Gå til innhold

RichmeetBeatiful


Jorg42

Anbefalte innlegg

etter min mening en skikkelig dritside, bare fake profiler og scammere. jeg skrev en tilbakemelding her: https://www.trustpilot.com/review/richmeetbeautiful.com

som du kan se så har 75% gitt siden 1 stjerne, det her er ikke mye å rope hurra om, men man bør vel heller advare folk på det sterkeste mot å bruke siden. 

det er heller mye bedre å bruke seeking arrangement, selv om de fleste norske jentene der bare er tull og wannabes. jeg har gjort avtaler der med flere utenlandske jenter nå som jeg skal treffe i tur og orden når det er mulig å fly igjen. 

Lenke til kommentar

Både RichMeet og Sugardaters har mange wannabees, eller nysjerrige jenter. Så det tar tid å få napp. Vær tålmodig og snill, så kan du få tak i noen virkelige godsaker. 

Seeking Arrangement har mye bedre utvalg av seriøse norske jenter.  Du merker det på svarresponsen. Siden er en god del dyrere. Og du finner mange flotte norske jenter der også. 

Min erfaring, abonnér på en måned, vær aktiv, så får du napp. Regn med 500-1000 for et første møte på café eller noe trygt sted ute. Deretter 3-5k for et intimtreff. Funker det bra er det bare å fortsette. De som skal ha 10k for treff bør du vel bare droppe antar jeg.

Stå på!

Lenke til kommentar

Har vært på RMB i et par år nå. Tror jeg på denne tiden har truffet 20-25 jenter. Alle unge norske jenter 20-30 år. Lite pjatt, rett på. Prisnivå 2-3k. Er altid noen som prøver med 5-8k, men de tar jeg ikke seriøst. Alle jentene har vært bra :) Så kjenner absolutt ikke igjen den beskrivelsen dere over her har...

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...