Gå til innhold

Ina bbw


evenehagen

Anbefalte innlegg

Hei,

Har lett litt rundt her inne, men finner ingen omtale av Ina, https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/ina-26780.html

Fikk ingen treff på Stjerneportalen helle. 

For alle som liker BBW og BB fremstår hun jo den perfekte match, så jeg synes det er rart at ingen har skrevet noe om henne. Noen som har erfaringer å dele? 

Endret av evenehagen
Lenke til kommentar
  • evenehagen changed the title to Ina bbw

Hun kalte seg for bbw Sara før og jeg har besøkt henne en gang og det ble med den ene gangen. Jeg skrev også anmeldelse den gangen på en egen bbw tråd her inne. Jeg kan godt kopiere og lime inn den anmeldelsen her også. 
 

Her er anmeldelsen min fra den gangen: 
 

jeg besøkte henne på et hotellrom tidligere i vinter. Detvirker som hun er null innteresert i det hun driver med.Hun suger uten innlevelse, sexen var også det samme, null innlevelse eller entusiasme. 

Vi hadde avtalt en time, men litt etter en halvtime så begynte hun å spørre om hvor lenge jeg hadde værtder og at vi måtte passe på tiden. Det spørsmålet gjorde at jeg rett og slett trakk pikken ut av fitta hennes, vrengte av kondomet og runket helt til jeg sprutet på puppene hennes. 

I tillegg så var hun urenslig, det luktet vondt av musa hennes og hun hadde også hår under armhulene som jeg la merke til midt under akten. Dette førteselvfølgelig til at ereksjonen min begynte å svikte.

På hotellrommet hun hadde leid var det kun et håndkle tilgjengelig, og den hadde hun brukt til å tørke avsæden på puppene sine. Dette la jeg da selvfølgelig merke til først ETTER(!!) at jeg hadde vært i dusjen, «Morsomt» å tilby kunden et håndkle full av sæd gitt!( ja, det var hun selv som tilbød meg detsamme håndkleet)

Nei styr unna sier jeg bare, jeg ELSKER å ha sex medbbw damer men dette var helt for jævlig. Så jævlig ogtraumatiskt at jeg slet med ereksjon i ca en uke etterbesøket. 

Grøss og gru.

Endret av puppemann
  • Like 1
Lenke til kommentar

Og her er forresten link til den tråden. Som sagt, det er nesten to år siden jeg traff henne. Kan jo hende at hun har forbedret seg siden den gang. Du må gjerne prøve henne ut og komme med anmeldelse her. 😂

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 months later...
På 5.11.2020 den 8.43, evenehagen skrev:

Hei,

Har lett litt rundt her inne, men finner ingen omtale av Ina, https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/ina-26780.html

Fikk ingen treff på Stjerneportalen helle. 

For alle som liker BBW og BB fremstår hun jo den perfekte match, så jeg synes det er rart at ingen har skrevet noe om henne. Noen som har erfaringer å dele? 

Jeg har vært hos henne rett før jul. Søkte litt på nettet på forhånd for å se om noen hadde erfaringer å del, men det var lite å finne. Synes det var litt rart siden hun har en attraktiv meny og gode priser. Så til slutt bestemte jeg meg for å gå for en BBBJ med den tanken at da tapte jeg ikke mer enn 500 hvis dette var dårlig. Gjorde avtale med henne og dro hjem til henne. OK leilighet og hun møtte meg meg med et smil. Vi kom oss inn på soverommet, der lå det div dildoer mm til lading, så hun har nok stor appetitt... Jeg kledde av meg, hun gjorde det samme og så var vi i gang :) Kort fortalt: Den beste BJ jeg har fått! Hun sugde med innlevelse og erfaring, tok seg ekstremt god tid, sugde til jeg nesten sprutet, tok en pause og lekte litt med baller og rompe, sugde igjen og ny passe. Når jeg endelig fikk lov til å sprute, så hun meg dypt inn i ørene og svelget hver dråpe... Og så ble det litt kos etterpå. Det var jeg som måtte bryte opp, hadde en avtale jeg skulle rekke. Hun ga inntrykk av at hun hadd all verdens tid. 
Dette skal jeg definitivt gjøre flere ganger! ;)

Lenke til kommentar

Hei. Godt å få god tilbakemelding fra deg som møte meg før jul. Og du som møte meg for en time på hotelrommet får jeg bare beklage min oppførsel og at jeg ga deg et skitten hånkle. Jeg bor nå for meg selv og tar i mot folk her, drar på hotelrom, møter hjemme og i bil.

 

Lenke til kommentar

Ina er en formfull dame! Hun liker å suge og bruke alle hull. Hun lukter ikke særlig godt nedentil, men for en blowjob ville jeg garantert møtt hun! Hos Ina kan man tøye grenser, besøker henne i blandt kun for å tømme meg. Og det funker helt fint. Hun er tjukk og ikke noe særlig ansiktspen. Men igjen, dersom du bare er ute etter å få tømt deg så er Ina et godt alternativ! 
har besøkt hun mer enn 4-5 ganger

Lenke til kommentar
På 18.1.2021 den 23.34, thorm skrev:

Møtte henne på et hotellrom i høst. Kan bare si styr unna dette. Gikk for en BBBJ men det er den dårligste sugingen jeg noen gang har opplevd.

