Gå til innhold

Noen som har besøkt Arielle A


Gjest1

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...
På 3.12.2020 den 3.51, kimandre skrev:

Antar alltid at ingen anmeldelser betyr at en jugge gangster sitter og venter på meg, enten i skjul eller åpenlyst. Nei takk. 

Hmm virkelig? Hva med når man er ny som meg og legger ut sin første annonse og ikke har anmeldelser da?

En enklere måte å finne de som har bakmenn er å se hvilket språk annonsen er. Er det engelsk har du rett i at sjefen vil være rett rundt hjørnet.. Gå for norske og ikke de som bare er sendt til Norge for å tjene penger for andre.

Lenke til kommentar
På 11.12.2020 den 3.19, Norskjentenypådette skrev:

Hmm virkelig? Hva med når man er ny som meg og legger ut sin første annonse og ikke har anmeldelser da?

En enklere måte å finne de som har bakmenn er å se hvilket språk annonsen er. Er det engelsk har du rett i at sjefen vil være rett rundt hjørnet.. Gå for norske og ikke de som bare er sendt til Norge for å tjene penger for andre.

Anmeldelser skrudd av og det å ikke ha anmeldelser er ikke det samme. Hvis du skal lage en annonse vil jeg anbefale deg å ha verifiserte bilder og å ha anmeldelser skrudd på. Dette viser at du er ekte og seriøs. Det er heller ikke slik at alle som ikke er norske har bakmenn og at alle som er norske ikke har bakmenn. Majoriteten av utenlandske har bakmenn, men det er dessverre noen norske jenter som også har det.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...