Gå til innhold

Sette kontanter inn i banken


Norskjentefrabergen

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på hvordan dere jenter gjør det med å betale regninger, tenker ikke de store summene, men å sette inn 10 000 i måneden for å betale husleie osv. Er det noen som har fått noen problemer? 

Lenke til kommentar

Jeg tror bankene rapporterer innskudd på 10 000 og mer. Hvis du setter inn max 9000 pr måned burde det være uproblematisk. Du kan også bruke selvbetjent innskuddsautomat.

Lenke til kommentar
  • 3 months later...
  • 2 years later...

Jeg tar imot kontanter bare. Og setter jevnlig inn på kontoen. Legger også ut masse falske kjøp og salg annonser på Facebook "kjøp og salg"-sider og på Finn.no. 

Med bilder av møbler jeg har hatt tidligere. Skriver i annonsen "Svarer bare henvendelser på pm, da Facebook ikke vil gi meg varsler for tiden". 

De som kontakter meg på pm, får beskjed om at varen er solgt. 

Skulle det bli noe etterforskning. Så er jeg bareflink til å selge gamle møbler. :) Derfor vipps og mye kontanter.. 

Passer på å bruke kontanter når jeg betaler for noe på butikker osv.. 

Pengene fra lønna mi, får bare stå der å kose seg :)

Endret av Pernille75
  • Like 4
Lenke til kommentar

Det var lurt, men innskuddsgrense er 5k så ikke sett inn mer enn det. Det blir meldt inn. Samtidig vil banken summere beløp også kontakte deg i ettertid for redegjørelse hvis total beløp overstiger et viss beløp. Husk å sett annonsene dine som solgt etterhvert da

Lenke til kommentar
  • 4 months later...
  • 6 months later...
  • 5 weeks later...

start et firma, sett penger inn i firmat. betal skatt. og pengene er vasket.
ta den lenger. firmaet går dårlig, slå deg konkurs og gå på nav.
få nav til å betale leilighet og dagpenger, mens du koser deg og tjener penger på si.

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 27.1.2024 den 5.59, anonymbruker skrev:

start et firma, sett penger inn i firmat. betal skatt. og pengene er vasket.
ta den lenger. firmaet går dårlig, slå deg konkurs og gå på nav.
få nav til å betale leilighet og dagpenger, mens du koser deg og tjener penger på si.

Har du firma må du levere regnskap. 
Da må du ha kvitteringer på hvor pengene kommer fra. 

Det enkleste er å starte firma som gledespike. Det er ikke forbudt å selge sex i Norge. 
Har snakket med 2 norske jenter som gjør dette. 
De betaler skatt. 
Og staten er pimp. 😉

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

det er mange firmaèr som tar imot kontanter.
frisør salong (ingen kan bevise hvor mye du klipper, og du trenger ikke kjøpe nytt utstyr)
du kan selge terapeutiske tjenester/ massasje salong.
bare kreativiteten setter en stopper.
 

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Aldri fikk problemer med sett penger i konto.Men det er grense i innskudd minibank

Bare i år jeg fikk min vipps sperre fordi jeg fikk 501.000 i ett år,men 300.000 var ikke min (en hallikvirkesomhet har misbrukt min vipps nr-😳)

Lenke til kommentar
29 minutter siden, Revenger skrev:

Mao du fikk problemer🥱

Ja,er uten vipps.Kan ikke selge min video/cam uten.Ja har vipps bedrift,men min bedriftkonto var fra Sbanken,nå de har bytte til DNB.

Jeg var Postbanken kunde..😊jezz😂Det var tid du kun trekke 200 kr vis din konto var tømt..

😊

  • Sad 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Zezeh skrev:

Ja,er uten vipps.Kan ikke selge min video/cam uten.Ja har vipps bedrift,men min bedriftkonto var fra Sbanken,nå de har bytte til DNB.

Jeg var Postbanken kunde..😊jezz😂Det var tid du kun trekke 200 kr vis din konto var tømt..

😊

For noen sier jeg løy..

 

fdf7ca9b-3a85-4b9f-a894-4cce2b47b7dd.jpeg

5f0b507e-4cb7-4b66-aca2-f47161076dea.jpeg

  • Like 2
  • Sad 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...