Gå til innhold

Massasje


Franksome

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
På 28.7.2020 den 14.25, Franksome skrev:

Hei

Noen som har anbefalninger til massasjestudioer i Bergen? send gjerne på PM. 

Har sendt deg PM.

Tar gjerne imot tips på PM fra andre om massasjesteder eller andre steder med muligheter for service som prostatamassasje, rimming, bj.ol.  

For å få et levende og nyttig forum må vi vel og kunne komme med erfaringer og tips her på åpent forum om steder vi er fornøyde med? Forutsatt at tjenestene er innenfor lovens rammer.

Jeg nevner derfor dropp-inn massasjen i Kong Oscarsgate der jeg fikk bra massasje her om dagen. Anbefales!

  • Like 3
Lenke til kommentar
  • 8 months later...
På 14.8.2020 den 13.05, Janers skrev:

Har sendt deg PM.

Tar gjerne imot tips på PM fra andre om massasjesteder eller andre steder med muligheter for service som prostatamassasje, rimming, bj.ol.  

For å få et levende og nyttig forum må vi vel og kunne komme med erfaringer og tips her på åpent forum om steder vi er fornøyde med? Forutsatt at tjenestene er innenfor lovens rammer.

Jeg nevner derfor dropp-inn massasjen i Kong Oscarsgate der jeg fikk bra massasje her om dagen. Anbefales!

Takk for tips. Jeg er litt ukomfortabel med beliggenheten. Den ligger litt vel nærmt et visst kammer. Samme med marken.

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Ikke vært på Laksevåg, men har fersk erfaring fra Danmarksplass-området. Der var det bra service. Deler gjerne den på PM til de som kan gi meg gode tips om service ut over standard massasje.   

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 1 month later...
På 14.8.2020 den 13.05, Janers skrev:

Har sendt deg PM.

Tar gjerne imot tips på PM fra andre om massasjesteder eller andre steder med muligheter for service som prostatamassasje, rimming, bj.ol.  

For å få et levende og nyttig forum må vi vel og kunne komme med erfaringer og tips her på åpent forum om steder vi er fornøyde med? Forutsatt at tjenestene er innenfor lovens rammer.

Jeg nevner derfor dropp-inn massasjen i Kong Oscarsgate der jeg fikk bra massasje her om dagen. Anbefales!

Tar gjerne i mot tips på PM.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Noen som kan dele litt informasjon om
- Pearl massasje i Hagerupsvei (Sletten/Landås)
- Epel massasje, Storetveitvegen 24 (Wergeland)

?

Jeg kan evt. bytte med god info om thaimassasjen på Paradis (Statsmin. Michelsens veg), og den  i Kong Oscars gate.

Kortversjonen om de to er at den i Kong Oscars gate er bedre enn den på Paradis. 

Endret av Janers
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...