Hvordan liker du helst å bli sugd da? Vet at noen menn er mer kravstor enn andre.

Lenke til kommentar
18 timer siden, Eskortejenta88 skrev:

Hvordan liker du helst å bli sugd da? Vet at noen menn er mer kravstor enn andre.

Er vel på ingen måte kravstor men litt engasjement og innlevelse må det være

Lenke til kommentar
4 timer siden, thorm skrev:

Er vel på ingen måte kravstor men litt engasjement og innlevelse må det være

Hva om jeg kan ha blitt bedre etter at jeg ikke er på så mye hotelrom om dagene og har mitt eget sted?

Lenke til kommentar
På 16.1.2021 den 0.57, Eskortejenta88 skrev:

Hei. Godt å få god tilbakemelding fra deg som møte meg før jul. Og du som møte meg for en time på hotelrommet får jeg bare beklage min oppførsel og at jeg ga deg et skitten hånkle. Jeg bor nå for meg selv og tar i mot folk her, drar på hotelrom, møter hjemme og i bil.

 

Bare hyggelig og vel fortjent! Jeg ser jo at det er blandede tilbakemeldinger. Jeg elsker BJ og går ofte for det hvis jeg kan få BBBj. Jeg har en helt annen erfaring enn den Thorm refererer til. Ina ga meg uten tvil den beste BBBJ jeg har fått og anbefalingen til Thorm og andre, er å gi henne en ny mulighet :). Så er det noen som kommenterer utseende og kropp. Dette er definitivt smak og behag. Det ligger bilder ute i annonsen, så liker man ikke store jenter, er det bare å styre unna. Når jeg besøkte henne, var det heller ikke noe å utsette på hygiene, verken i forhold til sted eller person. 

Nå blir jeg sikkert beskyldt for å være både kjøpt og betalt, det er ikke tilfelle. Min tilbakemelding er etter ett møte med Ina og jeg skal garantert forsøke å få til et treff neste gang jeg er i Oslo. Synes bare det er veldig synd at i et marked hvor de fleste er både useriøse og lite serviceinnstilte, så bør de som er seriøse og leverer det som er avtalt og forventet, fremsnakkes. 

Lenke til kommentar
10 timer siden, Andre skrev:

Bare hyggelig og vel fortjent! Jeg ser jo at det er blandede tilbakemeldinger. Jeg elsker BJ og går ofte for det hvis jeg kan få BBBj. Jeg har en helt annen erfaring enn den Thorm refererer til. Ina ga meg uten tvil den beste BBBJ jeg har fått og anbefalingen til Thorm og andre, er å gi henne en ny mulighet :). Så er det noen som kommenterer utseende og kropp. Dette er definitivt smak og behag. Det ligger bilder ute i annonsen, så liker man ikke store jenter, er det bare å styre unna. Når jeg besøkte henne, var det heller ikke noe å utsette på hygiene, verken i forhold til sted eller person. 

Nå blir jeg sikkert beskyldt for å være både kjøpt og betalt, det er ikke tilfelle. Min tilbakemelding er etter ett møte med Ina og jeg skal garantert forsøke å få til et treff neste gang jeg er i Oslo. Synes bare det er veldig synd at i et marked hvor de fleste er både useriøse og lite serviceinnstilte, så bør de som er seriøse og leverer det som er avtalt og forventet, fremsnakkes. 

Skal ikke beskylde deg for å være kjøpt og betalt:-) Tenker at det å bedømme en god bj eller ikke kommer litt av på hva man er vant med noe som styrer forventningene. Du leverer en helt legal anmeldelse i forhold til ditt ståsted og slik vil det alltid være. Ditt ståsted og mitt er nok litt forskjellig. Har ikke årøvd noe annet her enn BBBJ. Digger jo det og en god Bj er det beste jeg veit. Da spiller ikke kropp og og utseende stor rolle :-) I motsetning til deg så var jeg ikke fornøyd. Vet ikke om det er jeg som er godt vandt eller hun som ikke svarte til forventningene men jeg har vært i "faget" i rundt 20 år og var første gang jeg har måttet si til ei dame "beklager..... dette funker ikke " og kledd på meg å gått med uforrettet sak. Men det er min mening og min sak. Vet ikke helt om en BBBJ blir stort bedre om hun har hotell eller egen leilighet :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Har også truffet Ina og vært godt fornye med hennes BBBJ. Du må selvsagt ha sansen for BBW. Hun tilbyr også vaginal og anal uten kondom. Her er jeg nok mer skeptisk, ikke på grunn av Ina spesielt, men BB generelle. Men har man den preferansen og liker BBW, så finnes det neppe noen bedre enn henne.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...