Gå til innhold

Sex uten kondom


Gjest

Anbefalte innlegg

1 time siden, Ox1 skrev:

Hadde en veldig grei opplevelse med Simina i Kristiansand for en stund tilbake. Ingen ungpike, men en helt OK fremtoning av en dame som var med på det meste til en rimelig pris. Ser imidlertid at prisene har steget kraftig på et par måneder ;)

Med forskuddsbetaling?

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 16.10.2023 den 22.48, Babehunter skrev:

Med forskuddsbetaling?

Nope - ingen forskuddsbetaling. Snarere tvert imot så ble gaven overrakt da jeg kom ut av dusjen.

Endret av Ox1
  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
1 time siden, Blue bell skrev:

Hva er galt med Bjerke? 

Vel, jeg har egentlig bare et par dårlige opplevelser derfra. Og det jeg ser på RE tror jeg ikke på. En dårlig total.

Er du i området der? Du er jo hel ved, så da beklager jeg :)

Lenke til kommentar
  • 2 months later...
På 25.8.2020 den 13.52, Gjest skrev:

Tenkte å starte en tråd med oversikt over eskorter som tilbyr sex uten kondom. Da tenker jeg ikke på dem som har det eksplisitt oppført i profilen sin, men jenter som tilsynelatende ikke aksepterer dette men som med list og lempe lar seg overtale likevel. :-)

Noen som vet om noen damer som knuller uten nå?.helst som kan sprutes i🤪 jeg vet om en thaidame som er nevnt her før som holder til på Majorstuen på massasje klinikk som jeg har knulla for 500kr uten og tømt meg i vær gang, men tørr ikke hun mer, tror hun knuller alle uten, jeg har ikke blitt syk.

Lenke til kommentar
På 17.9.2022 den 12.56, nappe nappe skrev:

Ja, hun er bra. Jeg var der helt i starten da hun dukket opp. Nå er det helt uaktuelt. Hun har holdt på i månedsvis, og det virker som kondom bare blir brukt unntaksvis, hvis kunden insisterer. Hun hopper på uten å engang spørre. Det er intet mindre enn et mirakel om det ikke er en eller annen form for rusk i den høna nå, for der ligger det til enhver tid en god blanding av svømmere og bader sammen🥴💦
Tips på andre som kjører bb uten å annonsere det er alltid av interesse😉

Hun killer jeg uten og spruter i for 500kr

Lenke til kommentar

Når man er lei russisk rullet, så er det ett spennende alternativ å knulle slitne thaihorer og narkobabes uten gummi, dere er faen meg tøffe.

Selv er jeg en ivrig fallskjermhopper, og vurderer sterkt å gjennomføre neste hopp uten skjerm, ikke like tøft kanskje, men føles sikrere enn det dere driver med.

Fred out!

  • Like 2
Lenke til kommentar

bare et spørsmål, er det noen her som tester seg?
jeg har hatt sex med et par damer uten kondom, alt fra damer som ikke skriver at di gjør det, og jenter som alle vett gjør det. 
har ikke testet meg enda, men skal gjøre det. har ikke noen tegn til noe.

Lenke til kommentar
7 timer siden, anonymbruker skrev:

bare et spørsmål, er det noen her som tester seg?
jeg har hatt sex med et par damer uten kondom, alt fra damer som ikke skriver at di gjør det, og jenter som alle vett gjør det. 
har ikke testet meg enda, men skal gjøre det. har ikke noen tegn til noe.

Jag har varit med en del nu som säger att det inte har sex utan kondom men så har vi haft sex utan på första mötet. Den ena som jag möter av och till nu visade till och med papper på att hon hade testat sig just innan vi hade sex. Jag har testat mig en gång, då sprack kondomen men annars har jag klarat mig fint. 

Lenke til kommentar

Kan ikke en av dere matematikere her inne gi oss prognosen for spredning av STD (kjønnssykdommer) i løpet av en dag fra en sexarbeider som er smittebærer og har ubeskyttet sex med fem kunder?

Hvis to av disse kundene bærer smitten videre til andre eskorter de besøker uken etter (om de ikke tester seg og venter på resultatene, dvs. tar ansvar), og "overtaler" de jentene til ubeskyttet sex, så blir det en ny spredningskurve her.  Samtidig som hun de var hos opprinnelig fremdeles har holdt på ubeskyttet i alle dagene siden... Det sprer seg utrolig raskt og i alle retninger når folk møtes slik som vi ofte gjør.

