Gå til innhold

Betale depositum for å treffe eskorte


Rollo

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

ArielS skriver så mye at jeg aldri har turt å skrive anmeldelse av henne men ikke noe jeg hadde betalt depositum for eller møtt igjen.

Markedsfører seg som high end men er ei svett latino dame med dårlig tid.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Jeg kjenner til at noen krever informasjon fra påfylt paygoo kort på forhånd med et depositum for å få adressen og spikre avtalen. For jentas del er det smart fordi det er mye tid og penger å tape på å reservere en booking, gjøre seg klar og stelle seg, sminke seg, ha booket hotell osv også kommer ikke kunden. En god måte å sile ut useriøse kunder på men hadde jeg vært kunde selv så hadde jeg ikke gitt depositum til en som jeg ikke var sikker på at var ekte.. Verifisert med videoklipp, telefonsamtale eller lignende.

Lenke til kommentar
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...

Jepp helt vanlig. Dere skulle bare visst hvor mange som ikke møter opp til avtale og kaster bort tiden og ødelegger resten av dagen... Jeg var naiv og dum i begynnelsen og tok ikke depositum men nå gjør jeg det for å unngå useriøse bookinger :) Dere får prøve å se ting fra eskortens side her jeg skal love dere det er hundre ganger så mange useriøse bookinger enn useriøse eskorter hvertfall og det er vi som taper mest på det! 

  • Confused 1
Lenke til kommentar
På 11.10.2021 den 3.21, DianaEskort skrev:

Jepp helt vanlig. Dere skulle bare visst hvor mange som ikke møter opp til avtale og kaster bort tiden og ødelegger resten av dagen... Jeg var naiv og dum i begynnelsen og tok ikke depositum men nå gjør jeg det for å unngå useriøse bookinger :) Dere får prøve å se ting fra eskortens side her jeg skal love dere det er hundre ganger så mange useriøse bookinger enn useriøse eskorter hvertfall og det er vi som taper mest på det! 

Beklager, Unge dame.. Er og blitt svindla.... Av en eskorte:) Depositum? Jaja ikke av meg i hvert fall... Det får noen andre (idioter) gjøre :P

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...