GÃ¥ til innhold

Gangbang Oslo (jernbane torget isj)


Blue bell

Anbefalte innlegg

Hei 😊 jeg har fikset hotell rom

26 August, og kunne tenke meg å endelig få til dette her,

Enige?....... Det er Lenge siden nå, altfor lenge. 

Så er det noen kåte menn som kunne tenke seg å være med? 

Ta kontakt på snap, bluestbella 💋

Snapchat-1051290722.jpg

  • Like 3
  • Confused 1
Lenke til kommentar
14 timer siden, Blue bell skrev:

Hei 😊 jeg har fikset hotell rom

26 August, og kunne tenke meg å endelig få til dette her,

Enige?....... Det er Lenge siden nå, altfor lenge. 

Så er det noen kåte menn som kunne tenke seg å være med? 

Ta kontakt på snap, bluestbella 💋

Snapchat-1051290722.jpg

Nei.

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

GB har vært en gjenganger på fora i mange år, felles koklusjon er at mange er interessert, men feiger ut når det kommer til alvoret.

Husker ei pen ung jente på et tidligere forum som endte med å gå på byen for å ta ei øl med den ene som møtte opp. 

Lenke til kommentar

Har hatt erfaringer med både store oppmøte og ikke så veldig mange oppmøtte, men har alltid vært fornøyd og utpult😜 til slutt.

Det er mange seriøse, deilige kåte menn der ute som ønsker å være med på sånt, men det er jo en viss kabal som alltid er vanskelig å få til å gå opp med tanke på, tidspunkt, sted, lengde o, l. Derfor smart å planlegge i god tid, også må man bare regne med at det alltid vil være noen som ikke er seriøse, ikke noe å henge seg opp i selv om det er tidkrevende og irriterende å forholde seg til. 

Mine beste erfaringer er når en mann eller flere menn samler en gruppe menn, virker som at det gjør at mennene er tryggere på hverandre på en måte. 

 

Endret av Blue bell
  • Like 2
Lenke til kommentar
12 timer siden, nelson2 skrev:

GB har vært en gjenganger på fora i mange år, felles koklusjon er at mange er interessert, men feiger ut når det kommer til alvoret.

Husker ei pen ung jente på et tidligere forum som endte med å gå på byen for å ta ei øl med den ene som møtte opp. 

Denne dama ?

 

Lenke til kommentar
PÃ¥ 18.10.2020 den 9.08, nelson2 skrev:

GB har vært en gjenganger på fora i mange år, felles konklusjon er at mange er interessert, men feiger ut når det kommer til alvoret.

Husker ei pen ung jente på et tidligere forum som endte med å gå på byen for å ta ei øl med den ene som møtte opp. 

 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...