Gå til innhold

Hva er god service på treff?


norskbbw

Anbefalte innlegg

Min umiddelbare tanke er:

1. skal du kun ta inncall ?

2. eller tar du kun outcall?

Hva tenker du selv?

Det blir hva du selv gjør det til tenker jeg. Det kommer også helt an på hva bestillingen fra den den du skal møte :o:?8-) Det er også kjemiavhengig....

God Påske. 8-)

Lenke til kommentar
Hei,

starter en ny tråd da den gamle etter hvert ble veldig off topic.

Hva er det som gjør treff til en ekstra hyggelig opplevelse?

Jeg tenker det er mye med rammen rundt, utover det som kan listes opp i en meny, som gjør et treff til noe spesielt. Det er neppe helt like preferanser hos alle, men jeg vil gjerne høre hvis noen vil fortelle.

Er det intimitet? Servering av noe å drikke? Omgivelser? Atferd? Noe helt annet?

Hilsen newbie <3

Spørsmålet du stiller er veldig relevant, og dette med fokus på å gi kunden en ekstra hyggelig opplevelse og gjøre møtet til noe spesielt vil selvsagt mangedoble den gjensidige gleden og utbyttet av treffet! Jeg sier gjensidig, for det må jo i aller høyeste grad være i jentas egen interesse m.h.t. egen nytelse! I tillegg kommer selvsagt gleden av å føle at en gjør en god jobb og få en fornøyd kunde som forlater "åstedet" etterpå med et stort smil om munnen! :D

Nå er det jo selvsagt individuelle preferanser m.h.t hva som er ekstra hyggelig og spesielt for den enkelte, men kompisen husker ei (som dessverre har sluttet for en god stund siden) som hadde et kjempetalent m.h.t.. å skape den rette stemningen! :D Hun tok i mot ham i en kort, trang kjole med dyp utringning, ga ham innledningsvis en klem og kyss på munnen før de satte seg i salongen, hvor det stod en flaske med Farris og to glass på bordet. Så var det lit gjensidig stryking og tafsing før hun spurte "...jeg har så lyst på pikk, kan jeg få sutte litt på snabelen din....? Så åpnet hun smekken og gjorde som hun foreslo, samtidig som hun spredde beina lett til side slik at kompisen kunne se at hun var truseløs....... Og etter noen minutters suging spør hun: ".....kan du ikke kose litt med fitta mi.....? :D:D

Denne kombinasjonen av vennlighet, litt erotikk/GFE, kåthet, dirtytalk og til slutt heftig sex (klærne kom jo av etter hvert!) var bare helt sinnsyk, ifølge kompisen så stod kuken så hardt at det nesten gjorde vondt å knulle! Og det er mange jenter der ute som får til noe lignende, kompisen har (med et par unntak!) alltid blitt tatt i mot på en god måte som har bidradd til å styrke den gode opplevelsen. Men der må hver og en av jentene finne sin egen stil og noe som passer for dem.

Men noen få ganger skjer det jo også slik at jenta åpner døra, sier et kort "hei" uten smil, krever honoraret overlevert på en småsur og litt uvennlig måte omtrent før kunden har kommet over dørstokken, og marsjerer direkte inn på soverommet med kunden "på slep" hvor klærne på en uerotisk måte kommer fortest mulig av... Og akten blir gjennomført mekanisk, uten særlig samtale, innlevelse og med mas om å bli fort ferdig...? Slike jenter burde kanskje finne seg noe annet å gjøre?

Lenke til kommentar

Apropos outcall og kunder- det er helt sikkert noen hyggelige og pålitelige/snille gutter her inne på forumet som kan ta i mot deg hjemme hos seg selv eller på hotellrommet sitt? Vet om flere norske som til å begynne med ikke gjorde hjemmebesøk/outcall fordi de syntes det virket skummelt, men som etter hvert eller mindre har sluttet med "eget" hotellrom og drar heller ut på besøk der hvor kunden er, enten på hotell eller hjemme hos ham. Og det er jo egentlig veldig greit, å sette seg i bilen, notere adressen og starte GPS-en.....?

Og rent sikkerhetsmessig? Hvis det skulle skje noe har du jo hjemmeadressen eller hotellnavn/romnummer. Da er det ikke vanskelig å finne ut hvem kunden er hvis noen skulle prøve seg på et eller annet..?

Lenke til kommentar
  • 2 years later...

 

Hva er god service på treff?

At det du møter in real life stemmer overens med annonsen. Både hva ekthet av bilder angår og tjenester som tilbys. Leser ofte om jenter som annonserer med at de f eks tilbyr anal, men som når det kommer til stykke unnskylder seg med at han er for stor eller bikja til naboen fikk en flis i poten. 

Da forstår jeg at det fra kundens side blir sur stemning. Det er som å bli lovet Ferrari for å ende opp med en rusten Lada. 

Fra min side belager jeg meg på å være høffelig mot alle uansett hva de jobber med. 
Lenke til kommentar
  • 1 month later...


Aprops love ferrari og ender opp med å tilby rusten lada. 

Det er opp til eskorten å sette den prisen hun / han ønsker for tiden og tjenestene. Men, verdsetter du dine tjenester og tid til prisen av en Ferrari så får du finne deg i at kundene forventer ditto. Titt og ofte ser jeg på tilbakemeldingne til jenter som krever et statsbudsjet ( mest norske ) og som blir potte sure om noen våger å kritisere de for å ikke levere til prisen de selv mener er verdt. Den mest klassiske er at de aldri har møtt kunden og bla bla bla. 

Får jeg minne om at dere jobber i et service yrke og at prisen dere forlanger for tid og tjeneste er hva kunden forventer å få i retur. 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...