Gå til innhold

Ny Oslojente her!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 25 som elsker å føle meg sexy! Det gjør jeg av å gjøre menn kåte, kle meg pent og vise meg i sexy deilig undertøy. Jeg har alltid fått mange blikk og skryt for kroppen min og har litt erfaring med stripping og massasje privat 😊 Jeg liker å gå inn i den sexy rollen og det gir meg litt fri fra et ellers grått liv :)

Jeg har etter litt overveing kommet fram til at jeg vil prøve å jobbe som eskorte. Det er både spennende og skummelt så jeg håper å få noen gode råd her inne på forumet! Kanskje noen venninner som det går an å utveksle erfaringer og oppdrag med, dra sammen på oppdrag, leie rom sammen med og sånt?

Jeg har mange generelle spørsmål så håper dere som er her inne kan være tolmodige med meg :))  Jeg vil heller stille et spørsmål for mye for å være sikker på at jeg vil dette enn å ha stilt et spørsmål for lite og finne ut at jeg angrer i etterkant.

Håper det er noen greie mennesker her inne :) Fins det andre forumer enn dette forresten?

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...