Gå til innhold

Sex uten kondom


Gjest

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, Adventurous_Joke_631 skrev:

Jeg har knulla Norske Ina uten. Deilig dame om man liker skikkelig fyldige damer

Helt enig, har møtt henne jeg også, liker noe å ta i for å si det sånn 

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 24.3.2022 den 12.02, Adventurous_Joke_631 skrev:

Jeg har knulla Norske Ina uten. Deilig dame om man liker skikkelig fyldige damer

Tar hun noe ekstra for uten eller er det inkludert i prisen?

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Har hatt sex med flere damer jenter uten kondom gjennom  livet, men har ikke fått noe sykdom enda,men er lurt å være forsiktig. 

Har møtt Ina,knulla uten, alt bra etterpå. 

Lenke til kommentar

Jeg har også knulla flere damer uten kondom i Leipzig og Magdeburg når jeg har vært på ferier i det gamle Øst-Tyskland. For det meste har det vært unge eller middelaldrende Vietnameserdamer. Ikke fått noen sykdom etterpå. Men man bør se an litt som Møringen også sier.

Lenke til kommentar

Enig med Deg Munster1, har vært på forskjellige steder i verden, ser selvfølgelig an personen som jeg skal ha sex med, dei fleste damene liker heller ikke å få noe som gjør dei sjuke, det er dårlig for bisnissen 

Lenke til kommentar

For ikke lenge siden opplevde en venn at jenta ba ham fortsette uten kondom, bare han lovet å ikke komme inni henne.  Etter noen få minutter ba hun ham om å komme inni henne.... 

Etterpå sa hun at noen ganger er det bare så mye bedre uten, spesielt for de som har litt stort utstyr.... 

Ikke noe ekstra ble betalt. 

Det var tredje gangen han opplevde noe lignende i Oslo, altså kan vi anta det er relativt utbredt, men at det på jentenes initiativ.

 

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
38 minutter siden, oslomann skrev:

For ikke lenge siden opplevde en venn at jenta ba ham fortsette uten kondom, bare han lovet å ikke komme inni henne.  Etter noen få minutter ba hun ham om å komme inni henne.... 

Etterpå sa hun at noen ganger er det bare så mye bedre uten, spesielt for de som har litt stort utstyr.... 

Ikke noe ekstra ble betalt. 

Det var tredje gangen han opplevde noe lignende i Oslo, altså kan vi anta det er relativt utbredt, men at det på jentenes initiativ.

Har vært borti det samme selv i Oslo og Trondheim 

 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...