en dame eller så er han tykt inne i svindelen.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
51 minutter siden, 40ish skrev:

Tenker og at det er mistenkelig at thorm har en helt annerledes opplevelse av "Sofie". Jeg tror også at det er en fraud. Thorm kan gjerne avkrefte, men etter at betaling er utført så blir man utestengt fra Instagram følgeren. Får noen meldinger om at betaling ikke er mottatt. Når jeg viser utskrift så lukkes døra og meldingschat forblir ubesvart. Er Thorm virkelig med på dette? Hvis ikke så anbefaler jeg han om å bruke sin credential for å påvirke. Enten har han møtt en dame eller så er han tykt inne i svindelen.

 

Du har vel ikke gitt penger til "hun"?

Det er jo som å gå på en mail fra prinsen i Nigeria.

Lenke til kommentar
2 timer siden, 40ish skrev:

Tenker og at det er mistenkelig at thorm har en helt annerledes opplevelse av "Sofie". Jeg tror også at det er en fraud. Thorm kan gjerne avkrefte, men etter at betaling er utført så blir man utestengt fra Instagram følgeren. Får noen meldinger om at betaling ikke er mottatt. Når jeg viser utskrift så lukkes døra og meldingschat forblir ubesvart. Er Thorm virkelig med på dette? Hvis ikke så anbefaler jeg han om å bruke sin credential for å påvirke. Enten har han møtt en dame eller så er han tykt inne i svindelen.

 

Enig her, samme opplevelse

Lenke til kommentar
1 time siden, NorskeSimen skrev:

Du har vel ikke gitt penger til "hun"?

Det er jo som å gå på en mail fra prinsen i Nigeria.

Ikke egentlig, pga Thorm er med på det, så da snakker vie noe avansert svindel.  «Norske Sofie» er også åpenbart norsk.

Sansynligvis er bare norske Sofie og Thorm samme mann

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...