Er det noen som kan stole på at en sexarbeider er 100% clean?  Tror ikke det.  Da må hun ha hatt kyskhetsbelte på siden hun tok testen hun viser fram.

I Tyskland ble owo (oralsex uten kondom) forbudt å tilby gjennom lov, på horehusene pga. stor smittespredning for noen år siden.  Vi vet ikke omfanget i Norge akkurat nå.

  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

di fleste damer som driver med dette fast, som kanjim, sophy, bernice(charlotta), kazumi, mizuno pluss fler går vell på medisiner (prep) når di gjør dette?

eller tror du di kjører på og driter i konsekvensene?
 vist en dame har herpes, klamydia, hiv, så er sjangsen liten for å bli smittet. på hiv er det 0,1%, det kan jeg leve med. men uansett smart å sjekke seg.
 

Lenke til kommentar
1 time siden, anonymbruker skrev:

fler går vell på medisiner (prep) når di gjør dette?

Fra annonsen til Kazumi: "PS: i use Prep everyday".

Mizuno er kanskje også en tranny? De er vel mer vant til prep?

Kanjim er i hvert fall en kvinne men om hva som foregår i hennes hode tør jeg ikke tenke på.

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tukleren skrev:

Fra annonsen til Kazumi: "PS: i use Prep everyday".

Mizuno er kanskje også en tranny? De er vel mer vant til prep?

Kanjim er i hvert fall en kvinne men om hva som foregår i hennes hode tør jeg ikke tenke på.

var hos kanjim 2 dager på rad, 2. dag kjente hun meg ikke igjen.
kan det være hun er tilbakestående?
var god service, og hun er snill. gir god owo. 

Lenke til kommentar
1 time siden, anonymbruker skrev:

kan det være hun er tilbakestående

Nei men tror hun har veldig mange kunder, hele dagen, 7 dager i uken.

Lenke til kommentar

til alle der som spør om jeg kan hjelpe dere med å skaffe sex uten kondom.
svaret er nei.
jeg kan gi dere tips om fremgangsmåter, men dette burde dere forstå selv.
gå til legen, skaff papirer på at du er clean. det er et godt utgangspunkt.
bruk mye penger på dama, flere dager på rad.
ta med alkohol og andre rusmidler. vil tro det er lettere og få uten kondom om hun har et gram med brus i nesa. eller om hun virkelig liker deg (det innebærer at du kan snakke med damer, ser bra ut, og oppfører deg bra)
men viktigst av alt, et nei er et nei, respekter damen. det er hun som bestemmer.
bare fordi jeg fikk uten kondom betyr ikke det at andre får det, men sjansen er større. 

Lenke til kommentar

og nei, jeg kommer ikke til å fortelle hvem jeg har pult uten kondom, som ikke annonserer for det.
jeg tror ikke de ville satt pris på at di blir spammet ned med forespørsler om uten kondom.
men jeg kan gi hint, og di som leser alle postene mine kan lese info, og mellom linjene så får du noen svar.
 

  • Like 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, hedexp skrev:

Noen tipps til å bli testet i Trondheim utenfor hospital?

Du kan kjøp noen selvtest på apotek uten resept.

Lenke til kommentar

Siste året jeg har slap av litt og begynt tilbyr uten.Ikke til alle.Maks 2 kunde per dagen.

For meg som har hormonal imbalanse det var best ting..Men hver 15 dager jeg ta en difuclan og  1 gang i mnd 3 dager antibiotiktkur.Plus test meg hve 1,5 mnd.

Aldri fikk ingenting.Eneste gang jeg fikk klamidia var fra min eks mannen,nå vi har vart separert😂(og han fikk det fra hans nå eks kona..)

Karma..

Lenke til kommentar

Også på punktet Sex uten kondom hadde jeg satt pris på om damene hadde vært ærlige. Jeg holder meg nemlig unna de som annonserer med krempai eller sex uten kondom. Dette er ett av tiltakene jeg pålegger meg selv etter at jeg har gjennomført en HMS-ANALyse av "hobbyen". 

  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
På 17.2.2021 den 18.38, Optimum2 skrev:

Hvis du ikke vil legge ut hvem det er - kan du sende link på pm?

Marianne... kanskje...? 🤣

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...