Gå til innhold

Sex uten kondom

Featured Replies

Skrevet

Norske Siri knulle uten, ho er ikke noen ungsau, men er god til å knulle, har møtt henne flere ganger. 

• Svar 148
  • Visninger 88.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Skrevet

Jeg har knulla Norske Ina uten. Deilig dame om man liker skikkelig fyldige damer

Skrevet
33 minutter siden, Adventurous_Joke_631 skrev:

Jeg har knulla Norske Ina uten. Deilig dame om man liker skikkelig fyldige damer

Helt enig, har møtt henne jeg også, liker noe å ta i for å si det sånn 

• 3 weeks later...
Skrevet

🙋🏼‍♀️🍆💦😇

Skrevet
På 24.3.2022 den 12.02, Adventurous_Joke_631 skrev:

Tar hun noe ekstra for uten eller er det inkludert i prisen?

Skrevet

Hos Ina er det ikke noe tillegg for å knulle uten kondom

Skrevet

Dette er tråden for de som liker å spille russisk rullet med 6 kuler i seksløperen med egen og ikke minst andre sin helse. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Har hatt sex med flere damer jenter uten kondom gjennom  livet, men har ikke fått noe sykdom enda,men er lurt å være forsiktig. 

Har møtt Ina,knulla uten, alt bra etterpå. 

Skrevet

Jeg har også knulla flere damer uten kondom i Leipzig og Magdeburg når jeg har vært på ferier i det gamle Øst-Tyskland. For det meste har det vært unge eller middelaldrende Vietnameserdamer. Ikke fått noen sykdom etterpå. Men man bør se an litt som Møringen også sier.

Skrevet

Enig med Deg Munster1, har vært på forskjellige steder i verden, ser selvfølgelig an personen som jeg skal ha sex med, dei fleste damene liker heller ikke å få noe som gjør dei sjuke, det er dårlig for bisnissen 

Skrevet
På 13.4.2022 den 12.56, NorskeMia skrev:

🙋🏼‍♀️🍆💦😇

Gjør du uten? Mulig å møtes

Skrevet
9 timer siden, Kalokoan skrev:

Hadde vært digg det, men prøvd å få kontakt på snapchat og det er ikke lett 

Skrevet
På 30.4.2022 den 13.23, Kalokoan skrev:

Det gjør jeg:) bare send mld 

Skrevet
På 4/30/2022 den 13.23, Kalokoan skrev:

Har vært deilig å ha pult ho uten kondom

Skrevet
På 4/13/2022 den 12.56, NorskeMia skrev:

🙋🏼‍♀️🍆💦😇

Har vært deilig å pult uten kondom 

Skrevet
3 minutter siden, jakob skrev:

Har vært deilig å pult uten kondom 

Meld meg;) 

Skrevet

Er det mulig å se bilde av deg?

Skrevet
1 time siden, jakob skrev:

Er det mulig å se bilde av deg?

Bildet er sendt 

Skrevet

For ikke lenge siden opplevde en venn at jenta ba ham fortsette uten kondom, bare han lovet å ikke komme inni henne.  Etter noen få minutter ba hun ham om å komme inni henne.... 

Etterpå sa hun at noen ganger er det bare så mye bedre uten, spesielt for de som har litt stort utstyr.... 

Ikke noe ekstra ble betalt. 

Det var tredje gangen han opplevde noe lignende i Oslo, altså kan vi anta det er relativt utbredt, men at det på jentenes initiativ.

Skrevet
38 minutter siden, oslomann skrev:

For ikke lenge siden opplevde en venn at jenta ba ham fortsette uten kondom, bare han lovet å ikke komme inni henne.  Etter noen få minutter ba hun ham om å komme inni henne.... 

Etterpå sa hun at noen ganger er det bare så mye bedre uten, spesielt for de som har litt stort utstyr.... 

Ikke noe ekstra ble betalt. 

Det var tredje gangen han opplevde noe lignende i Oslo, altså kan vi anta det er relativt utbredt, men at det på jentenes initiativ.

Har vært borti det samme selv i Oslo og Trondheim 

Skrevet
På 30.4.2022 den 13.23, Kalokoan skrev:

Absolutt :)

Skrevet
På 8.5.2022 den 18.51, NorskeMia skrev:

Bildet er sendt 

Kan du sende bilde til meg og? 😊

Skrevet
4 minutter siden, Kai skrev:

Kan du sende bilde til meg og? 😊